- Katılım
- 15 Nis 2005
- Mesajlar
- 254
jinlun derim gösterişli ve sağlam.
polo34' Alıntı:jinlun da vibrasyon çok diyorlar, doğrumudur ?
iki aracı bir de bu açıdan karşılaştırsanız...
logaritma' Alıntı:bende diyorum bende jinlun var çokda memnunum ama ben motorla uğraşamam diyorsanız kesinlikle daddyw alın gerçekden çinliler içinde en sağlam motor o ama şu varki dadyw de bizim gibi kilolu iri yarı adamların altında kayboluyor bu çinliler içine ne yazıkk i en kalıplı ve yolda kendini gösteren motorda jinlun tabi 250 liği hep diyorum jinlun alıpda direkman binemessiniz özellikle artık jinlunun tipik hastalıkları belli bunlarında çözümleri belli forumları gidip kovalarsan biraz motorla alır almaz uğraşırsan bu kıronik hasatalıkları için bu sorunlarında hepsini halledersin ama jinlun biraz uğraştırır bir defa uraşırsın bir dahada kolay kolay sorun vermez sana
logaritma' Alıntı:regal çin menşeyli macar malı yani parçaları falan filan her şeyi çin malı macarda toplanıyor montaj yapılıyor o kadar avrupa nın çine ambargosu yüzünden adamlar zincirin en zayıf halkasını bulmuşlar yani avrupadaki en dandik avrupa birliği ülkesini macaristanı orda şirket kurmuşlar avrupa piyasasına girebilmek için ordan malları dağıtıyorlar avrupaya amacarda üretim falan yok yani sadece parçalar toplanıyor birleştirliyor burdaki kanuni gibi