- Katılım
- 14 May 2006
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Uzun haftasonu tatilimize ilk olarak perşembe akşamı erkan kardeşimizin evinde mangal partisi ile başladık

Mangal başında poz verme faslı başlıyor
Önce lancolet1974 (Sacit)

Mangal yanarken mezeler masada hazır bile

Tabiî ki etler pişinceye kadar mezeler tüketilmeye, içkiler içilmeye başlıyor

Minikler de acıkmaz mı hiç
(Sacit ve Gülgün’ün ufaklığı Atakan)

Mangalın efendisi yemeklerden uzak kaldı ama yalnızlığını rakısı ile paylaşıyor

Diğer tarafta ise kadehler tokuşturlmaya ve yüzler gülmeye başladı bile

AMCA’mız Selçuk (yani ben) milleti beslemekten çok mutlu bir şekilde yeni parti köfteleri getirmekle meşgul

Sanki orada bayanlar ayrı bir grup oluşturmuş gibi geldi bana ama birazdan dağılırlar :wiinkk:
Tepe kameramız bile vardı :bounce:


Gülgün kolundaki alçıları attığını gösterir gibi yiyeceklere uzanıyordu

M.Ali ve eşi o an nerelere bakıyordu kimbilir

Kirve (Kemal) poz verirken Memo da yiyeceklere bakıyordu belikli Demek hala doymamış

Tarık, Erkan ve komutan Çağatay

Herkes masum masum bakarken ben şeytanım der gibi Selçuk’un gözleri kırmızıya dönüşmüştü :queen:

Herkes birbirine bir şeyler anlatmaya çalışıyor

Karınlar doydu tabi sakin sakin poz veriyoruz

Minik Atakan uyumuş çoktan

Vay be ne düzenli bir motor grubuyuz biz :wiinkk:

Karınlar doydu ama sucuklar beklemedeydi, nasılolsa gecenin geç saatinde yeniden acıkacaksınız der gibi ve öyle de oldu

Ve işte gecenin muhteşem sürprizi ve finali :wiinkk:

persembe gecesi erkan kardesimizin evindeki harika barbeku partisindan sonra cumada hem biraz yol ayapalim hemde urladaki emk nin festivaline bir ugrayalim dedik bir araba ve 7 motor dustuk yollara ; çeşme otobanındaki çalışma pistinde özellikle bizim kızlar biraz turlamak istediler




Aslı maşallah gruptaki bütün motorları tek tek denedi, kız ben motor için doğdum diyordu adeta

Sevinç ise hayatında ilk kez bir motor kullanmanın heyecanı içindeydi

Erkan kardeşimiz nexusu ile racinglere meydan okur gibiydi


Çalışmadan sonra Urla festivalinin yolunu tuttuk

Bozuk yol, kötü bir organizasyonla karşılaştık, festivaldeki en eğlenceli an Mehmet arkadaşımızın yumurta oyununa katılmasıydı


Bu berbat festivalde fazla takılmak istemedik ve urla sahilinde kaptanın yerine çay içmeye gittik

Urla dönüşünden sonra yolda biraz resim çekilelim dedik




Bugün erken bitmemeliydi, mehmet, erkan ve ben gece bornovadaki ozz bara gidip rock müzik dinleyip biraz sallanmak istedik


evet sevgili kardeslerim geldik cumartesi sabahina yine program kuvvetli focada kiyi partisi yapiypruz ancak herkezin is saati dgisik oldugundan ben ve mehmet saat 1400 gibi oncu olarak gidip yer arayacagiz ama gece saat 2100 da az eksikle toplandik 2 otomobil 12 motor olarak resimler geliyor biliyorum siteye uye degilsiniz ama misafir olarak resimleri gorup yorumlarinizi telefon ile bildirirsiniz artik

bakarmisiniz koyun guzelligine


evet hava acti birde harika bir sunnet toreni gorduk Foçada

Foçada 8 motor bulustuk alisveristen sonra posetler motorlarda asili

Bulduğumuz süper koya yavas yavas yerlesiyoruz

Tabi böyle bir ortamda da aşıklarımızı da unutmamak lazım

Ahmet ve Sacit

kirve ve ben (gelenlere hosgeldin cikolatasi dagitiyorum

kucuk kizkardesimle

aksam oluyor artik, manzara süper, bu manzara eşliğinde birazdan kadehler yudumlanacak ve etler mangala atılacak

e aksam oldu ya yanar artik bizim mangallar

kimisi calisiyor kimisi sohbette



hangisi daha zevkli masami mangalbasi mi

sohbetler bayagi guzel hani

aile saadeti

buda aile saadeti

iste benim aslanlar

Deniz kıyısında toplunsohbet de başka oluyor hani



hanimlar ve cocuklar gitti biz kaldik
kirve(kemal), turist(omer) ve ben

uykusuzluga en cabuk yenik dusenler

saat 03.30 biz hala oturuyoruz

sabahin 6 sina geliyor saat herkez uyudu turist,ben, naci ve hakan focaya indik sabah corbasina

artik pazar sabahiydi evlere donusumuz ogleni buldu tahminim herkez bayagi bir uyumustur
iste kardeslerim bir hafta sonunu daha boyle gecirdik onumuzdeki hafta sonu evde oturuyoz ona gore

Mangal başında poz verme faslı başlıyor

Mangal yanarken mezeler masada hazır bile

Tabiî ki etler pişinceye kadar mezeler tüketilmeye, içkiler içilmeye başlıyor

Minikler de acıkmaz mı hiç

Mangalın efendisi yemeklerden uzak kaldı ama yalnızlığını rakısı ile paylaşıyor

Diğer tarafta ise kadehler tokuşturlmaya ve yüzler gülmeye başladı bile

AMCA’mız Selçuk (yani ben) milleti beslemekten çok mutlu bir şekilde yeni parti köfteleri getirmekle meşgul

Sanki orada bayanlar ayrı bir grup oluşturmuş gibi geldi bana ama birazdan dağılırlar :wiinkk:
Tepe kameramız bile vardı :bounce:


Gülgün kolundaki alçıları attığını gösterir gibi yiyeceklere uzanıyordu

M.Ali ve eşi o an nerelere bakıyordu kimbilir

Kirve (Kemal) poz verirken Memo da yiyeceklere bakıyordu belikli Demek hala doymamış

Tarık, Erkan ve komutan Çağatay

Herkes masum masum bakarken ben şeytanım der gibi Selçuk’un gözleri kırmızıya dönüşmüştü :queen:

Herkes birbirine bir şeyler anlatmaya çalışıyor

Karınlar doydu tabi sakin sakin poz veriyoruz

Minik Atakan uyumuş çoktan

Vay be ne düzenli bir motor grubuyuz biz :wiinkk:

Karınlar doydu ama sucuklar beklemedeydi, nasılolsa gecenin geç saatinde yeniden acıkacaksınız der gibi ve öyle de oldu

Ve işte gecenin muhteşem sürprizi ve finali :wiinkk:

persembe gecesi erkan kardesimizin evindeki harika barbeku partisindan sonra cumada hem biraz yol ayapalim hemde urladaki emk nin festivaline bir ugrayalim dedik bir araba ve 7 motor dustuk yollara ; çeşme otobanındaki çalışma pistinde özellikle bizim kızlar biraz turlamak istediler




Aslı maşallah gruptaki bütün motorları tek tek denedi, kız ben motor için doğdum diyordu adeta

Sevinç ise hayatında ilk kez bir motor kullanmanın heyecanı içindeydi

Erkan kardeşimiz nexusu ile racinglere meydan okur gibiydi


Çalışmadan sonra Urla festivalinin yolunu tuttuk

Bozuk yol, kötü bir organizasyonla karşılaştık, festivaldeki en eğlenceli an Mehmet arkadaşımızın yumurta oyununa katılmasıydı


Bu berbat festivalde fazla takılmak istemedik ve urla sahilinde kaptanın yerine çay içmeye gittik

Urla dönüşünden sonra yolda biraz resim çekilelim dedik




Bugün erken bitmemeliydi, mehmet, erkan ve ben gece bornovadaki ozz bara gidip rock müzik dinleyip biraz sallanmak istedik


evet sevgili kardeslerim geldik cumartesi sabahina yine program kuvvetli focada kiyi partisi yapiypruz ancak herkezin is saati dgisik oldugundan ben ve mehmet saat 1400 gibi oncu olarak gidip yer arayacagiz ama gece saat 2100 da az eksikle toplandik 2 otomobil 12 motor olarak resimler geliyor biliyorum siteye uye degilsiniz ama misafir olarak resimleri gorup yorumlarinizi telefon ile bildirirsiniz artik

bakarmisiniz koyun guzelligine


evet hava acti birde harika bir sunnet toreni gorduk Foçada

Foçada 8 motor bulustuk alisveristen sonra posetler motorlarda asili

Bulduğumuz süper koya yavas yavas yerlesiyoruz

Tabi böyle bir ortamda da aşıklarımızı da unutmamak lazım

Ahmet ve Sacit

kirve ve ben (gelenlere hosgeldin cikolatasi dagitiyorum

kucuk kizkardesimle

aksam oluyor artik, manzara süper, bu manzara eşliğinde birazdan kadehler yudumlanacak ve etler mangala atılacak

e aksam oldu ya yanar artik bizim mangallar

kimisi calisiyor kimisi sohbette



hangisi daha zevkli masami mangalbasi mi

sohbetler bayagi guzel hani

aile saadeti

buda aile saadeti

iste benim aslanlar

Deniz kıyısında toplunsohbet de başka oluyor hani



hanimlar ve cocuklar gitti biz kaldik
kirve(kemal), turist(omer) ve ben

uykusuzluga en cabuk yenik dusenler

saat 03.30 biz hala oturuyoruz

sabahin 6 sina geliyor saat herkez uyudu turist,ben, naci ve hakan focaya indik sabah corbasina

artik pazar sabahiydi evlere donusumuz ogleni buldu tahminim herkez bayagi bir uyumustur
iste kardeslerim bir hafta sonunu daha boyle gecirdik onumuzdeki hafta sonu evde oturuyoz ona gore