[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yürüyün be geyikler. üzüm üzüme baka baka karardı artık. herkes geyik oldu. Bu arada Forrap sucuk mevzusunu özelden konuşalım. Kutunu doldurmak istiyorum
Bende senin kutunu doldurmak istiyorum... Seninki çabuk dolar...Forrrrap ınki zor dolar... Sen tek başına dolduramassın....:queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
chatkut, TrTarık, muratgergerli

tarık oku oku nereye kadar...klavyemi yok oturduğun makinada...bak herkes kutu doldurmaca oynuyor bende senin kutuya diktim gözü :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
chatkut, TrTarık, muratgergerli

tarık oku oku nereye kadar...klavyemi yok oturduğun makinada...bak herkes kutu doldurmaca oynuyor bende senin kutuya diktim gözü :queen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: :queen: :queen:

Bu arada aykut sende işi biliyon haaaa.....:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
oooo diken dikene gözünü. hadi hayırlısı bakalım kimin kutusu daha verimli göreceğiz
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
chatkut, TrTarık, muratgergerli

tarık oku oku nereye kadar...klavyemi yok oturduğun makinada...bak herkes kutu doldurmaca oynuyor bende senin kutuya diktim gözü :queen:

Aykutcum herkesin kutusu kendine ben kutumu boş seviyorum öyle kalsın :queen:
Hem nedemişler kutusu dolu olanın dostu olmaz :silent: Yok öyle değildi
Komşu komşunun kutusuna muhtaç :silent: buda değil sanırım
Bana kutunu göster sana kim olduğunu söyliyim :silent:
Kırk kutu kırkınında kulbu kırık kutu :silent:
şemsi paşa pasajında kutusu büzüşesiceler :queen:
Sakla kutuyu gelir zamanı
Damlaya damlaya kutu olur
Alma mazlumun kutusunu Çıkar aheste aheste
Ayı'dan post kutudan dost olmaz
VS. VS. VS.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:queen:
Güzel güzel,devam :p
En güzel kutu kimin yarışması yapalım :cat:
Millet birbirinin kutusuna dikmiş gözünü,sapıklık var biraz bizim grupta zaten sezmiştim :p
Benim kutumda çok geniş be,korkuyom grupça kutuma saldırcanız diye :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Forrap sende ama şimdi böyle dediğin zaman iyice tahrik oluyor millet. Aynı anda kaç tane alır senin kutu? Mesaj babında sordum souyu yanlış anlaşılmasın. Dedim ya hep birlikte yüklensek doldurabilir miyiz senin kutuyu acaba?
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Aykutcum herkesin kutusu kendine ben kutumu boş seviyorum öyle kalsın :queen:
Hem nedemişler kutusu dolu olanın dostu olmaz :silent: Yok öyle değildi
Komşu komşunun kutusuna muhtaç :silent: buda değil sanırım
Bana kutunu göster sana kim olduğunu söyliyim :silent:
Kırk kutu kırkınında kulbu kırık kutu :silent:
şemsi paşa pasajında kutusu büzüşesiceler :queen:
Sakla kutuyu gelir zamanı
Damlaya damlaya kutu olur
Alma mazlumun kutusunu Çıkar aheste aheste
Ayı'dan post kutudan dost olmaz
VS. VS. VS.
Vay Tarık sen ugrarmıydın :)
Söylenecek herşey söylenmiş bizide kutumuzu koltuk altımıza alıp gitmek gerek :queen:

Tarıkcım o şöyle idi. Rahmetli Cenk koray söylerdi. Açayım mı kutunuzu?
Valaa yaw bende hatırladım bir an Allah rahmet eylesin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:queen:
Güzel güzel,devam :p
En güzel kutu kimin yarışması yapalım :cat:
Millet birbirinin kutusuna dikmiş gözünü,sapıklık var biraz bizim grupta zaten sezmiştim :p
Benim kutumda çok geniş be,korkuyom grupça kutuma saldırcanız diye :queen:

Kutu muhabbeti senden çıktı olm... Bi kere en geniş kutu senin...Hepimizin kutusunun 10 katı.... Maaşallah.... Bol pantolon giymenden anlaşılıyor canııım...:queen::queen::queen::queen:

Ama hiç göstermiyon yaawwww.....:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben gidiyom.... Yarın akşam görüşürüz burda.....

Kuşadasının yolları taşlıymış...Bakıp geleyim.....:p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Konuyu Toplam 3 üye okuyor. (3 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
chatkut, TrTarık, muratgergerli

tarık oku oku nereye kadar...klavyemi yok oturduğun makinada...bak herkes kutu doldurmaca oynuyor bende senin kutuya diktim gözü :queen:

Hop hop hocam tarık'ın kutusu benim.Kimseye yar etmem :queen:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: :queen: :queen:

Bu arada aykut sende işi biliyon haaaa.....:queen:

Abi lütfen o kutu benim hakkım :wiinkk:

Ben gidiyom.... Yarın akşam görüşürüz burda.....

Kuşadasının yolları taşlıymış...Bakıp geleyim.....:p

Uğurlar olsun.Kazasız belasız:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yazık olacak tüm sayfaya yapmayın arkadaşlar :)kaza ile boss gelecek hepimizin kutusunu kilitleyecek:mrgreen:aman diyorum,yavaş diyorum,bir pazar görüşmedik millet ne hallere geldi,tek hafta içi iletişim aracımız bu sayfa, bundanda olursak evi unutur hep bir arada otururuz :p sayfaya desturla girmeyelim,tehlike yaratmayalım başımızın tacı, canlarımız,artçılarımızda izliyor topiği unutmayalım :wiinkk: yanlış anlaşılır,bizi GEYik sanırlar :queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
cidden yaw hep bayanları unutuyoruz...bigün topluca siteye girip kulaklarımıızı çekicekler aklımız başımıza gelecek :queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
cidden yaw hep bayanları unutuyoruz...bigün topluca siteye girip kulaklarımıızı çekicekler aklımız başımıza gelecek :queen:

kulak la yetin seler gene iyi :queen:eve almazlar alim vallah :salut:aman dikatlı olun özelikle huzur evi sakinleri aman sakin olun ajan olabilur:queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
yaaa bu izmir ekibine bayılıyorum resmen MT GEYİKHANESİ gibi burası....

iii eğlenceler aman herkes kutusuna sahip çıksın alimallah......:pr::pr::pr:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
ayip ayip, kazik kadar adamlarin muhabbetine bak, sayfaya bayan girmez oldu.... annem gorurse diye utaniyom valla... kimlerle takiliyon demez mi bana... ayip ayip....

eskiden boyle muhabbetler olmazdi, ama Ankara ruzgari esti, ondandir herhalde!

yankee go home! ! !:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst