Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 21 May 2006
- Mesajlar
- 401
olum erkut onları iyi bilir.nasıl kutu kola açılacağını.adam yılların kokocusu.kokoları satırla döverken aynı zamanda darbuka çalıyo satırla tahta üstünde.:mrgreen: olum millete yutturabilirsin avea cıyım diye ama yemez anadolu çocuğu.resmen kokocusun erkut ayrıca da onlar süt kuzu değil!milleti enayi yerine koyma resmen dana kokoreç.ayıp ayıp...