orijinalinden daha iyi bir çamurluk olmuş. Bende jinlunun ön çamurluğunu arkaya takayım üzel oldu.diye düşünüyordum ama. Başka bir çamurluk taktım şimdi daha güzel oldu. YAhu hiç indian yada drifter tarzı kapalı çamurluk seven yok mu ondan yapsalarda bizde görsek![]()
çamurlu nerden bulabiirim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 ----------
çamurluk yani
bende kapalı çamurlukları çok seviyorum daha klasik oluyor :cat: aslında yaptıra bilsek güzel olur