Vay canına!!!!!!!
Nasıl da atlamışım bu topiği::haapppy:
Amca'yı tanışma yazılarından hatırlıyorum ama,
Ya dostlar.
Hepinizi çok özlemişim. Foto, moto da olsa çok sevindim sizi gördüğüme.
Hele Gülgün'ü kollarını rahat kullanır görmek bence en güzel fotoğraftı.
Sacit,Gülgün,Atakan,Tarık,Erkan,Çağatay,Doğu,Canan ve tanıştığım, tanışmadığım diğer arkadaşlar hepinize selam.
Paylaşımlar için teşekkürler.
Not: Fırat'ı göremedim umarım o da iyidir.:rendeer: