İZMİR TAYFASI 25 KASIM TOPLANTISI VE RESİMLER

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bestmt: izmir tayfası tüm arkadaşlarım

her hafta cumartesi günü yaptığımız toplantımız gece geç saatlere kadar sürdüğünden ve ertsi güne yani pazar gününe gezi düzenlediğimizden sabah erken kalkıp toplanmak oldukça zor oluyo bu gün toplan yarın gezi yap pek sağlıklı deyil ve üstelik evli çift arkadaşlarımızda oldukça fazla cumartesi akşamını daha farklı değerlendirmek isteyenler de olabilir ve bir büyük sorunda cumartesi akşamı toplantıya gelemeyen arkadaşlar gece topik açılmadığı ve sabahta erkenden açıp takip edemedikleri haber alamadıkları için geziden haberdar olamamaktadırlar tüm bu olumsuzluklar nedeniyle toplantı ve gezi günü arasında bir günlük boşluğunda avantaj olacağını düşünerek toplantılarımızın cuma akşamı olmasını önerdiğimde olumlu bakıldığını gördüğümden cuma gününe alınmıştır buradan duyurulur.....

saat aynı 19.00

ancak kordonda toplantı yapmadık yer bırakmadık ve gördüğüm kadarıyla sıkıldık tüm arkadaşlar farklı bir mekanda toplantı yapılmasını istediğinden yer araştırması yaptım ve bornova da tüm arkadaşların seveceğine beğeneceğine inandığım süper bir mekan buldum

Bornova da TERAS cafe cafeden menü nün fotokopisini aldım mekan sahibiyle görüştüm fiyat açısından ve mekanın rahatlığı ve güzelliği açısından çok uygun buldum gerekli ayrıntılı açıklamayı ve bilgiyi yarın sitede yayınlayacağım arkadaşlar

:bestmt: :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana uyar ama bakalım tepkiler ne yönde olacak :silent:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben herkesi düşündüm uymayacak kimse yok gibi
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu saatte açılan topik bakalım kaç tane sayfa yapacak izmirtayfasından bakalım katılım ne olacak olağan üstü halde bakalım tayfa neler yapıyor bu bir toplanma alarmıdır resimlerden takip edin 24/11/2005 saat 01 46
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topiğin durumu yarın belli olur kanka :p
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili EgeKnn,
Müzmin tabanvay bennn,2 çeker aracım yüzünden Bornova Teras cafe'nin
Açık adresi ve 1/100 Bornova ara sokaklar haritasına ihtiyacım var. Pusulamı ise bir zamanlar üye olduğum tankçılar tayfası sitesindeki grubuma ulaşmak için edinmiştim. :pr:
Ayrıca hasta-kan meselesi ne oldu? halledebildiniz mi?
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
hayırlısı,ben bu hafta yokum,dağa çıkıyorum,koyunlarımı otlatacağım :thumleft:


çalışıyorum malesef :salut:

bornovanın neresinde acep bu teras cafe :thumright:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili okram gerekli ayrıntılı bilgiyi adres vs... gibi yarın sabah siteden yayınlayacağım

hastamız bu gün akşam amelyata alındı durum iyi kan bulduk ilgine alakana teşekkür ederim :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka adres bilgilerini versene
:santa:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya merak ediyorum, şu çözülmeler tahminimizden fazla artarsa ve site kapanma noktasına (reklam geliri + v.s. yüzünden falan) gelirse yeni oluşan bu güzel İzmir Tayfası etkilenir mi?

* Böyle bir ihtimal var mıdır?
* Varsa bir B planımız var mı?

(Hafiften ürkmeye başladım da)
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
sn;Mrcoll msn adresini rica etsem özel e yollarmısın ? Bizim tayfanın mns adreslerini toparlıyorum ilgilenirsem memnun olacağım.
saygı ve sevgi
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MrCool' Alıntı:
Ya merak ediyorum, şu çözülmeler tahminimizden fazla artarsa ve site kapanma noktasına (reklam geliri + v.s. yüzünden falan) gelirse yeni oluşan bu güzel İzmir Tayfası etkilenir mi?

* Böyle bir ihtimal var mıdır?
* Varsa bir B planımız var mı?

(Hafiften ürkmeye başladım da)


sevgili dostum selim burası büyük bir camia ve yıkılması için baya uzun süre ve şiddetli sarsılması gerekir ama sanırım merkez üssü baya uzaktaydı ve hafif bir sarsıntıydı biz daha bişey hissetmedik :p

B planı elbette var
B planı şu gerekli hallerde A planı geçerlidir :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EgeKnn, Wallaha onu bilemiyorum ama 1999'da Marmara depremleri olduğunda ben İzmir'de çok iyi yapılmış bir binadaydım ve bayağı korkunçtu. Orada olmayı ve kötü bir binada oturmuş durumdayken düşünmek dahi istemiyorum. :santa:

Dediğin gibi oradaki deprem bizi de hafiften sarstı ama ürküttü. :)
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar cuma günü yani yarın bornova da teras kafe de mi buluşyoruz biri buna açıklık getirebilirmi
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
23
Yarın İstanbul yolcusuyum arkadaşlar, bu yüzden aranızda olamayacağım :pale:
Yeni mekanı çok merak ediyordum, artık bir sonraki toplantımıza kadar fotolarla idare edeceğim.

Cuma akşamları benim için de uygundur :cat:

MrCool, B planı ; geçen haftadan itibaren toplantılarımızda kayıt tutmaya başladık, birbirimize siteden ulaşamasak dahi, irtibat bilgilerimiz yakında hepimizde olacak. Bizi kimse ayıramaz :pl:

Kendinize iyi bakın.

Selamlar.. :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum piyade,

Sana 2 ayrı konuda özel mesaj attım ama ulaşıp ulaşmadığını anlayamadım. :silent:

Birisi msn hakkında, birisi de isim konusunda

Bir bakabilir misin?



HURAY: :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karakiz' Alıntı:
arkadaşlar cuma günü yani yarın bornova da teras kafe de mi buluşyoruz biri buna açıklık getirebilirmi

fax numaranı ver bide fax geçeyim :jocolor:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Toplantı günü................ 25 kasım 2005 CUMA

Buluşma Yeri.................. EgeÜniversitesi Hastane si önü

Toplanma saati............... 19.00

Hareket saati.................. 19.15

Toplantı Mekanı............... TERAS CAFE

Adres............................. Fevzi çakmak caddesi. No. 54 ( mahfel durağı )Bornova / İZMİR

Tarif.............................. Ege Üniversitesi Hastanesi önünden metro istikametine doğru giden caddeden devam ettikten sonra yol bitiminden sola dönülüyor ve daha sonra ışıklardan karşı yön istikametine doğru devam ettiğinizde ordu evine varmadan sol kolda

Not................................ Adresi bilen saat 19.30 da teras cafede olabilir... adresi bilmeyenler ve toplu halde gitmek isteyenler saat 19.00 da Ege Üniversitesi önünde hazır olsunlar kornelere basa basa gideriz :queen:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaşlar ben direk oraya gelirim sizleri orda karşılarım artık :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst