Jinlun 250cc mi ?yoksa Regal Reptal 250cc su soğutmalı mı?

Katılım
31 May 2005
Mesajlar
16
Logaritma Kardeş yazılarını okudum bende Jinlun 250 kullanıyorum..Sen yalan söylemiyorsun arkadaşım..Seni okuyanlar için yazdım bunu..Regal ve jinlun arasında şu fark var Jinluna bakıp ahh biraz daha kaliteli parça.. Jinlun beni hiç bir zaman yolda bırakmadı.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
hocam ben satalı çok oldu çok sıkıntı çekdim jinlundan hani bazı arkadaşlar diyorya ben sıkıntı hiç çekmedim ben onalrada inanıyorum bence bu türkiyeye herhalde yolanan partiyle ilgili biri parti böyle mi geldi ne oldu neyse eski mevzu kapanmış gitmiş konu sen sıkıntı çekmiyorsan ne mutlu sana
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
12
arkadaslar ben regal raptor aldım gercekten memnunum güzel bir motor tabiki cadde makinasından inip buna binmek biraz abest kacıyor amaa keyfi cok güzel bir motor sorunu yok zaten sorun istiyorsan lüks makinaları sıkıstırdığındada cıkabiliyor önemli olan motorun hakkını oldu yerde verebilmek herkezin yolu acık olsun
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Keeway Al Landcruiser Olur. Yada Superlight 150

Az Daha Koy Parani. Kalİte BİŞİ Al ?
Hyosung Al Mesela ? Gv 250 Al Mİs Gİbİ Piril Piril ?

Az Daha Para Koyarim Dersen Kymco Venox Al Japon Mİss ?

Az Daha Para Koyarim Dersen Honda Shadow Al. Asfalt Aglar ?
 
Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
63
ben regal kullanıyorum ve motorumu çok seviyorum ..ama bence bu karşılaştırmaları her iki motoruda kullanarak anlıyabilirsiniz ..vibrasyon peformans sürüş rahatlığı yakıtı ve bir çok ayrıntıyı regal küçük diyosunuz neye kime göre küçük 1.80 boy 82 kiloyum arkçımla beraber rahat yol yapabiliyorum yokuş yukarı çok zorlamıyo ...ama jinlun kullanmadım o yüzden karşılaştırmam bu şartlarda imkansız...
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
9
arkadaslar birde su sogutmalı ve hava sogutmalı arasında tavsiyeleriniz var mı hangisi daha avantajlıdır hangisi daha iyidir ?
 

Cry

Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
101
selam

kardeş RR den memnunmusun tavsiye edermisin fiyatları şu an 4400 paramla rezil olmam değil ?
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Rr250

Arkadaşım merhaba,

Jinlun ile Regal Raptor'u kesinlikle kıyaslamamak lazım.
Alacaksan hiç düşünme ve Regali al.
Bir Jinlun sahibi arkadaşım (Temmuzda aldı ) Daha gösterişli olduğu için Jinlun'u seçti.Oysa, Jinlun ve Mondial MCT250 aynı motora sahip! sadece detaylarında fark yaratmış ve Motosikleti yaklaşık 1000,-YTL daha pahalı yapmış. Değmez.Bende Mondial MCT 250 var ve Jinlundan çok daha farklı! oturuş,sürüş,gidon hakimiyeti daha sayılacak bir dünya fark var! yan ayana getirildiklerinde MCT250nin işçiliği kesinlikle daha üstün.Mondiali al dedim ama dinlemedi.
Arkadaşımın Motosikleti galiba 120-130km yürüdü. Maalesef hassas bir kişiliği olduğu için memnun kalmadığı bir ürün aldığını ifade edemiyor. bana kalırsa en kısa zamanda Jinlun'u satarak farklı bir Motosiklet alacaktır.

Kendisini üzen asıl taraf, Aslında onunda ilk düşündüğü RR 250 idi:cat:

Selamlar,
Özer


goblin' Alıntı:
Arkadaşlar ben yeni bir motor alıcağım butun forumları okudum ama hala karar veremedim lütfen deneğimli arkadaşlara sesleniyorum :salut:
Sizce regal reptar 250cc su soğutmalı motormu daha güzel yoksa jinlun 250cc mi?

Arkadaşım merhaba,

Jinlun ile Regal Raptor'u kesinlikle kıyaslamamak lazım.
Alacaksan hiç düşünme ve Regali al.
Bir Jinlun sahibi arkadaşım (Temmuzda aldı ) Daha gösterişli olduğu için Jinlun'u seçti.Oysa, Jinlun ve Mondial MCT250 aynı motora sahip! sadece detaylarında fark yaratmış ve Motosikleti yaklaşık 1000,-YTL daha pahalı yapmış. Değmez.Bende Mondial MCT 250 var ve Jinlundan çok daha farklı! oturuş,sürüş,gidon hakimiyeti daha sayılacak bir dünya fark var! yan ayana getirildiklerinde MCT250nin işçiliği kesinlikle daha üstün.Mondiali al dedim ama dinlemedi.
Arkadaşımın Motosikleti galiba 120-130km yürüdü. Maalesef hassas bir kişiliği olduğu için memnun kalmadığı bir ürün aldığını ifade edemiyor. bana kalırsa en kısa zamanda Jinlun'u satarak farklı bir Motosiklet alacaktır.

Kendisini üzen asıl taraf, Aslında onunda ilk düşündüğü RR 250 idi:cat:

Selamlar,
Özer


goblin' Alıntı:
Arkadaşlar ben yeni bir motor alıcağım butun forumları okudum ama hala karar veremedim lütfen deneğimli arkadaşlara sesleniyorum :salut:
Sizce regal reptar 250cc su soğutmalı motormu daha güzel yoksa jinlun 250cc mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Almıstır motoru adam, 2 sene olmuş, 20000 i bile devirmiştir :)
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
14
Öncelikle herkese merhaba...
Geceyarısı, hayalini kurduğum motorlara tek tek bakıp "Acaba ne yapsam? Şimdi param yok belki babamı kandırırsam ne alsam??" diye sızlanırken pc başında, sizlerle tanışmak nasip oldu:) Arkadaşlar ben son bir kaç ay içinde iyice çileden çıktım şu motorsiklet konusunda...Motor görünce ellerim falan titriyor direk anlamsız bir gülümseme beliriyormuş yüzümde (ilk görenler gülmeye başlıyor zaten direk ki onlar söylediler böyle olduğunu..kız arkadaşım fenalaştım sanmıştı bikeresinde:mrgreen:) Ruh halimden biraz bahsettikten sonra size danışmak istediğim konuya geliyim...
Arkadaşlar ben 1.80 boyundayım 95kg'ım anlayacağınız gibi yapılıyım. Ve cruiser tarzı bir motor düşünüyorum Ama alacağım motorun üstünde de Mobylette'e binmiş Conan gibi durmak istemiyorum:pale:...Sizden ricam tecrübelerinize dayanarak yani benim gibi yapılı arkadaşlarınızın motorlarının üstünde nasıl durduklarını düşünerek bana model tavsiye etmeniz...Aslında En 500 istiyordum ama güvenemiyorum düşük model olanlara; yüksek modellere ise param yetmeyecektir:pale:...Şu aralar Jinlun'a taktım baya ama RR ı da merak ediyorum çok övülüyor ama üstüne binip bakma şansım da olmadı...Başka modeller de olabilir ama işte bilmiyorum ki:pale:...Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Öncelikle herkese merhaba...
Geceyarısı, hayalini kurduğum motorlara tek tek bakıp "Acaba ne yapsam? Şimdi param yok belki babamı kandırırsam ne alsam??" diye sızlanırken pc başında, sizlerle tanışmak nasip oldu:) Arkadaşlar ben son bir kaç ay içinde iyice çileden çıktım şu motorsiklet konusunda...Motor görünce ellerim falan titriyor direk anlamsız bir gülümseme beliriyormuş yüzümde (ilk görenler gülmeye başlıyor zaten direk ki onlar söylediler böyle olduğunu..kız arkadaşım fenalaştım sanmıştı bikeresinde:mrgreen:) Ruh halimden biraz bahsettikten sonra size danışmak istediğim konuya geliyim...
Arkadaşlar ben 1.80 boyundayım 95kg'ım anlayacağınız gibi yapılıyım. Ve cruiser tarzı bir motor düşünüyorum Ama alacağım motorun üstünde de Mobylette'e binmiş Conan gibi durmak istemiyorum:pale:...Sizden ricam tecrübelerinize dayanarak yani benim gibi yapılı arkadaşlarınızın motorlarının üstünde nasıl durduklarını düşünerek bana model tavsiye etmeniz...Aslında En 500 istiyordum ama güvenemiyorum düşük model olanlara; yüksek modellere ise param yetmeyecektir:pale:...Şu aralar Jinlun'a taktım baya ama RR ı da merak ediyorum çok övülüyor ama üstüne binip bakma şansım da olmadı...Başka modeller de olabilir ama işte bilmiyorum ki:pale:...Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


Ayni ayni bende sendenim. Bu kaliba sahip arkadaslar Model resimler olsa cok iyi olur.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AMAVİ nasıl hortlatmısın bu topıgı yaa alemsın :mrgreen:
 
Katılım
6 Şub 2008
Mesajlar
2
Ben 4.2.2008 De Aldım 2006 Model Gercekten Güzel Bir Motor Hep Regalden Yanaydım Onuda Aldım Inşallah Kazasız Belasız Kullanma Nasip Olur Sanada Tavsiye Ederim
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
6
Arkadaşlar yazılarınızı okudum. Ben geçen sene bir arkadaşımdan Regal Raptor aldım ve motorumdan çok memnunum. Kaza yapmama ve ufak tefek talihsiz düşüşlerime rağmen motor hala sapasağlam ve yedek parça problemi de henüz yaşamadım. Ben 12.000 km iken aldım motoru. Eski sahibi 1 yılda yapmış bu km.yi ve ben de 4 ayda tam 4000 km yol yaptım hala banamısın demiyo. normalde bir motora göre (çin malı bir motora göre) bu km gayet iyi. Bu sene motorumu yeni çıkartıyorum. Havalar da malum Ankara'da yavaştan düzelmeye başladı. Gerçekten de kullanması çok zevkli bir motor.

Motorda bazı değişiklikler var. Resimlerini burdan koyamıyorum ama bir sayfa bulabilirsem eklerim.

- Pedallar ileri uzatıldı
- sinyaller değiştirildi
- çantalar çıkartıldı
- motor koruma çıkartıldı
- egzos açıldı

görüntüsü inanılmaz değişti. regal mi jinlun mu diye karar veremeyen herkese şiddetli tavsiyemdir. ne yolda kalır, ne çalışmama gibi problemi olur (soğuk havalar hariç).

çalışmama problemi derken aletin jiklesini çok iyi bilmek lazım. motorun sesini tanımak lazım, sesi değişince jikleyi indirip biraz da öyle ısıtıp sonra hareket etmek lazım. hepsi 1 sigara içme zamanına bakar.

durum budur. herkese kesinlikle tavsiye ederim.

Resimlerim de bunlar...

l_93a0d6c459b0359cf2cc64fe9b6dbe19.jpg


l_3b3a05d0703f093cc461ddf575e3ac5b.jpg


l_900323af0c4faefaf8fd0ed64e8b5e9a.jpg


l_62fa82e487cc7427f0bf9dd1d9de40d5.jpg


l_44d5e2e46d91edd32e480ee6207f2a86.jpg


l_102d690119bd6b65593a67d5f76be1ad.jpg


l_293863814a7605be8d7621ec67b20c41.jpg
 
Son düzenleme:

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kesinlikle raptor bende caracal var memnunum ama imkanım olsaydı caracalı aldıgım zamanda raptor alacaktım cok arastırdım cok inceledim tereddut bile etme
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
regal reptor bencede su soğutmalı ve fanlı olmasından dolayı fark atar ,servis de yeterli ise hiç durmaderim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst