CaBRioLeT, araba kadar yakIyor diyim sen anLa gerisini. 25 milyon benzin aldım motoru ilk aldıgımda.. 135nci kilometrede benzinim bitti (rezerv haric). Karburator ayarIndan dedi burda gosterdigim usta.. Onun ayarInI yaptIrmak icin yarIn servise gidicem.. Ehliyetsiz ve plakasIz oLmam doLayIsI iLe polis riski tasIyorum ama aLIcam bu riski gaLiba..
istanbul2024, Tesekkur ediyorum hocam. Aldık en sonunda ama su bir iki sorunu da cozersem daha mutlu mesut bineceğime emin olabilirsin. Su anda da mutsuz deilim ama cebimden cok para cIkIyo benzine :sunny: