Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
chatkut, TrTarık, muratgergerli
tarık oku oku nereye kadar...klavyemi yok oturduğun makinada...bak herkes kutu doldurmaca oynuyor bende senin kutuya diktim gözü :queen:
Aykutcum herkesin kutusu kendine ben kutumu boş seviyorum öyle kalsın :queen:
Hem nedemişler kutusu dolu olanın dostu olmaz :silent: Yok öyle değildi
Komşu komşunun kutusuna muhtaç :silent: buda değil sanırım
Bana kutunu göster sana kim olduğunu söyliyim :silent:
Kırk kutu kırkınında kulbu kırık kutu :silent:
şemsi paşa pasajında kutusu büzüşesiceler :queen:
Sakla kutuyu gelir zamanı
Damlaya damlaya kutu olur
Alma mazlumun kutusunu Çıkar aheste aheste
Ayı'dan post kutudan dost olmaz
VS. VS. VS.