jedimaster (Ümit)'in yeni motru

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
jedimaster (Ümit)'in yeni motoru

Ümit jinlunu sattı Stkanuni 250 cometi kaptı. Geçen hafta beraber tuz gölüne gittik. Dönüşü Bala üzerinden yaptık, 250km. kadar dolandık. Kazasız belasız hayırlı olsun.

dsc00398gw1.jpg


dsc00406me0.jpg


dsc00405kk0.jpg




Bu da benim canavar :)

dsc00399sx6.jpg



dsc00396xk8.jpg


dsc00401ep8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
güzel bi naked'e benziyo , arkadaşımıza kazasız ve ustasız sürüşler diliyorum :rendeer:
ilk yorum benden :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun :rendeer: kazasız belasız binmeniz dileğiyle.gayet güzel görünüyor st kanuni :cat:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
adaşımın motoru hayırlı olsun,kazasız belasız arızasız kullansın işallah.:cat: ama cbf nin yeri ayrı:)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
hayırlı olsun...kazasız belasız o motosikletin racing versiyonunu 3 yıl sonra ben alacagım ınsallah :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Hayırlı olsun sanada kazasız belasız günler dilerim :)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun. Kazasız sürüşler. :rendeer:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hayırlı olsun kardes ankarada bı st kanunı (hyo) cımız daha oldu... 4.44 motordan aldın herhalde motoru.... allah kaza bela vermesın kardes....
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
hayırlı olsun :rendeer: benim sitedeki gördüğüm ilk S&T Kanuni Comet :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hayırlı olsun, guzel bir motor. Tepesinde nice yollar km.ler yapmani dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst