Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
helal olsun sizlere be yağmur çamur dinlemiyorsun ben de bu arda motor umu aldım honda kınetıc zoom zx 110 cc abi ne yapayım ufak motorlardan vazgeçemiyorum illah 2 zamanlı olcak ve ses çıkarcak yeni motorumla yağmursuz her gezide varım mesela bu hafta pazar oğlananası yapabiliriz yağmur yağmazsa hepinizi çok seviyorummmmmmmmmmm :rendeer: :flower: :king:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar dün akşamdan görüntüler parça parça elineze ulaşacak bunlar bir bölümü çok fazla resim çekildik malum bende bunları yüklüyorum şimdilik bunlarla yetinin diğerlerinide biran önce yükleyeceğim
gece için söylenecek tek şey var benim adıma herşey harikaydı doğru yerde doğru zamanda doğru insanlarla olmanın keyfgini birkez daha yaşadım bunu benimle paylaşan herkeze teşekkürler
resimleri yorumlamak isterdim ama bunu sizlere bırakıyorum
tek şey söylenebilir kenan yemek yiyor arkadaşlar yoksa başka bir şey sanmayın o fotoğrafları
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
acıkmışım napiim :sunny:
toplantıya giderken yaşanan onca şey ağır geldi sanırım stresten yemeğe sardım ehuehuehuehu ne maceraydı ama bea :queen:
arkadaş canan da her toplantıda bişiler yiyo adamın iştahını açıyo imrendiriyo zaten stres olmuşum saldırdım makarna ve salataya yanlız teras cafe özel makarnası ve ton balıklı salata harikaydı salatanın en sevdiğim yeri de dibidir yani suyu kahretsin dayanamadım biraz abarmışım kabul ediyorum ..... :sunny:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel bir toplantıydı hava çok kötüydü yoğun yağmur yağışı beni de su motorcusu yaptı sonunda arabayla geldim neyse her şeye rağmen toplanmayı ve hoş vakit geçirmeyi biliyoruz allahtan :cat: resimler için çeken ve yayınlayan tüm arkadaşlara teşekkürler :wiinkk:
Arkadaşlar süpersiniz.. Çok güzel bir gece olmuş.. İnşallah en kısa zamanda sizlerle birlikte olmak dileğimle. Tanışmak isterim hepinizle.. :rendeer: :joker: :thumleft:
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
maxell' Alıntı:
Arkadaşlar süpersiniz.. Çok güzel bir gece olmuş.. İnşallah en kısa zamanda sizlerle birlikte olmak dileğimle. Tanışmak isterim hepinizle.. :rendeer: :joker: :thumleft:
arkadaşlar izmir tayfası gene hoş vakit geçirmiş görünüyor ben aranızda bulunamadığım için üzgünüm r: hafta sonu kütahyaya gitmem gerekti önümüzdeki hafta bir aksilik çıkmassa beraberiz