- Katılım
- 4 May 2008
- Mesajlar
- 632
Ben, bu İzmir'den nefret ediyorum
r:
Bir dakika bile durmam, giderim, ama, işim gereği, gitme imkanım yok.
Trafik keşmekeşini yaşamamak için arabayı bırakıp motor alıyoruz, hırsızı bir taraftan, trafik magandaları bir taraftan
r:
Bir dakika bile durmam, giderim, ama, işim gereği, gitme imkanım yok.
Trafik keşmekeşini yaşamamak için arabayı bırakıp motor alıyoruz, hırsızı bir taraftan, trafik magandaları bir taraftan