- Katılım
- 21 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,603
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: izmir tayfası tüm arkadaşlarım
her hafta cumartesi günü yaptığımız toplantımız gece geç saatlere kadar sürdüğünden ve ertsi güne yani pazar gününe gezi düzenlediğimizden sabah erken kalkıp toplanmak oldukça zor oluyo bu gün toplan yarın gezi yap pek sağlıklı deyil ve üstelik evli çift arkadaşlarımızda oldukça fazla cumartesi akşamını daha farklı değerlendirmek isteyenler de olabilir ve bir büyük sorunda cumartesi akşamı toplantıya gelemeyen arkadaşlar gece topik açılmadığı ve sabahta erkenden açıp takip edemedikleri haber alamadıkları için geziden haberdar olamamaktadırlar tüm bu olumsuzluklar nedeniyle toplantı ve gezi günü arasında bir günlük boşluğunda avantaj olacağını düşünerek toplantılarımızın cuma akşamı olmasını önerdiğimde olumlu bakıldığını gördüğümden cuma gününe alınmıştır buradan duyurulur.....
saat aynı 19.00
ancak kordonda toplantı yapmadık yer bırakmadık ve gördüğüm kadarıyla sıkıldık tüm arkadaşlar farklı bir mekanda toplantı yapılmasını istediğinden yer araştırması yaptım ve bornova da tüm arkadaşların seveceğine beğeneceğine inandığım süper bir mekan buldum
Bornova da TERAS cafe cafeden menü nün fotokopisini aldım mekan sahibiyle görüştüm fiyat açısından ve mekanın rahatlığı ve güzelliği açısından çok uygun buldum gerekli ayrıntılı açıklamayı ve bilgiyi yarın sitede yayınlayacağım arkadaşlar
:bestmt: :king:
her hafta cumartesi günü yaptığımız toplantımız gece geç saatlere kadar sürdüğünden ve ertsi güne yani pazar gününe gezi düzenlediğimizden sabah erken kalkıp toplanmak oldukça zor oluyo bu gün toplan yarın gezi yap pek sağlıklı deyil ve üstelik evli çift arkadaşlarımızda oldukça fazla cumartesi akşamını daha farklı değerlendirmek isteyenler de olabilir ve bir büyük sorunda cumartesi akşamı toplantıya gelemeyen arkadaşlar gece topik açılmadığı ve sabahta erkenden açıp takip edemedikleri haber alamadıkları için geziden haberdar olamamaktadırlar tüm bu olumsuzluklar nedeniyle toplantı ve gezi günü arasında bir günlük boşluğunda avantaj olacağını düşünerek toplantılarımızın cuma akşamı olmasını önerdiğimde olumlu bakıldığını gördüğümden cuma gününe alınmıştır buradan duyurulur.....
saat aynı 19.00
ancak kordonda toplantı yapmadık yer bırakmadık ve gördüğüm kadarıyla sıkıldık tüm arkadaşlar farklı bir mekanda toplantı yapılmasını istediğinden yer araştırması yaptım ve bornova da tüm arkadaşların seveceğine beğeneceğine inandığım süper bir mekan buldum
Bornova da TERAS cafe cafeden menü nün fotokopisini aldım mekan sahibiyle görüştüm fiyat açısından ve mekanın rahatlığı ve güzelliği açısından çok uygun buldum gerekli ayrıntılı açıklamayı ve bilgiyi yarın sitede yayınlayacağım arkadaşlar
:bestmt: :king: