İzmir'li grubun 3 günlük 19 mayis tatili - Resimlerle

Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
Ewet tanıyorum . Gelismeleri degerlendirelim havalar cok guzellll motorlarınız ıcınde bizim isyerının parkına hepsini birakırız bi hırsızlık veya kurcalama olmasın . :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
10
tamam kivanc kardesim tesekkur ederiz cumartesi biizim gurultumuzu duyarsin zaten gorusmek uzere,
sevgilerimle....
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Abi yanaklarım kulaklara dayalı bir şekilde okudum valla süpersinizzzz:thumleft: :thumleft: ::haapppy: ::haapppy:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-AMCA-' Alıntı:
tamam kivanc kardesim tesekkur ederiz cumartesi biizim gurultumuzu duyarsin zaten gorusmek uzere,
sevgilerimle....

:queen: Mehmet'in ZX9R egsoz gürültüsü yeter zaten bizim grubun geldiğini göstermeye :cherry:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Vay canına!!!!!!!
Nasıl da atlamışım bu topiği::haapppy:
Amca'yı tanışma yazılarından hatırlıyorum ama,
Ya dostlar.
Hepinizi çok özlemişim. Foto, moto da olsa çok sevindim sizi gördüğüme.
Hele Gülgün'ü kollarını rahat kullanır görmek bence en güzel fotoğraftı.
Sacit,Gülgün,Atakan,Tarık,Erkan,Çağatay,Doğu,Canan ve tanıştığım, tanışmadığım diğer arkadaşlar hepinize selam.
Paylaşımlar için teşekkürler.
Not: Fırat'ı göremedim umarım o da iyidir.:rendeer:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
10
teşekkurler okram inşallah dah güzel etkinliklerde birlikte oluruz...
sevgiler..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
izmirli motor dostları hep bir yerlerde. çok güzel bir gezi olmuş. belki bir gün bir yerlerde karşılaşır tanışırız.
sevgilerle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst