İzmir'de muhteşemdik !

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Bugün 13:30 cıvarında Gündoğdu meydanında toplandık. Meydandaki motorların bir arada görünüşü olağanüstüydü. Basın fotoğraf aldıktan sonra heykele gidildi. Ben toplam 176 motosiklet saydım. Hemen hemen yarısında artçıların da olduğunu gözledim. Burada 14:00'te saygı duruşu, şehitlerimiz için çelenk konulması ve İstiklal Marşı'nın ardından, ellerimizde bayraklar, konvoy halinde sahil bulvarından İnciraltı ve Sahilevleri'ne varıldı. Hatay Caddesi'ne devam eden gruptan eşimle birlikte ayrılarak eve biraz erken döndüm. Yolda halkın büyük tezahuratını izledik. Zaten Bizden önce de Heykel'de Askeri okulların töreni vardı. Yol boyunca ve Kordon'da herkesin ellerinde bayrakların olması da kayda değerdi.

Organizasyonda emeği geçen arkadaşları içten tebrik ediyorum. Pürüzsüz, sorunsuz bir aktivite oldu. Hepsine teşekkürler.

Şehitlerimizi ve çektiğimiz acıyı unutmayacağız. Ruhları rahat olsun. Bu vatan sahipsiz değil.


(Forrap kardeşimize de bilhassa müteşekkirim. )
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelemedim ama aklım kaldı bugünkü organizasyonda.Hatay'dan geçen grubu gördüm,göğsüm kabardı çok mutlu oldum artık ülkemde böyle organizasyonların başarıyla yapılması çok mutlu etti beni.Gelebilmeyi çok isterdm ama olmadı maalesef,balkondan bayrak sallayarak eşlik ettim geçenlere.
Fotoğrafları dört gözle bekliyorum,emeği geçen herkese teşekkürler...
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
81
cok süperdi ben de ordaydım bu kadar katılım olması bence süper ? bu vatan hiç bir zaman sahipsiz degildir.bunu anlata bildiysek ne mutlu bize.motoriklet.net e teşkkür ederim.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
101
cidden cok guzel bir gundu tahminimden daha fazlaydik bir sorun cikmamasida beni gercekten mutlu etti
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
gururumuzsunuz arkadaşlar bende izmirli olarak gelmek isterdim ama motorum yok yoksa mesafe falan boş atlar gelirdim hiç düşünmeden
tüm katılımcıları en içten dileklerimle tebrik ediyorum
kazasız belasız sürüşler
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok güzel olmuşş
helal olsun size..
resim yokmu resim?
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
81
driel tşk
------------------

ben diyorum ki sizin görmenizi nsl saglıya bilirim
________________________________________
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
secodrag arkadaşımıızın çektiği birkaç foto..

dscn0610qx4.jpg


dscn0644bx7.jpg


dscn0609ic8.jpg


dscn0649tm1.jpg
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
izmir gurubunu saygı ve sevgiyle kutluyorum.

Şehitlerimizin rahat uyuması dileğiyle
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Helal olsun :cat:
Tebrik ederim :rendeer: başarıyla gerçekleştirdiniz...

Darısı istanbul & Bursa'ya :cat:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
ben bu kadar cok katılım olacagını aklımın ucundan bile geçirmemiştim.gördügüm kalabalık insanın içini titretecek kadar büyüktü.duygulanmadım diyen varsa bilemiyorum ama görülmesi gereken bir sahil turu vardı ki minimum 300-350 motorsiklet vardı.TEŞEKKÜRLER İZMİRim!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
60
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şehitlerimizi ve çektiğimiz acıyı unutmayacağız. Ruhları rahat olsun. Bu vatan sahipsiz değil.

Doğru söze ne denir ki :cat:

Fotoğraflar epey epey büyük olduğu için açılmasını bekliyorum.
İlgililere duyurulur :cherry:

Beklerken de duygu ve düşüncelerimi yazayım dedim.
Elinize yüreğinize tekerinize sağlık :rendeer:
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
81
eger daha faz la fotoraf görmek istiyosanız beni ekleyin speysimde cok fazla fotoraf var yani belki sizde varsınız dır_
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Hanım söyledi: KanalTürk'te ana haber bülteninde görüntüler eşliğinde haber olmuşuz. :)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Rigel,seco drag siz bizi bulamadınız sanırım yada korteje takılıp gittiniz...İZMİT MT olarak kortej bitiminde toplanıp ufak bi tur daha attık sonrada toplantı havasında bi yerde oturulup sohbet edildi...KEşke gelseydiniz sizinlede tanışma fırsatımız olurdu...İzmir MT ye kayıtlı en az 100 motor vardı ama biz yine 20-25 kişilik herzamnki ekiple olaya dewam ettik...

Fotoğralar için teşekkürler arkadaşlar...:rendeer:

Katılan herkese kendime adıma sonsuz teşekkür ediyorum...Ses getirecek kadar bir kalabalığı yakalamamız çok güzeldiii...:)

Ege Tv' de de yayınlanmış...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Evet maalesef Sahilevlerinden sonra evde bekleyen küçük oğlumuz yüzünden gruptan ayrılmak zorunda kaldık. Bir dahaki sefere inşallah.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Rigel isimli üyeden alıntı




24-10-2007, 10:10 AM

İzmir'den hala haber yok. İzmir'li moderatörlerimiz uyuyor mu?



Seni anlamanın imkanı yok.... Bir kaç gün önce üstteki mesajı yazdın ortalık karıştı ve şimdi moderatörlere müteşekkir olduğunu söylüyorsun....

,Ve üstelik epey fazla gurup olmamıza rağmen ne moderatörle ne de Mt den bir arkadaşla tanıştın....

Başlık açmana da bir anlam veremedim.... Bu konuyla ilgili bu topicte yazmamaya karar verdim...
bu şahsi kararımdır....:cat:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
tebrikler İzmir'li motosiklet dostları... fırsatmız olsaydı da gelseydik keşke... inşallah seneye yaza ordayım yeni motorumla :)

bu meydanı biliyorum. hatta arkadaki binalardan birisi alman ve yunan bayrakları vardı elçilik ya da konsolosluktu. hatta hatta bu meydandan arkaya doğru bakınca hilton oteli mi ne görünüyodu dimi... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst