Jinlun 250cc mi ?yoksa Regal Reptal 250cc su soğutmalı mı?

Katılım
7 May 2006
Mesajlar
1
dadyw

ben 5 aydır dadyw 250E-9 kullanıcısıyım çok memnunum sende alırsan farkedersin bence diğer motorlardan 10 kat daha iyi alınca fak ediceksin başka birşey söylemiyorum bence jinlun alırsan bence üzülürsün haberin olsun
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
jinlun da vibrasyon çok diyorlar, doğrumudur ?
iki aracı bir de bu açıdan karşılaştırsanız...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2
Gidip Bizzat Gör Motorları Ben Şasen Resimlerden Beğenmemiştim Gidip Yakından İnceleyince Regal Raptoru Tek Geçiyorum Muhteşem Karizması Var Seside Cabası Jinlunla Sesini Kıyaslamayın Bile O Derece Güzel Motoru Su Soğutmalı Benzinin Bitene Kadar Hiç Durmadan Git
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
10
Jinlun'la kıyaslamak elmayla armut bile olamayacak kadar farklı..
Dadyw su anda piyasada bulunan(Keeway'den ses seda yok,geldiğinde kıyaslayabiliriz) her yonden en iyi çinli motordur arkadaslar.Tüm kullanıcılarına sorabilirsiniz..
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
polo34' Alıntı:
jinlun da vibrasyon çok diyorlar, doğrumudur ?
iki aracı bir de bu açıdan karşılaştırsanız...

Jinlun'u bilmiyorum. RR de 3. vitesten sonra hic bir sey kalmiyor yag gibi oluyor.
Ayrica yeni gelen 2006 model partide egzoslar kisa ve ses cok guzellesmis.
Bir arkadas fiyatina 4 civari demis. Jinlun'u bilmem ama RR 4300+Plaka....
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
arkadaşlar yapmayın kıymayın kendinize....bu sınıfta alınacak tek motor var oda Raptor'dur...bu hafta sonu Urla moto fast'a gittim döndüm tam 730 km tık yok...100 km de 3,4 lt benzin harcadı...bilmem anlatabiliyor muyum..hepinize sevgiler.:rendeer:
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
bende diyorum bende jinlun var çokda memnunum ama ben motorla uğraşamam diyorsanız kesinlikle daddyw alın gerçekden çinliler içinde en sağlam motor o ama şu varki dadyw de bizim gibi kilolu iri yarı adamların altında kayboluyor bu çinliler içine ne yazıkk i en kalıplı ve yolda kendini gösteren motorda jinlun tabi 250 liği hep diyorum jinlun alıpda direkman binemessiniz özellikle artık jinlunun tipik hastalıkları belli bunlarında çözümleri belli forumları gidip kovalarsan biraz motorla alır almaz uğraşırsan bu kıronik hasatalıkları için bu sorunlarında hepsini halledersin ama jinlun biraz uğraştırır bir defa uraşırsın bir dahada kolay kolay sorun vermez sana
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
logaritma' Alıntı:
bende diyorum bende jinlun var çokda memnunum ama ben motorla uğraşamam diyorsanız kesinlikle daddyw alın gerçekden çinliler içinde en sağlam motor o ama şu varki dadyw de bizim gibi kilolu iri yarı adamların altında kayboluyor bu çinliler içine ne yazıkk i en kalıplı ve yolda kendini gösteren motorda jinlun tabi 250 liği hep diyorum jinlun alıpda direkman binemessiniz özellikle artık jinlunun tipik hastalıkları belli bunlarında çözümleri belli forumları gidip kovalarsan biraz motorla alır almaz uğraşırsan bu kıronik hasatalıkları için bu sorunlarında hepsini halledersin ama jinlun biraz uğraştırır bir defa uraşırsın bir dahada kolay kolay sorun vermez sana

Dostum arada bence çok fark yok.. Fiyat ve hacim kategorisinde bu motorlar hep ayni. Sadece Tiger oturma yeri acisindan yukseklik olarak farkli.

Hyosung bunlara gore daha iri ama Kawasaki, Honda Shadow, Honda Land Cruiser ...falan farkedilir sekilde iri denilebilir. Ama Jinlun ile DADYW'yi gözün ayirmasi cok zor diye dusunuyorum...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Regal raptor tabiki hem fiyat hem kalite hem uzun yol avantajı tabiki raptor.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
ya bu rr ile en fazla kac km yaptınız hiç sorun cıkarmıyo mu gercekten garanti iişlemleri nasıl bir anlatırmısınız
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
valla ben jinulun 250-5 i ikinci el hemde aksesuarlı aldım 2.5 milyara regaller saçma sapan fiyatlardaydı 3.5 -4 milyar isteyen bile var ikinci ede regallere ki ben motorumu alalı 2 ay oldu o adamlar hayla satıcaklar ki kimse gerizekalı değil sıfırı 4 olan motorun ikinci eline kimse gidip aynı parayı yada 3 -5 aşasını vermez her neyse artı regalle jinkunun kalitesini tartışmam regal parçada sonuçda çin malı olduğu için aynı olsada işçilikde kalitelidir sonuçda macar menşeyli avrupaya satış yaptığı için belli bir avrupa standartını üstünde bulundurması lazım. uzun yola gelince ben arkadaşlarla silivriye kadar gittim geldim jinlun la hiç bir sorun arıza v.b çıkarmadı bilmiyorum eleştirirken biraz mantıklı olmak lazım sonuçda regalde amerikan malı harley davidson değilonunda bütün malzemeleri çinde üretiliyor macarda toplanıp avrupaya satılıyor.hep diyorum regalin tek eksikliği cüzzeseli ve yapılı insanların altında bisiklet gibi duruyor ufak duruyor çelimsiz bir motor jinlunun yanında özellikle jinluna işde attınmı biraz yolda epey heybetli duruyor yolu kaplıyor.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
regal çin menşeyli macar malı yani parçaları falan filan her şeyi çin malı macarda toplanıyor montaj yapılıyor o kadar avrupa nın çine ambargosu yüzünden adamlar zincirin en zayıf halkasını bulmuşlar yani avrupadaki en dandik avrupa birliği ülkesini macaristanı orda şirket kurmuşlar avrupa piyasasına girebilmek için ordan malları dağıtıyorlar avrupaya amacarda üretim falan yok yani sadece parçalar toplanıyor birleştirliyor burdaki kanuni gibi
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
220
logaritma' Alıntı:
regal çin menşeyli macar malı yani parçaları falan filan her şeyi çin malı macarda toplanıyor montaj yapılıyor o kadar avrupa nın çine ambargosu yüzünden adamlar zincirin en zayıf halkasını bulmuşlar yani avrupadaki en dandik avrupa birliği ülkesini macaristanı orda şirket kurmuşlar avrupa piyasasına girebilmek için ordan malları dağıtıyorlar avrupaya amacarda üretim falan yok yani sadece parçalar toplanıyor birleştirliyor burdaki kanuni gibi

Bu doğru mu? Ben REGAL RAPTOR'u Çin'de toplama Ingiliz diye biliyorum. Keeway Macar değil mi?

Çok önemli değil aslında. Ben Japon diye bildiğimiz çoğu modelin de Çin'de toplanmadığından emin değilim. Çin'de yapılmayan ne kaldı ki? Bence kalitesini ispatlıyorsa nerde yapıldığı önemli değil. Zaten bir gün herşey Çin'de yapılacak.:wiinkk:
 
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
17
kanuni tiger250 yerli malı kaliteli gösterişli hatda elazığ emniyeti25 adet almış sabah9 00dan akşam 21 00 kadar yunuslar çalışıyor motoru suzuki gn 250 motoruyla aynı yedekparça ve servis sorunu yok.bence milliyetci olmak lazım.yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
65
Arkadaşlar bu ilk mesajım. Sanırım parayı denkleştirdim ama elbette bilenlere sormadan olmaz...
Jinlun 250 (2.el) alıp bakıma sokup sorunlarını mı gidereyim yoksa sorunları zaten yok diyerek bir RR mı alayım?
cünkü aralarında yaklaşık 2. el için 1000 YTL fark var. Bu da bana aksesuar ve olmazsa olmaz dediğim KASK-DİZLİK parasını çıkartıyor. Bir sorum daha var hiç kullanmış değilim vibrasyon çok mu önemli ve jinlunda yok edilemiyor mu?
Aldığım motoru 2 sene kullanacağım sonra Japonlara geçeceğim.
Cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkürler
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
73
ben uzun zaman kullandım herhangi bir problemle karsılaşmadım.lakin 130 km hızdan sonra biraz vibrasyon var.diğer motorlar için vibrasyon yok derlerse yalan söylemiş olurlar(diğer motorlardan kastım diğer çin malları).ama dayanıklılık olarak ve performans olarak jinlunu tek geçerim.kadro ve ona bağlı ooan diğer aksamlar hembenzer motorlardan daha uymlu ve daha iyi.en azından üzerinde kore ve japon malı parçalar kullanılmıştır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst