izmir'den bi kaza haberi daha:(

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Allah rahmet eylesin, bayram zamanı değil motosiklet araba kullanmak bile çok tehlikeli.

Bende arabamla ölümden döndüm, otobanda 180'le giderken gerizekalının biri bir anda 30-40 gibi bir süratle önümdeki şerite geçti, sinyal bile vermeden sebepsiz bir şekilde.

O anı daha önceki görüşlerimde fren yaptıysam da sonrası parçalanmış arabalardı, ne hikmetse(halen kaza yapmamış olmama inanmıyorum) aracım film karesi gibi durdu.

Şimdi aracımın tekerlerini jantlarını öpesim geliyor, ancak altımdaki motosiklet olsaydı bu gerzek sürücü bana otobandaki bütün jantları tekerleri öptürürdü.

Bayramda yollar neden tehlikeli?

Çok fazla acemi bayram öncesi ilk arabasını arç borç alıyor ve sıfır(veya çok az) tecrübeyle kendini yollara atıyor, amacı köyüne veya ailesinin yaşadığı semt'e arabayla gidip karizma yapmak.

Sakın bu sadece şehirler arası yollar için geçerli diye düşünmeyin, gittiği yer(köyü veya ailesinin yaşadığı yer) sizin motorsiklet ile günlük geçtiğiniz semt olabilir...

Aman diyim özellikle böyle zamanlarda pür dikkat olun arkadaşlar.

Allah hiç birimize bu acıyı yaşatmasın...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet burak haklısın ama ne yapalım elden bişi gelmiyoo bu trafikte kendini kollarken çevrenide kollıycan
allah rahmet eylesin yaralı arkadaşada acil şifalar allah yanımızda olsun
LÜTFEN DAHA DİKKATLİ OLALIM HIZZZ = ÖLÜM DEMEK
O YÜZDEN DÜŞÜK CC ? HAVA ATMAK İÇİN 1000 RR 600RR KULLANMAYALIM NEYİMİZEEEEE
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
evet burak haklısın ama ne yapalım elden bişi gelmiyoo bu trafikte kendini kollarken çevrenide kollıycan
allah rahmet eylesin yaralı arkadaşada acil şifalar allah yanımızda olsun
LÜTFEN DAHA DİKKATLİ OLALIM HIZZZ = ÖLÜM DEMEK
O YÜZDEN DÜŞÜK CC ? HAVA ATMAK İÇİN 1000 RR 600RR KULLANMAYALIM NEYİMİZEEEEE

İki noktada katılmıyorum...

1.si türkiyede bu denli çok ölümlü kaza olmasının tek sebebi, kazaların tek suçlusu olarak hız'ın ilan edilmesi ve sonucunda trafik kültürünün gelişememesidir.
30-40km hız ile sinyal vermeden durup dururken otobanda en sol şerite geçen öküze iyi şöför diye diye bu hallere geldik.

2.si yüksek cc makine hava atmak için kullanılan birşey değildir, sen gördüğünde hava alıyorsan bu karşındakinin hava verdiğinden değil, tamamen kendi psikolojinle alakalı birşeydir.
Yüksek cc'li makineler kompressör değildir, hava basmazlar.

Dip not:Yüksek cc'li motor 1000RR ve 600RR harici motosikletlerde de vardır.
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah gani gani rahmet eylesin
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
İki noktada katılmıyorum...

1.si türkiyede bu denli çok ölümlü kaza olmasının tek sebebi, kazaların tek suçlusu olarak hız'ın ilan edilmesi ve sonucunda trafik kültürünün gelişememesidir.
30-40km hız ile sinyal vermeden durup dururken otobanda en sol şerite geçen öküze iyi şöför diye diye bu hallere geldik.

2.si yüksek cc makine hava atmak için kullanılan birşey değildir, sen gördüğünde hava alıyorsan bu karşındakinin hava verdiğinden değil, tamamen kendi psikolojinle alakalı birşeydir.
Yüksek cc'li makineler kompressör değildir, hava basmazlar.

Dip not:Yüksek cc'li motor 1000RR ve 600RR harici motosikletlerde de vardır.

çok doğru

mesele yavaş gitmek değil adam gibi gitmek
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Vefat eden arkadaşımıza allahtan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum. Bu tür haberler içimizi sızlatıyor. Cellatların kurbanı olmaya devam ediyoruz.

İki noktada katılmıyorum...

1.si türkiyede bu denli çok ölümlü kaza olmasının tek sebebi, kazaların tek suçlusu olarak hız'ın ilan edilmesi ve sonucunda trafik kültürünün gelişememesidir.
30-40km hız ile sinyal vermeden durup dururken otobanda en sol şerite geçen öküze iyi şöför diye diye bu hallere geldik.

2.si yüksek cc makine hava atmak için kullanılan birşey değildir, sen gördüğünde hava alıyorsan bu karşındakinin hava verdiğinden değil, tamamen kendi psikolojinle alakalı birşeydir.
Yüksek cc'li makineler kompressör değildir, hava basmazlar.

Dip not:Yüksek cc'li motor 1000RR ve 600RR harici motosikletlerde de vardır.

Evet; Arkadaşımıza ben de katılıyorum.Yeterli tecrübeye sahipseniz, neden büyük cc. motosikletlere binmeyesiniz ki! Bu motosikletlere biniş amacı sadece hava atmak değildir. Eğer trafikte seyir halindeki araçların hareketlerini yeterince süzebiliyorsanız, mesele yoktur zaten. Ustalık, gaza iyi basıp, gidonu iyi çevirmek veya iyi frenaj yapmak değildir. Ustalık, diğer sürücülerin ne yapacağını tahmin edebilmektir.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2005
Mesajlar
163
arkadaslar gokhan alt resımdekı arkadasımız. izmir de sorcy_gökhan diye bilirler. sımdı hastaneden yenı geldım durumu ıyı sadece bır kac kırık var. su anda yogun bakımda yatıyor. allahtan acıl sıfalar vermesını dılıyorum.kendısı senelerdır buyuk makına kullanıyor bunu da belırtmek ıstedım ve kaza yaptıgı motor kendı motoru degıl yakın bı arkadasımızın motoru. kendı motoru suzukı bandıt tı yenı sattı sayılır. olen arkadasımıza allahtan rahmet kederlı aılesıne bas saglıgı dılıyorum.. lutfen dıkkatlı olun allaha emanet olun..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Şimdi okudum...Sabah televizyondan da izlemiştim..Allah rahmet etsin..Yazık
Çok yazık..:salut:
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin, bayram zamanı değil motosiklet araba kullanmak bile çok tehlikeli.

Bende arabamla ölümden döndüm, otobanda 180'le giderken gerizekalının biri bir anda 30-40 gibi bir süratle önümdeki şerite geçti, sinyal bile vermeden sebepsiz bir şekilde.

O anı daha önceki görüşlerimde fren yaptıysam da sonrası parçalanmış arabalardı, ne hikmetse(halen kaza yapmamış olmama inanmıyorum) aracım film karesi gibi durdu.

Şimdi aracımın tekerlerini jantlarını öpesim geliyor, ancak altımdaki motosiklet olsaydı bu gerzek sürücü bana otobandaki bütün jantları tekerleri öptürürdü.

Bayramda yollar neden tehlikeli?

Çok fazla acemi bayram öncesi ilk arabasını arç borç alıyor ve sıfır(veya çok az) tecrübeyle kendini yollara atıyor, amacı köyüne veya ailesinin yaşadığı semt'e arabayla gidip karizma yapmak.

Sakın bu sadece şehirler arası yollar için geçerli diye düşünmeyin, gittiği yer(köyü veya ailesinin yaşadığı yer) sizin motorsiklet ile günlük geçtiğiniz semt olabilir...

Aman diyim özellikle böyle zamanlarda pür dikkat olun arkadaşlar.

Allah hiç birimize bu acıyı yaşatmasın...

110 km/s ile gidiyor olsan ölümden dönmezdin, kazayı ucuz atlatmış olurdun.
Dikkat et kendine, sen de üzme bizi...
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
110 km/s ile gidiyor olsan ölümden dönmezdin, kazayı ucuz atlatmış olurdun.
Dikkat et kendine, sen de üzme bizi...
Trafikte böyle tipler olduktan sonra 110'la da ölme riskin çok yüksek. Ama ders oldu tabi ki, artık bir sağındaki şeritte giden araçlar her an önüne çıkabilecekmiş gibi geldiği için en sağ şeritte 180'le gidiyor:) Önüne kamyon vb. çıkınca sinyal verip solluyor, sonra tekrar en sağ şeridine geçiyor:p
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
eyvah eyvah..
2 sn önce geyik gırgır msjı yazıp soora bu tip haberler duymak üzücü..
çok falazla bişey söylemeye gerek yok..
motorizeler olarak allah sonumuzu hayıe etsin..
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Ben korkmaya başladım bu motor işinden arkadaşlar. Son zamanlarda neler oluyor böyle.... Sanırım yakında motora ara verip insanların kafalarını toplamalarını bekliyeceğim... Yolların güvenli olduğuna inandığımda tekrar alırım motor...

Ama Allah kahretsin ki araba sürmek te artık güvenli değil. Ne oluyor insanlarımıza... Çok öfkeliyim...

Birisi şehir şebekesine aptallaştırıcı bir madde mi karıştırıyor, yoksa bu durum globalleşme, kapitalizm, tüketim toplumu haline getirilmemizin bir sonucu mu..?

Duyarsızlaştırılıyor, cahilleştiriliyoruz. Ayılın milletim...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
cumartesi günü duydum bu acı haberi telefonla ve çok üzüldüm. Semra kardeşimiz dünya iyisi bir insandı. Çok nazik kibar bir hanımefendiydi. çok severdim kendisini. Ardında kalan kızı ve oğlu için ise çok fazla üzüldüm.

Lütfen arkadaşlar dikkatli olalım.
Böyle her seferinde sevdiğimiz birisini kaybedince yazacak kelime bulmakta zorlanıyorum. Allah rahmet eylesin. mekanın eminim ki cennet olacak semracım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst