Bu ne arkadşlar yaw...Katılmak isteyen yokmu ayıp yawww..
Güzel bir düşünce ve uygulama...Hepimiz için faydalı olacağı kanısındayım.Düzenleyen arkadaşlara hem emekleri hemde nazik davetleri için teşekkürler.
İzRSebnem size mail atmıştım bundan bir ay kadar önce ancak bir cevap ya da belirtmiş olduğum konuyla ilgili bir gelişme göremedim.Bunun yeri burası değil ancak,bir aksilik mi oldu yoksa önemsenmedik mi bunu bilmek isterdim.Çünkü o mail i yönetim adına size yollamıştım.
Konaktan gelecek arkadaşlar Evka 5,Çiğli hava üssü,Egekent,Ulukent,Çiğli Kop otobüslerine binerseniz eski tansaş durağında inerseniz ulaşabilirsiniz...Ayp ettin bende daha yeni görüyorum duyuruyu ama konaktan nerden binelecegini bilmiyorum cigli arabalarına falan mı binelecek acep, olmassa @sabırküpü beraber gidek![]()
Erhancım(Kamberhan) yıkılıosun bakıorum kibarlıktanDayniissli Bilodan beklenmiycek bi nezaket örneği...Ekiki eikikiki :cherry:
Bende gelmeye çalışıcam arkadaşlar özellikle de benim çok ihtiyacım var teknik bilgiye taze motorcu olduğumdan bazı eksiklerim olduğu kanısındayım.Organizasyonu yapan arkadaşlarada ayrıca teşekkürler...:cat:
Not:Arkadaşlar bugün itibariyle Avea Kurumsal Satışta iş bulmuş bulunmaktayım yarın itibariyle 1 hafta eğitim sürecinden sonra işe başlayacağımı Tüm İzmir Mt Ailesine müjdelemek isterim!!! Sizi ne kadar bunaltığımın farkındayım bu iş mevzusuyla ilgili.Umarım bundan sonra herşey daha hayırlı olur.Hepinize sevgiler saygılar!!! :bounce:
yaaaa erkut yine reklamını yapmışsın olm bu kadar görmemiş olma yaaiyi ki bi avea nın tuvalet temizleme yerine şef olarak girdin!:queen: bu arada arkadaşlar erkutla işe falan kalkışmayın yani size avea hat falan satmak isterse direk reddedin.bana gelin bende star cep var hem ucuz hem kaliteli.avea gibi kazık diil.
:mrgreen: :bounce: bu arada izmir raiders fikir babalarına bu organizasyon için çok teşekkürler...
kardesim kokoreç olayını atlamıssın :queen: arkadaslar bu arada yenı tezgah actı erkut kardesımız aksamları ucyolda duruyor sabahları aveada bır kokarec yapıyor sormayın parmaklarınızı yersınız mııııhh:farao: :farao: nefıs :farao: nefıs :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
organızasyonda emegı gecen arkadaslara cok tesekkurler egıtıcı bır derstı motor yagı konusunda benı aydınlattıgı ıcın öner abıyede ayrıca tesekkurler saygılar F.T.T.