[İzmir - MT]

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
- halka vaarmı sizde?
-yok.
(1 hafta sonra)
-merhaba...halka geldi mi ?
-yok ..gelmedi da...
(1 hafta sonra)
-iyi günler abi halka geldimi
-yook gelmedii...
( cd tezgahta görülür)
-e abi gelmiş işte... niye yok diyosun ?
-ha sen çember diyosuuun...var o var...
-???
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
::lac::
Biliyordum bu iğrençliğin sebebinin çocukluğunda yaşamış olduğun bir olaydan kaynaklanmasını :p

Biraz önce de msnden beni tehdit etti arkadaşlar Taner bey :) Orjinal diyorum inanmıyor cdlere..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence güzel bir ban olayını haketti... Mod tehdit etmek haaaa...:farao:

Hata hata....:p
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
::melek02: ben bişi yapmadım ::blusssh:




(forrap::evil::)

Elimde baya film var arkadaşlar,isteyen olursa ayarlarım bişeyler...
İzlemediğim film kalmıyor piyasada ona yanıyorum:) Hollywood da çok yavaş canıııım... :p
:queen:
:queen::queen::mrgreen::p:)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yaw uğraşmayın tanerle. forrapı da gazlamayın. ALp_Tunay hep senden çıkıyor bunlar
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Tuncer bayrama az bir süre kaldı ama izmir'de ya da manisa'da kalacak olan arkadaşlarla biraraya gelip bir çocuk yuvası tespit edelim ve ziyarete gidelim diye düşünüyorum.
Çam sakızı da kimin gönlünden ne geçerse yanımızda götürüp dağıtalım.
Cuma günü bunu konuşabiliriz..!
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Tuncer bayrama az bir süre kaldı ama izmir'de ya da manisa'da kalacak olan arkadaşlarla biraraya gelip bir çocuk yuvası tespit edelim ve ziyarete gidelim diye düşünüyorum.
Çam sakızı da kimin gönlünden ne geçerse yanımızda götürüp dağıtalım.

evet çok güzel bir noktaya değindin kardeşim. vakti gelmiş geçiyordu hatta.

Yoksul bir çocuk görsem,
yağmur altında üşüyen
köprü olmak geçer
hiç değilse içimden...
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Biraz geç kaldık evet ama ne diyelim geç olsun güç olmasın...Ben kendi adıma böyle bişey düşündüm isterimki hepbirlikte yapalım.
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
Kumita45 nöbet işini ayarlamana sevindim. Geçen Manisaya gitmişsin insan geçerken yol üzerinden abisini de alır be kardeşim. Neyse kesin bi aksilik olmuştur da pas geçmişsindir beni. Bi dahaki sefere unutmazsın artık benide.


ewet abi nöbet tamamm...

konser işine gelince ah be abim sen benim yol üzerimde değilsin kiii...

ben çiğli-evka-5'de oturuyorum...akşam trafiğinde bornova üzeri 50km. mesafeden manisa'ya gitmekmi...?...menemen emiralem üzerinden rahat rahat 50km. mesafeden gitmek mi...?

harbiden benim ev tam merkez her iki taraftanda aynı mesafe... neyse daha ne konserler yapacağız abi beraber sen meraketmeee....saygılarrr...:cat:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Bu arada kartpostal dedim de aklıma Cem Özer!in bi zamanlar yaptığı bir show programı vardı Laf Lafı açıyor diye. konuk olarak oraya duygu Asena gelmişti. Ve bir gaf yapmıştı Nazım Hikmet için kartpostal şairi demişti. Bunun üzerine Can Baba canlı yayına telefonla bağlanmış ve çok güzel bir cevap vermişti.

Merak edenler gerisini araştırsın bulsun bakalım.

way be wallace allah iyiliğini versin nerden aklına geldi, sende bu anektodu kaydedenlerdensin demek
aa o cevabı hiç unutmam,
kart sensin ......................


Seni düşündükçe
Gül dikiyorum ellerinin
Değdiği yere
Atlara su veriyorum
Daha bir seviyorum
Dağları gülüm her akşam seninle
Yeşil bir zeytin tanesi
Bir parça mavi deniz alır beni..



Bu arada iyiyim saol sen nasılsın ? :) Geç kaldı cevap biraz ama kusura bamya,ratatouille i izliyorum.

-----
Alper abi haberin ola,Türkçesini buldum:cat: Sende istiyodun onu,Türkçesi yeni çıkmış :cat:İzliyorum şuan,1.cd bitti,şuan 2.cd deyim :cat:

o şarkı ilk çıktığında radyolarda tek tük çalmaya başlanıp onur akının da yeni yeni meşhur olmaya başladığı günlerde, şiirin üstüne yatıp kendi yazdı diye kız arkadaşına yutturmaya çalışan bi tanıdığım aldığı hediyenin yanına yazmıştı;

"seviyorum seni
ekmeği tuza banıp balık yer gibi ... "

diye yazıp devam etmişti
kız arkadaşıda; salak madem çaldın doğru yaz diyip yerin dibine sokmuştu çocuğu :queen:

oo tuncerim film arşiv durmadan büyümeye devam ediyo demek, o zaman bi gün tükana uğryıp o kaynaktan faydalanmanın zamanı geldi demek :wiinkk:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646


tebrikler, :rendeer:

son kayıt olan üyeyi diil alp_tunayı tebrik ediyom yanlış anlaşılmasın :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ne klavye varmış sende be alp tunay ömrün bitmiş sitede, bu kadar mesajın 5000 i geyik olsa gerisi kesin faydalı bir şeydir :mrgreen: seni yeni geyiklerin efendisi ilan edelim :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL


tebrikler, :rendeer:

son kayıt olan üyeyi diil alp_tunayı tebrik ediyom yanlış anlaşılmasın :)

Saol karmaçomalak...İnan farkında diilim.... O kadar olmuşmu yawww... En son 7001 di hatırladığım....:bounce:

ne klavye varmış sende be alp tunay ömrün bitmiş sitede, bu kadar mesajın 5000 i geyik olsa gerisi kesin faydalı bir şeydir :mrgreen: seni yeni geyiklerin efendisi ilan edelim :queen:

Arada faydalı şeyler yazıyoruz ama pek kaale alan yok...... Adımız çıkmış geyikçiye....:pr::pr:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
driverlerı ankarada kalmış ama ,
formattan soora her şeyi yeniden tanıtmak uğraştırmasın :cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yok mustafa önce yedeğini alırım ben onun :mrgreen:bir aksilik olursa alper geri yükleme yaparım :) zaten hayatında hatırlamaya değer çok birşey yoktur sanırım :pr: bir miktar pro yükleriz,2 anıtkabir resmi gireriz aslını unutmasın :p birde motorun üstünde kalmayı becerdimi gerisi izmir yüklense yeter :cherry: hafızayıda çok zorlamamak lazım nede olsa hard disk eski sıyırmasın balatayı :queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hocam Allah muhabetinizi arttırsın.Öle bi geçiodum uğrayayım dedim.Nasılsınız,iyi misiniz?İnşallah iyisinizdir :cat: Neyse millet size bol ve hoş muhabbetler her zaman farınızda yolunuzda....Anladınız siz onu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst