İZMİR TAYFASI 25 KASIM TOPLANTISI VE RESİMLER

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dışımız ıslak olabilir ama içimiz yanıyor be kanka :flower:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
helal olsun sizlere be yağmur çamur dinlemiyorsun ben de bu arda motor umu aldım honda kınetıc zoom zx 110 cc abi ne yapayım ufak motorlardan vazgeçemiyorum illah 2 zamanlı olcak ve ses çıkarcak yeni motorumla yağmursuz her gezide varım mesela bu hafta pazar oğlananası yapabiliriz yağmur yağmazsa hepinizi çok seviyorummmmmmmmmmm :rendeer: :flower: :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar dün akşamdan görüntüler parça parça elineze ulaşacak bunlar bir bölümü çok fazla resim çekildik malum bende bunları yüklüyorum şimdilik bunlarla yetinin diğerlerinide biran önce yükleyeceğim
gece için söylenecek tek şey var benim adıma herşey harikaydı doğru yerde doğru zamanda doğru insanlarla olmanın keyfgini birkez daha yaşadım bunu benimle paylaşan herkeze teşekkürler

resimleri yorumlamak isterdim ama bunu sizlere bırakıyorum :)
tek şey söylenebilir kenan yemek yiyor arkadaşlar yoksa başka bir şey sanmayın o fotoğrafları :) :)













 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acıkmışım napiim :sunny:

toplantıya giderken yaşanan onca şey ağır geldi sanırım stresten yemeğe sardım ehuehuehuehu :p ne maceraydı ama bea :queen:


arkadaş canan da her toplantıda bişiler yiyo adamın iştahını açıyo imrendiriyo zaten stres olmuşum saldırdım makarna ve salataya yanlız teras cafe özel makarnası ve ton balıklı salata harikaydı salatanın en sevdiğim yeri de dibidir yani suyu kahretsin dayanamadım biraz abarmışım kabul ediyorum ..... :sunny:

:p :cherry: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten senle cananı doyurma gibi bir şansımız yok yani
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
allah hepimizi bunların aç halinden korusun bizi yerler valla mangal partisini ileri bir tarihe erteliyelim bir daha düşünelim
:queen: :pl: :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
stella koysana kız diğer fotoları da, kendimi göremiyorum yukarıda. yoksa benim fotom yok mu :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.


































































































DUMAN ALTI EKİBİ DİYE ADLANDIRADABİLİRİZ :)


























evet resimler bu kadar
yorumlar sizden resimleri yüklemesi benden :santa: :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol stella kendimi görebildim samanlıkta iğne aramak gibi bişiydi çok yoruldum:)
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili arkadaşlar,
Şeytan ayrıntıda gizlidir diyerek fotoların rengini biraz açtım umarım beğenirsiniz.
sacitresimler0085pv2pz.jpg

sacitresimler0086pv8uk.jpg

sacitresimler0087pv5qt.jpg

sacitresimler0088pv4hm.jpg

sacitresimler0089pv2vb.jpg

sacitresimler0090pv9ek.jpg

sacitresimler0091pv8bg.jpg

sacitresimler0092pv5sp.jpg

sacitresimler0093pv3vk.jpg

sacitresimler0094pv9tc.jpg

sacitresimler0095pv0je.jpg

sacitresimler0096pv4yr.jpg

sacitresimler0097pv3dh.jpg

sacitresimler0098pv3en.jpg

sacitresimler0099pv7ej.jpg

sacitresimler0100pv1xs.jpg

sacitresimler0101pv8rc.jpg

sacitresimler0102pv1sx.jpg

sacitresimler0103pv2rq.jpg

sacitresimler0104pv3wc.jpg

sacitresimler0105pv6xx.jpg

sacitresimler0106pv0jd.jpg

sacitresimler0107pv0mw.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
okram ellerine sağlık düşünüp çalışman yeter hoş olmuş bu işleri sana devredebiliriz tüm resimleri sen basarsın grubun haberciye ihtiyacı var
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bir toplantıydı hava çok kötüydü yoğun yağmur yağışı beni de su motorcusu yaptı sonunda arabayla geldim :p neyse her şeye rağmen toplanmayı ve hoş vakit geçirmeyi biliyoruz allahtan :cat: resimler için çeken ve yayınlayan tüm arkadaşlara teşekkürler :wiinkk:
 
Katılım
16 Kas 2005
Mesajlar
5
Çok güzel organizasyonlar,düzenleyenlere ve resimlere teşekkürler. Heyecanla :queen: yenilerini bekliyoruz :cat:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
kanka Ege Üniversitesinin önü nerede? Açık adres lütfen!!! :santa:

:pr: :pr: :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
derin yav sen önce bornovaya kadar gel biz seni alırız, yeterki gel artıkkk :pr:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Arkadaşlar süpersiniz.. Çok güzel bir gece olmuş.. İnşallah en kısa zamanda sizlerle birlikte olmak dileğimle. Tanışmak isterim hepinizle.. :rendeer: :joker: :thumleft:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maxell' Alıntı:
Arkadaşlar süpersiniz.. Çok güzel bir gece olmuş.. İnşallah en kısa zamanda sizlerle birlikte olmak dileğimle. Tanışmak isterim hepinizle.. :rendeer: :joker: :thumleft:

maxell kop gell artık yahuu :sunny: :p :rendeer: :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kopmadan gelsin bence :mrgreen: kopanları yakalayamıyoruz sonra :queen:
 
Katılım
17 Eyl 2005
Mesajlar
32
arkadaşlar izmir tayfası gene hoş vakit geçirmiş görünüyor ben aranızda bulunamadığım için üzgünüm :pr: hafta sonu kütahyaya gitmem gerekti önümüzdeki hafta bir aksilik çıkmassa beraberiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst