İZMİR REGAL-RAPTOR GEZİSİ fotoğraflı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel gezi olmuş işte hava iyi olunca insanın kanı kıpır kıpır ediyor,ama koca izmirde katılım bu kadarmı 7 kişi mi walla pes doğrusu tekrarını bekliyoruz birde hepsinin rehal olması olayı bitirmiş,birer deri yelek arkasında kırmızı yazı deri pantolon ve kırmızı bere ne yakışır sizin gruba beaaa,siyah regalı aranıza almayın yada motorunu boyatsın takımı bozuyor:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
e ozaman 18 mart çanakkale gezisine sizide davet ediyoruz ozaman :rendeer:

18 mart da onur topla clup(grubunu)ınu, istanbuldan da katılmak isteyenler var, istanbullu regalcileride çağır :cat:

resimler çok harika çıkmış, makinalarınız çok parlak, gıcır duruyoo. kazasız belasız yolculuklar hemşehrim.. :mrgreen:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Muhteşem Raptor'cular

Sevgili Onur kardeşim merakla beklediğim fotoları nihayet gördüm ne diyeceğimi bilemiyorum çok güzeller yaaa...Motorların sadece RR olması olayı koparıyor.Ben Bodrum temsilcisi olarak burada tek başımayım haftaya bi tur da buraya düzenleyin de Bodrum'lular Raptor görsünler:queen: kucak dolusu sevgiler sunuyorum...imza::cat: Bodrum'lu yalnız RR'cu
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
güzel bir gezi olmuş. resimler de çok güzel. kazasız belasız nice gezilere...
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
8
ulan evli barklı adamı bile baştan çıkardınız ha... :mrgreen: sizinle geldiğim için çok memnunum, fotoğraflar da sizde çok güzelsiniz ,darısı başka gezilere inşallah.. kazadan beladan uzak kalmak dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
cok güzel bir gezi olmuş Onur benim durumumu malüm biliyorsun bundan sonraki gezilerde aranızda olacağım.
Organizasyon için sağol
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
izmir hareketlendi ellerinize motorunuza sağlık foto makinenizede yanlız bir iki küçük hata var yanlış anlamaz ukalalık demezseniz arkadaşlarımda uyarmış aslında ileride daha iyi ve dikkatli olacaktır yollarda karşılaşmak dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
harika

arkadaşlar hersey dilediyiniz gibi olsun...allah fren takımlarınıza zaval vermesin
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
demonicdreams' Alıntı:
biz istanbul tayfasına da dudak yalamak kalıyor artık. ama siz duruuun. elbet düzelecek havalar. GWS ve KALDERA önderliğinde neler yapıcaz neler. Kimbilir.. belki orta nokta çanakkalede buluşabiliriz bile.

hiç merak etme arkadaşım uzayacağız hep birlikte,şu ehliyetlerinizi bir alın hele bakalım neler olacak kimbilir....:rendeer:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
Sevgili İLNAPOLİ bizim kimseyi istememek veya dışlamak gibi bişey haddimizemi bizimki sadece bi oluşum ve bu oluşum kendini tamamlayınca tabiki izmirli motosikletçi dostlarımızla biraraya gelecegiz izmir tayfasına bi gezi sözüm var :cat: Sevgili can dostum RENE yorumların için saol gerçi yemek muhabbetine sana yorum yapma fırsatı veremediğim için üzgünüm :salut: ama resimleri beyendiğine sevindim biliyosun yorumların önemli :rendeer: Sevgili nevZAT150 18 marttaki çanakkale gezinize katılamayacagız çünkü o haftayı boş geçecegiz ama sana bi gezi sözüm var ve mutlaka grubu toplayıp sizinle keyifli vakit geçirecegiz :cat: Abilerin bitanesi MES sevgili mesut abicim ne demek tek başımayım koskoca bodrumda biz neciyiz grubu bi son şekline sokayım senin yanındayız sen meraklanma gezdirirsin artık bizi :bounce: Özgürcüm DÜŞLEMEK üzülme önümüzdeki haftanın gezi planları başladı bile haftaya inşallah aramızda olursun :cat: APV41 abicim olurmu öyle şey ukalalık falan, sizin fikirleriniz bize her zaman lazım iyi niyetlerinizi biliyoruz zaten, en kısa zamanda izmir grubuyla tanışıp keyifli bir gezi yapma dileğiyle:rendeer: Bu arada grubumuzun en yaşlı üyesi :p FOXXY tolga abicim öyle bi geziyle kurtulamazsın elimizden sen olmazsan bize o dinamizmi enerjiyi kim vercek abiliği kim yapacak iyiki aramızdasın iyiki bizimlesin izmir regal clup seni çok seviyo :rendeer: Herkese SAYĞILARIMLA :bounce:
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
belli bir markaya ait çok güz:) el bir gezi olmuş ....harley raptorson...
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Güzel bir gezi olmuş. Paylaşımlarınız için teşekkürler.:rendeer:
Bir gün görüşmek üzere sevgi ve saygılar.
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
güzelolmuş arkadaşlar darısı ankarakı motorcu kardeşlerime havalar yavaş yavaş ısınıyor bizde bu havaları değerlendiririz inşallah izmire selam.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst