cenkmenderes
slm, arkadaşlar bostancı bayisinin bu kadarda kötü olmadığını düşünüyorum.Bazı eksikliklerini onlarda kabul ediyorlar ve temmuz itibariyle servis sorunu yaşanmayacağını söylüyorlar.Servisteki kişilere gelince,benimde sorunlarım oldu ama hemen hallettiler.Sizin yaşadığınız münferit bir olaydır ve bu bayinin her servis verdiği müşterisinde böyle olacak anlamına gelmez.....Bu arada bende jinlun 250 cc var.