- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Saol
Yav ingilizce muhabbetine sarmışsınız da,ben şeftali suyu içmiyorum kutuda inanın,üstünde " peach" yazıyo,bende sensin lan o diyorum içmiyorum,neden üstünde piç yazan bişeyle dolaşayım ki![]()
Sana kim diyor şeftali suyunu gezdir diye.... :queen::queen::queen: