Nasıl tepem attı kediyi duvarın üstüne yakaladım o sinirle bir yumruk attım ömrümde duymadığım sesler geldi hayvandan.
Bütün aklına gelebilecek yerleri gezdim,konuştum.En mantıklı ve en güzel yer (fiyatın haricinde yer olarak da) Hilton'daydı.
Orkidedeki hem daha fazla fiyat verdi,hemde inan pist olarak hiç iyi değil..
Herkes beğenmişti Hilton'u..
en fazla 1-2 ytl fark eder pisti güzelse hiltonunki olsun ben hiltonda oynamadım bilmiyorum.
egs park mavişehir ve hiltonda fiyat 9ytl miş menü+oyun aynı firma işletiyomuş ikisinide.
haklısınız aslında da bizim burda uygun yer yok onun için.
sistem olarak sizinki çok güzel hayran kaldım. yer ayarlıyabilirsem bende öyle bişey denicem son çare artık.
Bu arada urladaki tamirci mehmet ustayı tarif edebilirmisiniz. ben haftasonu gelip benim burgmanı göstermek istiyorum ona komple bi elden geçirsin. iyi bi suzuki servisiymiş. hatta müsayit bi vaktiniz olursa beraberde gidebiliriz.
Arkadaşlar cuma toplantı topiği açıldı...aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz...
Buyrun...
http://www.motosiklet.net/forum/duy...-aralik-karsiyaka-guntulu-cafe-bulusmasi.html
ellerine emeğine sağlık aykutçuğum buyurduk...:cat::cat::cat:
ya ne şimdi bu. her üye oturduğu semtte toplantı mı düzenleyecek? kazan kaldırma gibi oldu bu sanki. protesto ediyorum ve geliyorum:mrgreen:
Haklısın alev alan demeyi unutmuşum :cyclopsan Çok ateşli bişey zaten senin alet![]()
sercanın motora 7000 i vereyim diyen arkadaş toplantıdan sonra ararım diyordu aradımı acaba sercanı![]()
Kim len o?................:silent::silent::silent::bounce::bounce::queen::queen:
aksesuarlarının her zaman motorun üstünde olduğunu sanan birimi vardı ki ?![]()
Aksesuarları da o kadar etmez.... 100 dolara dolu var........:queen::queen::queen:
fiyatımızı iyi düşürdün alper ben çıkmam o paraya :mrgreen::queen:
Ben sana 10 $ bile vermem....Al sana 20 $ in depomun üstünden.....:queen::queen:
cidden sercanın motorun resmine bakıp 7000 ytl vereyim diyen birimi var, :queen:
öyle ise bende motorumu şehrazatla bi resim çektirsem 300bin $ a gidermi acaba ?
tabi tüm bunları yaparken o motoru yakmadığını kabul ediyoruz di mi:mrgreen:
yaw hangi ara konustunuz bunlari,
neyse alp tunay senin ingilizcen vardi, abi ne yaziyor burda yaaawwww...
> I run each teen me? Ewet içtim
>
> A wet each team. Sanane?....
>
> I run each make is tea your sun each. İçmek istiyorsam içerim alla alllaaa...
>
> Higher them in each team. [B]Afferim............
>
> Catch bar duck each teen? 20[/B]
>
> On bar duck each team. 20 dedim ya....
>
> Why high one why! Oha...Sensin lan.....:queen::queen::queen::queen: