Izmirdeki Motorsiklet Dostları Aman Dikkat!

Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Ben, bu İzmir'den nefret ediyorum:pr:

Bir dakika bile durmam, giderim, ama, işim gereği, gitme imkanım yok.

Trafik keşmekeşini yaşamamak için arabayı bırakıp motor alıyoruz, hırsızı bir taraftan, trafik magandaları bir taraftan:pr:
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
13
Büyük geçmiş olsun yakalasaydın iyi olacakmış bize haber verirdin koşa koşa gelirdik icabına bakmaya:p
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
Ben, bu İzmir'den nefret ediyorum:pr:

Bir dakika bile durmam, giderim, ama, işim gereği, gitme imkanım yok.

Trafik keşmekeşini yaşamamak için arabayı bırakıp motor alıyoruz, hırsızı bir taraftan, trafik magandaları bir taraftan:pr:

bu kadar nefret edilcek bi yer deil bu saydıkların bütün büyük şehirlerde var ve sadece izmirimizin derdi deil bu büyük şehirlerin ortak sıkıntısı bence :farao:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
102
@maverick35 abi hangi ilçedesin izmirde

bide gecen sene bizim arklar motorsikletlerin motorlarını yani motorsikletin motoru kendi değil nasıl çaldıklarını falan anlatırlardı aman dikkat tehlike...
 

SHY

Katılım
10 Ocak 2009
Mesajlar
16
Geçm,ş Olsun Kardeşim Biz Motorcuların En Büyük Sorunu Bu Gercekten ..geceleri Kulağım Kapıda Benim Racer'da Alarmda Yok Korkuyorum Vallaha...
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
İzmirli_ua;

Ben, anlamışsındır sanırım, İzmirli değilim, Manisalı'yım.Manisa'nın bir ilçesinden.

Bizim memlekette evlerimizin yan taraflarında ya da altta garajımız olur veya bahçemiz olur.

Arabamızı, motorumuzu rahatça koyarız, hiç otopark derdimiz olmaz.
Ben, izmir'e gelince hayatımda ilk defa otopark derdim oldu, eşşekten düşmüşe döndüm.

Bir de bizim oraların polisi farklı olur, böyle İzmir'deki gibi olmayacak şeylere karışmazlar, motora binenlerin kaskıyla, arabaya binenlerin kemeriyle uğraşmazlar, mesela, İzmir'den-İstanbul'dan hırsızlar gelir bizim oralara "3-5 gün takılalım, ne kaldırsak kardır" diye.Bizim polisler adam ya da adamları anında yakalar.Nasıl oluyor, nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama, işte bir şekilde yapıyorlar.

Oğuzhan;

Yeşilyurt/Konak'ta oturuyorum.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Bende sık sık seleyi kaldırıp kapattıktan soora anahtarı üzerinde unutup sabah alıyom.
bu yüzden ben izmiri seviyom maverick35:p
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
her ne kadar hırsız suçlu olsada,ya onlardan birini öldürüp yere serseydin, sana kimse bu hırsızdı; iyi yaptın demeyecekti ve hayatın kararacaktı.onun içindir ki yanımda bıcak taşımamaya çalışırım, en iyi önlem gözden ırak olunca hırsızdan da ırak olur.bu olay tam adaklık olmuş.çoook geçmiş olsun....
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
158
Çok büyük geçmiş olsun, baldızının sayesinde çok ucuz atlatmışsın. Allah bir daha sana ve hiçbirimize göstermesin.
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
İzmirli_ua;

Ben, anlamışsındır sanırım, İzmirli değilim, Manisalı'yım.Manisa'nın bir ilçesinden.

Bizim memlekette evlerimizin yan taraflarında ya da altta garajımız olur veya bahçemiz olur.

Arabamızı, motorumuzu rahatça koyarız, hiç otopark derdimiz olmaz.
Ben, izmir'e gelince hayatımda ilk defa otopark derdim oldu, eşşekten düşmüşe döndüm.

Bir de bizim oraların polisi farklı olur, böyle İzmir'deki gibi olmayacak şeylere karışmazlar, motora binenlerin kaskıyla, arabaya binenlerin kemeriyle uğraşmazlar, mesela, İzmir'den-İstanbul'dan hırsızlar gelir bizim oralara "3-5 gün takılalım, ne kaldırsak kardır" diye.Bizim polisler adam ya da adamları anında yakalar.Nasıl oluyor, nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama, işte bir şekilde yapıyorlar.

Oğuzhan;

Yeşilyurt/Konak'ta oturuyorum.


anladım tabi arkadasım benim demek istediğimde izmire özgü bi olay olmadığı bunun bütün büyük şehirlerde var maalesef :rendeer:

karmacoma:
bende yapıyorum aynı seyi yaa sabah bakıyom anahtar üstünde deli oluyom :cherry::cherry:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
geçmiş olsun arkadaşım, benim de geçenlerde motorun brandasını yırtmışlar, altında ne var diye bakmak istediler heralde, alarmı duymadım malasef muhtemeln çalmıştır, kilit yerlerinden çekilmiş, tekrar geçmiş olsun, eğer menteşeli katlanabilir garaj olayını düşünürsen projene ortak olabilirim arkadaşım izmirdenim, ben de böyle birşey yaptırmak istiyorum
tabiki kardeşim neden olmasın 05354474277 tel numaram ara görüşelim yarın halledecem ama katlanabilir garajı

ben olsam direk kaskocuya :wiinkk:

ahhh arkadaşım sen biliyosundur şartlarının ne oldugunu kapalı korunaklı garajın yoksa kasko yok diye biraz esnetseler kasko olayınıda faydalansak

hocam geçmiş olsun.
cezalar caydırı olmadıgı sürece bu işlerin sonu yok.bu devirde sokaga motor bırakılmaz valla.kapının girişi falanda mı yok?eskiden bizim bahceye merdivenle çıkılıyodu.tahta vardı bi tane yavas yavas indiriyodum ama cıkartamıyodum. :)
kapı girişi kapalı yer ve bahçe yok valla bir ara vinçle askıya almayı falan da düşündüm ne yalan söyleyim yanlız millete madara olurum diye vazgeçtim:)

arkadasım gecmiş olsun izmirin neresinde oturuyosun hangi semt te oldu olay?
saollasın eşrefpaşa/yapıçıoglu

Ben, bu İzmir'den nefret ediyorum:pr:

Bir dakika bile durmam, giderim, ama, işim gereği, gitme imkanım yok.

her memleket aynı be kardeşim çıkıyo her yerden ne yapacanda ben merak ediyorum bu şerefsizler analarında dogdugunda hırsız olarakmı doguyor.

Trafik keşmekeşini yaşamamak için arabayı bırakıp motor alıyoruz, hırsızı bir taraftan, trafik magandaları bir taraftan:pr:

bir dokun bin yaşa motorçumusun işin var,ALLAH yardımcımız olsun kazadan beladan korusun

Büyük geçmiş olsun yakalasaydın iyi olacakmış bize haber verirdin koşa koşa gelirdik icabına bakmaya:p

:)

Geçm,ş Olsun Kardeşim Biz Motorcuların En Büyük Sorunu Bu Gercekten ..geceleri Kulağım Kapıda Benim Racer'da Alarmda Yok Korkuyorum Vallaha...
yav sadece geçe degil her nereye gitsem aha çalındı çalınacak motor bıraktgım yerdemi bıkıyom valla ama onsuzda olamıyorum

İzmirli_ua;

Ben, anlamışsındır sanırım, İzmirli değilim, Manisalı'yım.Manisa'nın bir ilçesinden.

Bizim memlekette evlerimizin yan taraflarında ya da altta garajımız olur veya bahçemiz olur.

Arabamızı, motorumuzu rahatça koyarız, hiç otopark derdimiz olmaz.
Ben, izmir'e gelince hayatımda ilk defa otopark derdim oldu, eşşekten düşmüşe döndüm.

Bir de bizim oraların polisi farklı olur, böyle İzmir'deki gibi olmayacak şeylere karışmazlar, motora binenlerin kaskıyla, arabaya binenlerin kemeriyle uğraşmazlar, mesela, İzmir'den-İstanbul'dan hırsızlar gelir bizim oralara "3-5 gün takılalım, ne kaldırsak kardır" diye.Bizim polisler adam ya da adamları anında yakalar.Nasıl oluyor, nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama, işte bir şekilde yapıyorlar.

Oğuzhan;

Yeşilyurt/Konak'ta oturuyorum.

Abi çok geçmiş olsun ya büyük şehir dikkat etmek lazım

her ne kadar hırsız suçlu olsada,ya onlardan birini öldürüp yere serseydin, sana kimse bu hırsızdı; iyi yaptın demeyecekti ve hayatın kararacaktı.onun içindir ki yanımda bıcak taşımamaya çalışırım, en iyi önlem gözden ırak olunca hırsızdan da ırak olur.bu olay tam adaklık olmuş.çoook geçmiş olsun....

haklısın arkadaşım ama gel anlat bana yaparım acımam onu bi canlı yakalasam evin 3 ünçü katından atmazsam şerefsizim.

adak saol hatırlattgın için

Çok büyük geçmiş olsun, baldızının sayesinde çok ucuz atlatmışsın. Allah bir daha sana ve hiçbirimize göstermesin.

amin cümlemize

anladım tabi arkadasım benim demek istediğimde izmire özgü bi olay olmadığı bunun bütün büyük şehirlerde var maalesef :rendeer:

olmasın yeter ya bi yasa falan çıksın artık bizlerden yana

karmacoma:
bende yapıyorum aynı seyi yaa sabah bakıyom anahtar üstünde deli oluyom :cherry::cherry:

azma ayları şerefsizlerin dikkat et allah korusun
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
buyuk geçmiş olsun ben gecen ay motorumu aldım şansa kapalı garaj buldum bedavaya :mrgreen: ama yinede bir kilit dahamı koysam acaba demedende edemiyorum :silent:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Gemiş olsun Davut:cat: ne olursa olsun feveri davranıp kendimizi yakmayalım:wiinkk:
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
102
üstte denilmiş kask kemer kontrol edilmiyor diye ya külniyen yalan
annemlen babam balçovadan çıkıp tee nerdeki carefour a gitmaya kalkarken durdurmuşlar mobileti düşün ya mobilet en azından insaflı polismiş abi koruman yok hanımın koruması yok plaka yok ehliyet yok ruhsat yok geri dönün demiş dönüş yolunda da bağlamışlar motoru...babamın ondan sonra ilk işi ehliyet almak oldu :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
büyük geçmiş olsun,mal canın yongasıdır ve çalınma olayı çok kötü.hani
bir söz varya ölüsü olan bir gün delisi olan hergün ağlar diye o şekilde çalındı mı acaba nerde,bulurmuyum,kim çaldı ne yaptı soruları beyni kemirir durur.kurtarmana çok sevindim.bildiğim kadarıyla izmirin hırsızları çok arsızlar bir tanıdıgımızın evine girmişlerdi bayıltıcı gaz sıktıktan sonra apartmandaki bütün dairelere girmişler adamlar feci.polisinizin uyanması lazım artık
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
geçmiş olsun....
ama silah kullandığını yazmasaydın daha uygun olurdu ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst