jedimaster (Ümit)'in yeni motru

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kullan,kazasız keyifli sürüşler
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Hayırlı olsun,motosiklet fotoğrafları tuz gölünün üzerinde olsaydı harika olurdu.Tuz gölüne kadar gidip böyle bir foto çekmeliydiniz..Güzel olmazmıydı ?:cherry:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Yenı motorunla kazasız belasız gezıler dılıyorum :) Tekerın düz basar ınşallah
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hayırlı olsun, güzel motor :rendeer: allah kaza bela vermesin, tekerin düz bassın :cat:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun arkadaşım
kazasız belasız inşallah
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Herkese yorumları için teşekkür ederim. İşlerimin yoğunluğu nedeni ile Devrim benim yerime motorumu sizlere tanıtmış. Bana da teşekkür etmek kalmış. Evet en sonunda benim çok cefamı çeken ama benişmde bolca cefasını çektiğim çinli motorum jinlunu satıp S&t cometi aldım. yaklaşık 800 km yol yaptım ve rodaj bakımı ve çanta takılması için servise bıraktım. şu ana kadar, özellikle jinlundan sonra çok keyifli bir sürüş deneyimi yaşadım. bundan sonra sizinle deneyimlerimi paylaşmaya devam edeceğim. Bol bol resim koymayı da ihmal etmeyeceğim. Özellikle çantalı halini ben de merak ediyorum. şimdilik görüşmek üzere herkese kazasız ve keyifli günler...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Tam da sevdiğim renk.
Enjeksiyonluydu değil mi bunlar?Yakıtını ölçtüğünüzde yazarsanız sevinirim.
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
hayırlu uğurlu olsun. geçenlerde tartışılıyordu, madem arkadaş aldı oan bi kaç soru soralım bakalım. hyosung gt 250 nin isim değiştirmiş hali mi? başka bir değişiklik var mı? garantisi bitmeyen hyosunları garanti kapsamına sokuyor mu, parça ihtiyacını karşılıyor mu?
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
85
Hyosung la farklı özellikleri var. Aslında birçok yerde ayrıntılı yazıyor. Ama ben yinede aklıma gelenleri yazayım. Hyosung karbüratörlü, tek egzantirikli, 4 sübaplı bir motora sahipken S&t enjeksiyonlu, çift egzantirikli, 8 sübap bir motora sahip. Buda tork ve beygir olarak bir parça daha iyi olduğu anlamına geliyor. Sanırım benzini de daha az yakıyor. Ayrıca gösterge paneli hyosung un analog iken S&t nin digital ve gösterge panelini ufak da olsa bir grenaj ve cam örtüyor. Yeni olarak artçı koltuğunda el tutma aparatı var ki bu aynı zamanda çok güzel bir çanta aparatına dönüşebiliyo. Ben tutamağı kaldırtıp özel olarak çanta aparatı yaptırttım resimlerini eklerim. 46 lt çanta da hiç beklemediğim ölçüde estetik durdu. Bunların dışında bildiğim ciddi bir fark yok. Kullanım açısından farkı bilemiyorum ama S&t nin performansından bahsedeyim. Henüz rodaj dönemimde olmasından dolayı pek 100 km nin üzerine çıkmadım. Tork olarak kuvvetli. -5000 devire kadar biraz titreşim var ama 6000 devirden sonra hem titreşim kalmıyor hemde ok gibi fırlıyor. yani devirli kullanılmak istenen bir motosiklet. Manevra kabiliyeti, yatışı baya iyi. Baya bozuk zeminlerde bile çok rahatsız etmiyor. Süspansiyonlar gayet iyi. Çukurlarda kontrol kaybı olmuyor. En hoşuma giden ise motorun sesi. Sanki 650 cc bir motosiklet sesi veriyor. 75 derece V motor sayesinde tabi. Kötü yanları ise; Arka teker çabuk kızaklıyor. Oturuş pozisyonu biraz rahatsız çok fena omuzlarım ve sırtım ağrıyor. Birde benim devir saati bozuldu. Sanırım Kablodan kaynaklanıyor. Motosiklet şu an rodaj bakımında. bakımdan sonra daha sağlıklı izlenimler anlatabileceğim. Sınırları henüz zorlayamıyorum. Bildiğim bir şey var oda Fiyat/Performans oranı bence baya iyi. Çin motosikletleri ile zaten kıyaslamıyorum, 3 sene çin motosikletine binmiş biri olarak. Hiç ilgisi yok. Şimdilik Hoşçakalın...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayirli uğurli olsun kazasiz belasiz bol km ler dilerim..
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Fotografları bekliyoruz yoksa iş başa düşecek gene :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
görüntü biLindik :)
renkLeri çok hoş motorunun nice kazasız kiLometreLere...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst