İZMİR TAYFASI 25 KASIM TOPLANTISI VE RESİMLER

Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
532
Dostum mrcoll iki mesaj da özel ime gelmedi , bir daha denemen gerekecek :cat:
saygı ve selam
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlar ben cuma günleri okulda oluyorum maalesef gelemeyebilirim yani cumartesi benim için çok uygundu bu değişiklikler bugünlerde çok sıklaştı bence hiç iyi bişey değil ama sizler bilirsiniz :rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sus ninja bedri büyüklerin konuşuyor senin içinde c tesi toplanırız zaten milletin arayıpta bulamadığı şey haftanın her günü toplantı var desen gelecek bunlar gecenin saat 05 30 unda gözümü bir açıyorum bakıyorum mutfakta stella ve knn kabus gibi bunlar evde zor otoruyor zaten
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tayfa gevşedi galiba topikler alt sıralarda dolaşıyor dalıp çıkarmak gerekiyor ben bir ele alayım bakayım yoksa yağmur yağdıda millet evinemi kapandı güneş çıkınca mantar gibi çıkacaklarmı ben mantar motorcularlamı takılıyorum yoksa İZMİR TAYFASINI tam takım bornovada içtimaya çekelim :pl: :jocolor:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakalım arkadaşlar burayı deneyelim değişiklik olsun. eğer grup için kötü olursa yeni düzenleme yaparız. amaç hep birlikte olmak, kimsenin kaybını istemeyiz
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
gece 24.00 ten sonra orada kimseyi bulurmuyum acaba :silent:
ben işten o saatlerde geliyorum da :thumleft:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
PHAETONW12, bende abi o saatte geliyorum işten bak ben varım o saatte :flower: Yoksa şu toplantı saatini gece 01:00 a falan mı alsak :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orayı biliyorum ben, gecenin 24 ünden sonra kapıda kedileri bulursunuz :flower:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kedimi onlar yedi için bulunmaz fırsat yani koyunları bitirdi şimdi sıra kedilere geldi biz tahminen o saatlerde çorbacıda işkembe kelle paça mercimek ve domates çorbası içiyor oluruz sizde bize katılırsınız sizin için c tesi bir daha tekrar ederiz şu an gelen tepkiler bu yönde cuma çok uymadı galiba ama hatadan dönmek bir erdemdir bizde erdemli bir grubuz bizi izlemeye devam edin
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
APV41, hata falan yok cenkis abi,ben sadece bu haftalık gelemem,daha sonra cuma olması benim işime gelir,zaten bu ctsi sözüm var,gece geldiğimde koyun bulamazsam kedi bulurum,kedilerden bir sürü yaparım kendime :flower:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
desene bu hafta nargilemi sensiz içeceğim hiçte sensiz nargilenin tadı olmaz ama :salut: ne yapalım iş iştir :cat: nargileyi senin içinde çekeriz :bounce: işlerimiz olmasa bu toplantılar olmaz :cherry: tek kötü olan biz nargile içip keyif yaparken sen çalışıyor olacaksın :pl: biz sohbet edip gülerken sen yorulacaksın :queen: bak şimdi üzüldüm mevlanada bunu telafi edelim bence pazar günü :rendeer: :pl: :pl: :pl: :pl: :pl:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana da cuma olayı hata gibi gelmeye başladı, inşallah yanılırız :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egelim' Alıntı:
teras cafe nerede açık adres lütfen :rendeer:

ya bedri sen nereye bakıyon.başka bir topiğemi :pl: :pl:

ayrıca arkadaşlar cuma toplantısı daha mantıklı bence şöyle iyice bir düşünün daha mantıklı olduğunu anlarsınız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
247
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplantıya

arkadaşlar akşamki toplantıya konak, alsancak tarafından gidecek var mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
262
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya yok gibi.eğer bir gelirse ataman arkadaşımız gelebilir herhalde.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
10
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teras Cafe bence de uygun. Okram seni de bekleriz. Jinlun 200 Kros'u sordum senin için, güzel motor. Alabilirsin! Biz direk oraya gelebiliriz.Akşam görüşmek üzere İzmir Tayfası :king: .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst