- Katılım
- 13 Şub 2012
- Mesajlar
- 87
- Konu Yazar
- #1
İyi akşamlar arkadaşlar, dylan 150 için jcosta varyatörü sipariş ettim sabah. Ancak kayışı ve debriyajıda değiştirmeyi düşünüyorum. Forumları kurcalarken misal malossinin kayışının jcostaya tam uymadığını, performans düşüklüğü olduğu gibisinden yorumlar okudum.
Acaba varyatöre uygun kayış ve debriyaj önerebilecek var mı ? Aklımda polininin debriyajı , kayışı ve KN yada polini hava filtresi düşünüyorum. Yardımcı olabilecek varsa çok makbule geçer..
Ayrıca normalde varyatörüde poliniden alıp set yapmayı düşünüyordum ama polininin kaliteli varyatörü 9 bagalıymış. Jcostanın ki ise 12 bagalı 9.5 gr ağırlında hepsi. Sizce hangisi daha iyi olur ? Genelde jcosta taraftarı çok gibi gözüküyor şimdiden teşekkür ederim yorumlar için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
Ayrıca normalde varyatör setlerinde yay da olmuyor muydu ? Resmi sitedeki grafiklerde falan hiç yayla ilgili birşey yokta.
Acaba varyatöre uygun kayış ve debriyaj önerebilecek var mı ? Aklımda polininin debriyajı , kayışı ve KN yada polini hava filtresi düşünüyorum. Yardımcı olabilecek varsa çok makbule geçer..
Ayrıca normalde varyatörüde poliniden alıp set yapmayı düşünüyordum ama polininin kaliteli varyatörü 9 bagalıymış. Jcostanın ki ise 12 bagalı 9.5 gr ağırlında hepsi. Sizce hangisi daha iyi olur ? Genelde jcosta taraftarı çok gibi gözüküyor şimdiden teşekkür ederim yorumlar için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------
Ayrıca normalde varyatör setlerinde yay da olmuyor muydu ? Resmi sitedeki grafiklerde falan hiç yayla ilgili birşey yokta.