Izmirliler ücretsiz Motosiklet Teknik Eğitimi

Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
olur dostum yarın buluşalım da gitmenin bi yolunu buluruz..Sora sora seni de bulurum ben:)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]
Güzel bir düşünce ve uygulama...Hepimiz için faydalı olacağı kanısındayım.Düzenleyen arkadaşlara hem emekleri hemde nazik davetleri için teşekkürler.

İzRSebnem size mail atmıştım bundan bir ay kadar önce ancak bir cevap ya da belirtmiş olduğum konuyla ilgili bir gelişme göremedim.Bunun yeri burası değil ancak,bir aksilik mi oldu yoksa önemsenmedik mi bunu bilmek isterdim.Çünkü o mail i yönetim adına size yollamıştım.


mt üyelerinin baska gruplarla buluşması yasak degilmi
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde benzer bir organizasyonu istanbul da yapıyoruz ilk yardım kursu olarak

bu organizasyonu yapan arkadas baska forumdan kişilerle görüştüğü için uyarıldı ve istegi üzerine üyeliğini iptal ettirdi


yarın sizde bu tür bir organizasyonda bulundugunuz için uyarılmayın
birde medatör mesaj atınca dikkatimi cekti sorma geregi hissettim

forum kuralları dige bir sey varmıs hani üye olurken hiç okumadan herkezin kabul ettiği
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
abi bu işler bilmem pek ama insan olarak başka insanları grupları tanımak, onlarla kaynaşmak,birbirimize bu fırsatı vermek çok güzel şeyler:)Bunu engellemeye çalışmak insanlık dışı birşeydir bence..Bu sözü söyledim diye beni de uyarsalar şimdi ben de iptal ederim ama eminim bizim abiler böle şeyler yapmazlar
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
umarım dediğin gibi olur bu konuda zaten hemfiiriz sanırım

zaten tüm mt üyeleri sadece buraya üye degil

baska sitelerede üyelikleri vardır

tabiki bu egitimden faydalanın ben sadece medatör yazınca konuyu merak edip yazdım umarım katılım fazla olur
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
İşyerime motosikletle 3 dk ve ben o saatte çalışıyorum şans dedikleri bu olsa gerek...Çok güzel bir uygulama örnek olması dileğiyle...

Ayp ettin bende daha yeni görüyorum duyuruyu ama konaktan nerden binelecegini bilmiyorum cigli arabalarına falan mı binelecek acep, olmassa @sabırküpü beraber gidek :)
Konaktan gelecek arkadaşlar Evka 5,Çiğli hava üssü,Egekent,Ulukent,Çiğli Kop otobüslerine binerseniz eski tansaş durağında inerseniz ulaşabilirsiniz...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar organizasyona katıldım. gayet güzel geçti. teorik olarak çok detaylı bir eğitim verildi. sanırım bunun bir sonraki adımıda pratik olarak bu öğrenilenlerin uygulanması olacak. katılan tüm dostlara teşekkür ederim.

Deer_152; bu tip konularda site yönetiminin tavrı bellidir. Başka sitelerde yaptığın etkinlikleri burada yayınlarsan uyarı alırsın. yada tam tersi. ama izmirdeki motosiklet tutkunlarının bir araya gelmesi, kaynaşması ve görüşmesi kaçınılmazdır. burada site yönetimide buna eminimki olumlu bakmaktadır. bu işlerde niyet önemlidir ve bu gayet iyi niyetli bir organizasyondu.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wallacetüm organizasyonlar öyledir

önemli olan kendi şahsi hesaplaşmlarımızı üyelere yansıtmamaktır

ben onla görüşmüyorum sizde görüşmeyin mantıgı olmaz birbirimize destek olacagımıza köstek oluyoruz gibi gelior bana
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
deer-152
benim bildiğim bir tekşey vardır oda tüm motosiklet tutkunlarının dost olduğudur. bu mantıkla hareket edince herşey daha da güzel oluyor. kişisel hesaplaşmalar, menfaatlere gelince sapla samanı birbirinden ayıklamak gerekebiliyor haklısın. ama amacımız motosiklet se ve tutkumuzda ortaksa bu tip gereksiz şeylere aramızda yer yok diyorum herzaman

MrCool sobe:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat: wallace:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
Erhancım(Kamberhan) yıkılıosun bakıorum kibarlıktan :p Dayniissli Bilodan beklenmiycek bi nezaket örneği...Ekiki eikikiki :cherry:

Bende gelmeye çalışıcam arkadaşlar özellikle de benim çok ihtiyacım var teknik bilgiye taze motorcu olduğumdan bazı eksiklerim olduğu kanısındayım.Organizasyonu yapan arkadaşlarada ayrıca teşekkürler...:cat:

Not:Arkadaşlar bugün itibariyle Avea Kurumsal Satışta iş bulmuş bulunmaktayım yarın itibariyle 1 hafta eğitim sürecinden sonra işe başlayacağımı Tüm İzmir Mt Ailesine müjdelemek isterim!!! Sizi ne kadar bunaltığımın farkındayım bu iş mevzusuyla ilgili.Umarım bundan sonra herşey daha hayırlı olur.Hepinize sevgiler saygılar!!! :bounce:

yaaaa erkut yine reklamını yapmışsın olm bu kadar görmemiş olma yaa:)iyi ki bi avea nın tuvalet temizleme yerine şef olarak girdin!:queen: bu arada arkadaşlar erkutla işe falan kalkışmayın yani size avea hat falan satmak isterse direk reddedin.bana gelin bende star cep var hem ucuz hem kaliteli.avea gibi kazık diil.:p :mrgreen: :bounce: bu arada izmir raiders fikir babalarına bu organizasyon için çok teşekkürler...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
37
yaaaa erkut yine reklamını yapmışsın olm bu kadar görmemiş olma yaa:)iyi ki bi avea nın tuvalet temizleme yerine şef olarak girdin!:queen: bu arada arkadaşlar erkutla işe falan kalkışmayın yani size avea hat falan satmak isterse direk reddedin.bana gelin bende star cep var hem ucuz hem kaliteli.avea gibi kazık diil.:p :mrgreen: :bounce: bu arada izmir raiders fikir babalarına bu organizasyon için çok teşekkürler...

kardesim kokoreç olayını atlamıssın :queen: arkadaslar bu arada yenı tezgah actı erkut kardesımız aksamları ucyolda duruyor sabahları aveada bır kokarec yapıyor sormayın parmaklarınızı yersınız mııııhh:farao: :farao: nefıs :farao: nefıs :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

organızasyonda emegı gecen arkadaslara cok tesekkurler egıtıcı bır derstı motor yagı konusunda benı aydınlattıgı ıcın öner abıyede ayrıca tesekkurler saygılar F.T.T.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
70
kardesim kokoreç olayını atlamıssın :queen: arkadaslar bu arada yenı tezgah actı erkut kardesımız aksamları ucyolda duruyor sabahları aveada bır kokarec yapıyor sormayın parmaklarınızı yersınız mııııhh:farao: :farao: nefıs :farao: nefıs :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

organızasyonda emegı gecen arkadaslara cok tesekkurler egıtıcı bır derstı motor yagı konusunda benı aydınlattıgı ıcın öner abıyede ayrıca tesekkurler saygılar F.T.T.

Veee o eğelemede,torna tesfiyede bir numaralı isiiimm kimm geliiyoorrr!!!! Karabağların vazgeçilmez ismi FERRRHAAAATTTT!!! :p :p :p

Her türlü eğe,metal işleri itina ila yapılır her türlü işe kalıcı çözümler!!! JANJAN Pazarlama!!!:queen: :queen: :queen: Dünden bugüne torna tarihi!!!!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
olum koptum yaaaaa bırakın şu fırlamalığı:mrgreen: :mrgreen: ::xs06:: ::151:: ::lolabove ::sefereee ::friends:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
37
abi aklıma bıfıkır geldı erhan helıkoptercı ben demırcı erkut kokarıccı bak sımdı ne yapıyoruz erhan kopterı ayarlıyor ben koptere bı pencere acıyorum ve tezgah yerlestırıyorum erkutta kokareclerı ayarlıyor turk hava yollarının yolcularına havada kokarec satıyoruz. erhan pilota telsızle balanıp abı camı ac dıyor erkut ekmek aralarını hazırlıyorsun bende kopterden ucaga atlayıp servıs yapıyorum yanlız hepsını gectım kopterden ucaga atlarken havada kutu kolaları acamıyorum en ıyısı ben bırazdaha calıyayım nasıllll:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst