- Katılım
- 31 Eki 2005
- Mesajlar
- 1,618
- Konu Yazar
- #1
Bugün 13:30 cıvarında Gündoğdu meydanında toplandık. Meydandaki motorların bir arada görünüşü olağanüstüydü. Basın fotoğraf aldıktan sonra heykele gidildi. Ben toplam 176 motosiklet saydım. Hemen hemen yarısında artçıların da olduğunu gözledim. Burada 14:00'te saygı duruşu, şehitlerimiz için çelenk konulması ve İstiklal Marşı'nın ardından, ellerimizde bayraklar, konvoy halinde sahil bulvarından İnciraltı ve Sahilevleri'ne varıldı. Hatay Caddesi'ne devam eden gruptan eşimle birlikte ayrılarak eve biraz erken döndüm. Yolda halkın büyük tezahuratını izledik. Zaten Bizden önce de Heykel'de Askeri okulların töreni vardı. Yol boyunca ve Kordon'da herkesin ellerinde bayrakların olması da kayda değerdi.
Organizasyonda emeği geçen arkadaşları içten tebrik ediyorum. Pürüzsüz, sorunsuz bir aktivite oldu. Hepsine teşekkürler.
Şehitlerimizi ve çektiğimiz acıyı unutmayacağız. Ruhları rahat olsun. Bu vatan sahipsiz değil.
(Forrap kardeşimize de bilhassa müteşekkirim. )
Organizasyonda emeği geçen arkadaşları içten tebrik ediyorum. Pürüzsüz, sorunsuz bir aktivite oldu. Hepsine teşekkürler.
Şehitlerimizi ve çektiğimiz acıyı unutmayacağız. Ruhları rahat olsun. Bu vatan sahipsiz değil.
(Forrap kardeşimize de bilhassa müteşekkirim. )
Son düzenleme: