Hyosung la farklı özellikleri var. Aslında birçok yerde ayrıntılı yazıyor. Ama ben yinede aklıma gelenleri yazayım. Hyosung karbüratörlü, tek egzantirikli, 4 sübaplı bir motora sahipken S&t enjeksiyonlu, çift egzantirikli, 8 sübap bir motora sahip. Buda tork ve beygir olarak bir parça daha iyi olduğu anlamına geliyor. Sanırım benzini de daha az yakıyor. Ayrıca gösterge paneli hyosung un analog iken S&t nin digital ve gösterge panelini ufak da olsa bir grenaj ve cam örtüyor. Yeni olarak artçı koltuğunda el tutma aparatı var ki bu aynı zamanda çok güzel bir çanta aparatına dönüşebiliyo. Ben tutamağı kaldırtıp özel olarak çanta aparatı yaptırttım resimlerini eklerim. 46 lt çanta da hiç beklemediğim ölçüde estetik durdu. Bunların dışında bildiğim ciddi bir fark yok. Kullanım açısından farkı bilemiyorum ama S&t nin performansından bahsedeyim. Henüz rodaj dönemimde olmasından dolayı pek 100 km nin üzerine çıkmadım. Tork olarak kuvvetli. -5000 devire kadar biraz titreşim var ama 6000 devirden sonra hem titreşim kalmıyor hemde ok gibi fırlıyor. yani devirli kullanılmak istenen bir motosiklet. Manevra kabiliyeti, yatışı baya iyi. Baya bozuk zeminlerde bile çok rahatsız etmiyor. Süspansiyonlar gayet iyi. Çukurlarda kontrol kaybı olmuyor. En hoşuma giden ise motorun sesi. Sanki 650 cc bir motosiklet sesi veriyor. 75 derece V motor sayesinde tabi. Kötü yanları ise; Arka teker çabuk kızaklıyor. Oturuş pozisyonu biraz rahatsız çok fena omuzlarım ve sırtım ağrıyor. Birde benim devir saati bozuldu. Sanırım Kablodan kaynaklanıyor. Motosiklet şu an rodaj bakımında. bakımdan sonra daha sağlıklı izlenimler anlatabileceğim. Sınırları henüz zorlayamıyorum. Bildiğim bir şey var oda Fiyat/Performans oranı bence baya iyi. Çin motosikletleri ile zaten kıyaslamıyorum, 3 sene çin motosikletine binmiş biri olarak. Hiç ilgisi yok. Şimdilik Hoşçakalın...