evet burak haklısın ama ne yapalım elden bişi gelmiyoo bu trafikte kendini kollarken çevrenide kollıycan
allah rahmet eylesin yaralı arkadaşada acil şifalar allah yanımızda olsun
LÜTFEN DAHA DİKKATLİ OLALIM HIZZZ = ÖLÜM DEMEK
O YÜZDEN DÜŞÜK CC ? HAVA ATMAK İÇİN 1000 RR 600RR KULLANMAYALIM NEYİMİZEEEEE
İki noktada katılmıyorum...
1.si türkiyede bu denli çok ölümlü kaza olmasının tek sebebi, kazaların tek suçlusu olarak hız'ın ilan edilmesi ve sonucunda trafik kültürünün gelişememesidir.
30-40km hız ile sinyal vermeden durup dururken otobanda en sol şerite geçen öküze iyi şöför diye diye bu hallere geldik.
2.si yüksek cc makine hava atmak için kullanılan birşey değildir, sen gördüğünde hava alıyorsan bu karşındakinin hava verdiğinden değil, tamamen kendi psikolojinle alakalı birşeydir.
Yüksek cc'li makineler kompressör değildir, hava basmazlar.
Dip not:Yüksek cc'li motor 1000RR ve 600RR harici motosikletlerde de vardır.
İki noktada katılmıyorum...
1.si türkiyede bu denli çok ölümlü kaza olmasının tek sebebi, kazaların tek suçlusu olarak hız'ın ilan edilmesi ve sonucunda trafik kültürünün gelişememesidir.
30-40km hız ile sinyal vermeden durup dururken otobanda en sol şerite geçen öküze iyi şöför diye diye bu hallere geldik.
2.si yüksek cc makine hava atmak için kullanılan birşey değildir, sen gördüğünde hava alıyorsan bu karşındakinin hava verdiğinden değil, tamamen kendi psikolojinle alakalı birşeydir.
Yüksek cc'li makineler kompressör değildir, hava basmazlar.
Dip not:Yüksek cc'li motor 1000RR ve 600RR harici motosikletlerde de vardır.
Allah rahmet eylesin, bayram zamanı değil motosiklet araba kullanmak bile çok tehlikeli.
Bende arabamla ölümden döndüm, otobanda 180'le giderken gerizekalının biri bir anda 30-40 gibi bir süratle önümdeki şerite geçti, sinyal bile vermeden sebepsiz bir şekilde.
O anı daha önceki görüşlerimde fren yaptıysam da sonrası parçalanmış arabalardı, ne hikmetse(halen kaza yapmamış olmama inanmıyorum) aracım film karesi gibi durdu.
Şimdi aracımın tekerlerini jantlarını öpesim geliyor, ancak altımdaki motosiklet olsaydı bu gerzek sürücü bana otobandaki bütün jantları tekerleri öptürürdü.
Bayramda yollar neden tehlikeli?
Çok fazla acemi bayram öncesi ilk arabasını arç borç alıyor ve sıfır(veya çok az) tecrübeyle kendini yollara atıyor, amacı köyüne veya ailesinin yaşadığı semt'e arabayla gidip karizma yapmak.
Sakın bu sadece şehirler arası yollar için geçerli diye düşünmeyin, gittiği yer(köyü veya ailesinin yaşadığı yer) sizin motorsiklet ile günlük geçtiğiniz semt olabilir...
Aman diyim özellikle böyle zamanlarda pür dikkat olun arkadaşlar.
Allah hiç birimize bu acıyı yaşatmasın...
Trafikte böyle tipler olduktan sonra 110'la da ölme riskin çok yüksek. Ama ders oldu tabi ki, artık bir sağındaki şeritte giden araçlar her an önüne çıkabilecekmiş gibi geldiği için en sağ şeritte 180'le gidiyor110 km/s ile gidiyor olsan ölümden dönmezdin, kazayı ucuz atlatmış olurdun.
Dikkat et kendine, sen de üzme bizi...