- Katılım
- 31 Ocak 2005
- Mesajlar
- 2,031
güzel gezi olmuş işte hava iyi olunca insanın kanı kıpır kıpır ediyor,ama koca izmirde katılım bu kadarmı 7 kişi mi walla pes doğrusu tekrarını bekliyoruz birde hepsinin rehal olması olayı bitirmiş,birer deri yelek arkasında kırmızı yazı deri pantolon ve kırmızı bere ne yakışır sizin gruba beaaa,siyah regalı aranıza almayın yada motorunu boyatsın takımı bozuyor:queen: