İzmir'li grubun 3 günlük 19 mayis tatili - Resimlerle

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
10
Uzun haftasonu tatilimize ilk olarak perşembe akşamı erkan kardeşimizin evinde mangal partisi ile başladık


Mangal başında poz verme faslı başlıyor :) Önce lancolet1974 (Sacit)


Mangal yanarken mezeler masada hazır bile


Tabiî ki etler pişinceye kadar mezeler tüketilmeye, içkiler içilmeye başlıyor


Minikler de acıkmaz mı hiç :) (Sacit ve Gülgün’ün ufaklığı Atakan)


Mangalın efendisi yemeklerden uzak kaldı ama yalnızlığını rakısı ile paylaşıyor :)


Diğer tarafta ise kadehler tokuşturlmaya ve yüzler gülmeye başladı bile 


AMCA’mız Selçuk (yani ben) milleti beslemekten çok mutlu bir şekilde yeni parti köfteleri getirmekle meşgul


Sanki orada bayanlar ayrı bir grup oluşturmuş gibi geldi bana ama birazdan dağılırlar :wiinkk:

Tepe kameramız bile vardı :bounce:



Gülgün kolundaki alçıları attığını gösterir gibi yiyeceklere uzanıyordu :)


M.Ali ve eşi o an nerelere bakıyordu kimbilir


Kirve (Kemal) poz verirken Memo da yiyeceklere bakıyordu belikli  Demek hala doymamış


Tarık, Erkan ve komutan Çağatay


Herkes masum masum bakarken ben şeytanım der gibi Selçuk’un gözleri kırmızıya dönüşmüştü :queen:


Herkes birbirine bir şeyler anlatmaya çalışıyor


Karınlar doydu tabi sakin sakin poz veriyoruz


Minik Atakan uyumuş çoktan


Vay be ne düzenli bir motor grubuyuz biz :wiinkk:


Karınlar doydu ama sucuklar beklemedeydi, nasılolsa gecenin geç saatinde yeniden acıkacaksınız der gibi ve öyle de oldu


Ve işte gecenin muhteşem sürprizi ve finali :wiinkk:


persembe gecesi erkan kardesimizin evindeki harika barbeku partisindan sonra cumada hem biraz yol ayapalim hemde urladaki emk nin festivaline bir ugrayalim dedik bir araba ve 7 motor dustuk yollara ; çeşme otobanındaki çalışma pistinde özellikle bizim kızlar biraz turlamak istediler





Aslı maşallah gruptaki bütün motorları tek tek denedi, kız ben motor için doğdum diyordu adeta 


Sevinç ise hayatında ilk kez bir motor kullanmanın heyecanı içindeydi


Erkan kardeşimiz nexusu ile racinglere meydan okur gibiydi



Çalışmadan sonra Urla festivalinin yolunu tuttuk



Bozuk yol, kötü bir organizasyonla karşılaştık, festivaldeki en eğlenceli an Mehmet arkadaşımızın yumurta oyununa katılmasıydı 



Bu berbat festivalde fazla takılmak istemedik ve urla sahilinde kaptanın yerine çay içmeye gittik


Urla dönüşünden sonra yolda biraz resim çekilelim dedik





Bugün erken bitmemeliydi, mehmet, erkan ve ben gece bornovadaki ozz bara gidip rock müzik dinleyip biraz sallanmak istedik



evet sevgili kardeslerim geldik cumartesi sabahina yine program kuvvetli focada kiyi partisi yapiypruz ancak herkezin is saati dgisik oldugundan ben ve mehmet saat 1400 gibi oncu olarak gidip yer arayacagiz ama gece saat 2100 da az eksikle toplandik 2 otomobil 12 motor olarak resimler geliyor biliyorum siteye uye degilsiniz ama misafir olarak resimleri gorup yorumlarinizi telefon ile bildirirsiniz artik



bakarmisiniz koyun guzelligine



evet hava acti birde harika bir sunnet toreni gorduk Foçada


Foçada 8 motor bulustuk alisveristen sonra posetler motorlarda asili


Bulduğumuz süper koya yavas yavas yerlesiyoruz


Tabi böyle bir ortamda da aşıklarımızı da unutmamak lazım 


Ahmet ve Sacit


kirve ve ben (gelenlere hosgeldin cikolatasi dagitiyorum


kucuk kizkardesimle


aksam oluyor artik, manzara süper, bu manzara eşliğinde birazdan kadehler yudumlanacak ve etler mangala atılacak


e aksam oldu ya yanar artik bizim mangallar


kimisi calisiyor kimisi sohbette




hangisi daha zevkli masami mangalbasi mi


sohbetler bayagi guzel hani


aile saadeti


buda aile saadeti


iste benim aslanlar


Deniz kıyısında toplunsohbet de başka oluyor hani




hanimlar ve cocuklar gitti biz kaldik
kirve(kemal), turist(omer) ve ben

uykusuzluga en cabuk yenik dusenler


saat 03.30 biz hala oturuyoruz


sabahin 6 sina geliyor saat herkez uyudu turist,ben, naci ve hakan focaya indik sabah corbasina


artik pazar sabahiydi evlere donusumuz ogleni buldu tahminim herkez bayagi bir uyumustur
iste kardeslerim bir hafta sonunu daha boyle gecirdik onumuzdeki hafta sonu evde oturuyoz ona gore
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
güzel bir tatil olmuş. foçayı çok severim zaten. nice çeşme foça gezilerine...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Amca geziniz çok cici olmuş. özellikle izmirde olmanız... ooooooooof diyorum of. :salut: :cherry: ilk fırsatta geleceğim İzmir'e. Manzaralar çok güzel..
 
Katılım
18 Ocak 2006
Mesajlar
149
Selçuk bey!..Merhabalar!.Delta denizcilikte çalıştınız mı?Ben operatör Bornovalı Ali yim.Sevgiler ve saygılar.Neşeniz daim olsun.Kadıköy de oturuyorum.Bu taraflara gelirseniz beklerim.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
paylaşım için teşekkürler....:)
az ve öz kişiyle güzel bir gezi olmuş...:cyclopsan
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
harika yaa, çok imrendim şimdi... :)
İzmirimi cok özledim , insallah geri döndüğümde birlikte gezme fırsatımız olur...

Ortam, geziler ve herkes çok guzel gorunuyo.... çok başarılı... :)
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
valla süper eğlenmişsiniz amca,uzun zamandır görmediğim arkadaşları resimlerde de olsa görebilmek güzel :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selçuk ellerine sağlık, bu 3 günlük deli dolu tatilimizi çok güzel anlatmışsın :)
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
209
E Pes Yani

AMCA bu kadar guzel bır gezı olabılır yanı.:cat:
eeee AMCA'yada bu yakısırdı hanı. :rendeer:
Kıskandıgımız falan yok yanlıs anlasılmasın ama bız yokken nıye olsun hanı dıyede dusunmuyor degılım..:queen:

cok guzel bır grup , beraberlıgınızın ve nesenızın daim olması dılegıyle...:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Buraya zaten yaz çoktan geldi, her haftasonu başka koylarda eğleniyor yüzüyor, olacaz :wiinkk: 11 haziranda grubumuzun Dikili'de tekne turu var. Marmok'a da tam kadro kalabalık şekilde gidecez..
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
10
tum arkadaslara iyi niyetli yazilari icin gonulden tesekkurler
ali sungur benim tabiiki demek istanbuldasin gelirsem kesin ugrarim

gezilerimiz tum motorcu dostlarimiz ile paylasmaya devam edecegiz

sevgi ve saygilerim ile.....
 
Katılım
23 Tem 2005
Mesajlar
454
guzel gezi olmus arkadaslar ...

BenErkan' Alıntı:
Buraya zaten yaz çoktan geldi, her haftasonu başka koylarda eğleniyor yüzüyor, olacaz :wiinkk: 11 haziranda grubumuzun Dikili'de tekne turu var. Marmok'a da tam kadro kalabalık şekilde gidecez..

Erkan abi merhaba ben Dikili liyim . Buranın yerlisiyim siteden bazı arkadaslarla tanısıyoruz. 11 hazırandaki tekne turu ıcın daha burda oyle bi tekne yokki :pale: neyse Dikili ile ilgili bir plan programınız olursa burdaki motorcu arkadaslarım ile sizleri tanıstırmak kaynasmak isterim ... Gorusmek uzere ...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
69
bir izmirli olarak kutların arkdaşlar

izmirin güzelliklerinin hakkını vermişsizi

en kötü gününüz böyle güzel olur işallah

kazasız belasız ii seyirler dilerim
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
10
kivanc tesekkurler gelince tabiiki ugrariz bizi orada bekleyen bir dikilili arkadasimiz var ismi omer dikilili gerekirse 3 tekne kaldiririz sorun degil omeri tanirsiniz herhalde honda 600F i var cok gezer hatta bu cumartesi geceside ordayiz kucuk bir grup olarak omerimizi ziyarete geliyoruz

sevgilerimle....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Şub 2006
Mesajlar
79
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kivanctf' Alıntı:
guzel gezi olmus arkadaslar ...
Erkan abi merhaba ben Dikili liyim . Buranın yerlisiyim siteden bazı arkadaslarla tanısıyoruz. 11 hazırandaki tekne turu ıcın daha burda oyle bi tekne yokki :pale: neyse Dikili ile ilgili bir plan programınız olursa burdaki motorcu arkadaslarım ile sizleri tanıstırmak kaynasmak isterim ... Gorusmek uzere ...

Kıvanç bu geziyi bizim Dikili'de Ömer isminde arkadaşımız düzenliyor ve bizi çağırıyor, detayını bilmemekle beraber tekne şimdiden ayarlanmış sanırım. Buradan bilgi veririz zaten :cat:

Not: Ben bunu yazıncaya kadar Selçuk zaten cevabı vermiş :) Kendisi yollardaki hıznı burada da gösterecek mutlaka :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst