- Katılım
- 8 Nis 2005
- Mesajlar
- 52
- Konu Yazar
- #1
Akadaşlar çok güzel bir pazar günü geçirdik ve kazasız belasız evlerimize döndük :queen: gerçi katılım az olmasına ragmen yinede ilk tanışmada hoşca vakit geçirdik her gittiğimiz yerde ''bunlar kanadadan gelmişler '' '' hello come in'' :mrgreen: türkçe konuştogumuzu anlayıncada abi siz nerden geliyosunuz bu motorlar ne kadar gibi bitmek tükenmek bilmeyen sorularla karşılaştık ama ortalığıda birbirine kattık bu kadar regal biraraya gelirde rahat dururmu :cat: neyse fotolara geçiyorum;
meryem ana hatırası
uzanmışız çimlereee
volkandan artist bi resim :cat:
kim demiş hız yapmıyo diye iki kişi ile belgeli sürat
heyt be resme bak
grubun arkasından kaskıma dikkat lütfen
arkadan görünüş
ahada ben ve artçım volki :cat:
kırmızı kask murat siyah kask kırmızı püskül tolga abimiz
rambo ibo :queen: ve artçısı
tolga abimiz namıdiğer kırmızı püskül
biizm rambo ibo ilk molada motorunu siliyo :mrgreen: e tabi bizde dalgasındayız
ahada şirin köyün şirin tabelası şirince
sol baştan KARŞIYAKALI AHMET- RAMBO İBO - BEN ONUR - MURAT TEKNİK SERVİS- TOLGA ABİMİZ (kırmızı püskül)
şirincede köy kahvaltısı şirince ekmegini mutlaka deneyin:cat:
işte en sevdiğim görüntü
işte son görüntü
nasıl ama resimler yorumları bekliyorum bir dahaki toplantıda daha fazla motorla yine burda olacagım herkese saygılarımla :rendeer:
meryem ana hatırası
uzanmışız çimlereee
volkandan artist bi resim :cat:
kim demiş hız yapmıyo diye iki kişi ile belgeli sürat
heyt be resme bak
grubun arkasından kaskıma dikkat lütfen
arkadan görünüş
ahada ben ve artçım volki :cat:
kırmızı kask murat siyah kask kırmızı püskül tolga abimiz
rambo ibo :queen: ve artçısı
tolga abimiz namıdiğer kırmızı püskül
biizm rambo ibo ilk molada motorunu siliyo :mrgreen: e tabi bizde dalgasındayız
ahada şirin köyün şirin tabelası şirince
sol baştan KARŞIYAKALI AHMET- RAMBO İBO - BEN ONUR - MURAT TEKNİK SERVİS- TOLGA ABİMİZ (kırmızı püskül)
şirincede köy kahvaltısı şirince ekmegini mutlaka deneyin:cat:
işte en sevdiğim görüntü
işte son görüntü
nasıl ama resimler yorumları bekliyorum bir dahaki toplantıda daha fazla motorla yine burda olacagım herkese saygılarımla :rendeer: