[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Saol :)

Yav ingilizce muhabbetine sarmışsınız da,ben şeftali suyu içmiyorum kutuda inanın,üstünde " peach" yazıyo,bende sensin lan o diyorum içmiyorum,neden üstünde piç yazan bişeyle dolaşayım ki :p

Sana kim diyor şeftali suyunu gezdir diye.... :queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Şeftali sakat bir meyve zaten..
Marketten şeftali suyu alırsın,üstünde peach yazar.
Birde elimde şeftali ile gezmekten korkuyorum,şeftalin güzelmiş derler felan neme lazım :p
(Biz bir şeyi istiyorsak güzelmiş deriz "mesela şapkan çok güzel,bizim yok ki böyle bir şapkamız" tarzında,o mana da yani yanlış anlaşılmasın,gerçek şeftali :pGerçek şeftali derken de suyu değil yani o anlamda,yanlış anlaşılmasın :p )
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şeftali sakat bir meyve zaten..
Marketten şeftali suyu alırsın,üstünde peach yazar.
Birde elimde şeftali ile gezmekten korkuyorum,şeftalin güzelmiş derler felan neme lazım :p
(Biz bir şeyi istiyorsak güzelmiş deriz "mesela şapkan çok güzel,bizim yok ki böyle bir şapkamız" tarzında,o mana da yani yanlış anlaşılmasın,gerçek şeftali :pGerçek şeftali derken de suyu değil yani o anlamda,yanlış anlaşılmasın :p )

Tucer sen yat aga en iyisi......:queen::queen::queen::queen: Şeftali başına vurmuş senin....:queen::queen::queen::queen: Yok şeftali suyun gelmiş.... Yok olmadı bu....:queen::queen:

Tüylü bir meyve zaten... :queen::queen::queen: Birde alerjisi olanlar var.....:queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tamam abi,şeftaliden de uzak durucam bundan sonra...
Tek bildiğim Şef T.Ali dir artık.
Aşağıdaki arkadaş yani,Şef Trabzonlu Ali :p

laz.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tamam abi,şeftaliden de uzak durucam bundan sonra...
Tek bildiğim Şef T.Ali dir artık.
Aşağıdaki arkadaş yani,Şef Trabzonlu Ali :p

laz.jpg

Atma len...O galatasaraylı bikerem ...Trabzonlu adam istanbul takımı tutmaz.....:queen::queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yok abi takım olarak değil,il olarak Trabzonlu :p (Bakınız burun.. ) Yav karadenizlileri severim şaka maka :)
ŞefT.Ali yi de o yüzden seviyorum :pŞef Trabzonlu Ali..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yok abi takım olarak değil,il olarak Trabzonlu :p (Bakınız burun.. ) Yav karadenizlileri severim şaka maka :)
ŞefT.Ali yi de o yüzden seviyorum :pŞef Trabzonlu Ali..

Ne şefi bu?...Hareket memuru desem pek öyle durmuyor....:queen::queen::queen:

Sevdim ben bu şef T Ali yi..... Ama bunun suyu çıkmaz ki la...Kurumuş bu....:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya gece gece ne iş bu ingilizce. Neyse bakalım allahtan anladım yazılanları. İngilizcem kıtdır biraz ama anlayabilmişim. Sadece konuşamıyorum ben zaten. Ama Aykut atla ilgili ne dedi anlamadım. Chengüz ise sanırım tımar yapacak. Orada bişeyleri kaçırdım. Şeftali konusuna girmiyorum bile Forrap banlayabilir. Hayır bi de Şeftali Festivali yapıp yarıştırmıyorlar mı ben ona çok gülüyorum. Herkesi de davet ediyorlar
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Şeftalinin tüylü olması bana allerji yapıyo ,ben her zaman tüysüzünü tercih ederim. :bounce:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Saul :p

Bu arada "sanada" derken,sucuk yiyorum "sana'da" anlamında değil demi ? Sana yağında yani :silent:
Sucuk olsa da yesek diye başlar şimdi millet sohbete :)
Benim karnım tok,sırtım pek.
Şuan cezbetmiyor beni gerçi :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Saul :p

Bu arada "sanada" derken,sucuk yiyorum "sana'da" anlamında değil demi ? Sana yağında yani :silent:
Sucuk olsa da yesek diye başlar şimdi millet sohbete :)
Benim karnım tok,sırtım pek.
Şuan cezbetmiyor beni gerçi :)


Valla iyi sardırıyon.... Sen neymişssin len forrrrap....:wiinkk::wiinkk::wiinkk:

Performansının devamını diliyom...Aman tutkluk yapma....:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abi son bir kaç aydır çok tutuktum,bazı problemler vardı böyle olmamı sağlayan.Artık pek umursamıyormuyum neyim bilmiyorum,son 2 gündür acayip enerjik hissediyorum kendimi :) Motorsuzum ama enerjikim bi nevi,ama enerjiğim diye ampulle gelip sokuşturmaya çalışmayın,beleşe aydınlatma sağlayacak kadar enerjik değilim :p

O değilde tutuk derken gerizekalı felan mı demek istedin bana,açık söyle :queen:
Eğer öyleyse bu MT Forum kuralları 281.maddenin D fıkrasınca ceza gerektirir :p (Öyle bir madde yok sanırım ama eklerim gerekirse :p).
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yok olm..Bizde gerizekalı varmı?..... Olsa olsa tutuk olur.... :p

Hem sana neden gerizekalı diyem ki.... Sen gerizekalımısın..... Hem neden taktın gerizekalıya...Gerizekalı olmak suçmu?..Memleketteki gerizekalılara hakaretmi ediyon sen şimdi... Gerizekalı olunmaz..Gerizekalı doğulur....:queen::queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yok abi,bizde gerizekalı ne arasın :p Albert Einstein gibi adamlarız,gerçi Aynştayn da belli bir yaşa kadar gerizekalıymış ama olsun :queen:

Bu arada iyiki İzmir e geldin abi,fotoğraflarda artık sadece ben tavşan gibi çıkmıyorum :queen: (Bakınız kırmızı göz :p ).
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yürüyün be geyikler. üzüm üzüme baka baka karardı artık. herkes geyik oldu. Bu arada Forrap sucuk mevzusunu özelden konuşalım. Kutunu doldurmak istiyorum
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
forrap fecisin yaaa ..baya bi güldüm sayende:) hayırlı sohbetler dilerim hepinize:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst