[İzmir - MT]

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Geçmiş olsun Kolpa..

Kedi ve benzeri hayvanatları kaçıran spreyler varmış,onlardan bi araştır istersen..İşe yarıyor diyorlardı(kokusuz).
Onun haricinde sprey bulamazsan,branda gitmiş ama en azından koltuğa zarar gelmemesi için koltuğun üzerine kedi köpek vs. yi rahatsız edecek,üzerinde yatamayacağı bişeyler koyarsan çıkamazlar,yatamazlar üstünde(tahta,demir,terlik vs gibi şeyler)..
Üstü dikenli tel gibi olan bir çeşit demirden levha da yapabilirsin,bunu akşamları bir şekilde sabitlersin düşüp kayıp motoru çizmemesi için,kedi medi çıkamaz..
Şimdilik aklıma bunlar geldi,sende düşün bişeyler..
Scooterlar kedilerin en sevdiği motorlardır(geniş sele ve düşük yükseklik).
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aynı sorunu bende yaşıyorum.... İki tane kask koyuyorum koltuğa.....

Ben battaniye koyuyordum...Ama oyun için heralde battaniye her sabah aşağıya çekilmiş oluyor... Bu kedi milleti oyuncu.... Bende beyzbol sopamla oyuna dahil olduktan sonra bidaha çıkmaz oldular....:p
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Muhtelif hırsız ve Kedi kaçıranlar %100 çözüm:

blkbitchfronttm5.jpg
chuck3pitbullor5.jpg


dimilo0220april20012020bi8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kediyi kaçıralım derken eldeki motordan edicen bizi.... Len bunlar motoru yer be....:p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
zaten o şerefsiz kedi yüzünden köpeğin teki brandamı 10 parçaya ayırmış motorun muhtelif yerlerindede çamurlu köpek patisi izleri var. allahtan motora zarar vermemişler tepişirken.
kedidende köpektende illallah dedim artık yaa...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
zaten o şerefsiz kedi yüzünden köpeğin teki brandamı 10 parçaya ayırmış motorun muhtelif yerlerindede çamurlu köpek patisi izleri var. allahtan motora zarar vermemişler tepişirken.
kedidende köpektende illallah dedim artık yaa...

Aman panter emel duymasın seni.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
walla yeni branda alıcam naftalin sprey fln bilumum herşeyi denicem gene gelirse o lanet hayvan ilaçlı ciğeri yer artık sürekli brandamı harcıcam ben ya tekmeyle kovalıyorum gıcıklık olsun diye yeniden geliyo sanki:pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
walla yeni branda alıcam naftalin sprey fln bilumum herşeyi denicem gene gelirse o lanet hayvan ilaçlı ciğeri yer artık sürekli brandamı harcıcam ben ya tekmeyle kovalıyorum gıcıklık olsun diye yeniden geliyo sanki:pr:
Gir brandanın altına bekle.... Gelince elinde sopayla karşılama yap...Bak bakalım bidaha geliyomu....:queen::queen:

Arkadaşlar...İki proje var dı....

1- Go kart turnuvası
2- Bowling turnuvası...

Bilgisi ilgisi olanlar bişeyler yazsınlar...

Az sonra forrap ta geliyor......:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
walla yeni branda alıcam naftalin sprey fln bilumum herşeyi denicem gene gelirse o lanet hayvan ilaçlı ciğeri yer artık sürekli brandamı harcıcam ben ya tekmeyle kovalıyorum gıcıklık olsun diye yeniden geliyo sanki:pr:

bi tanesini zehirleyip ibreti alem için motorun yanına as:queen:

Muhtelif hırsız ve Kedi kaçıranlar %100 çözüm:

benim aslan parçasıda hiç sevmez kedileri:queen:


 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bowling işini ben hallederim.

2-3 hafta sonra ki Cuma buluşmalarından birini bowling turnuvası şeklinde yapabiliriz.

GoKart olayı konusunda pek bağlantılarım yok,go kart konusunda tanıdığı vs. olan varsa yazsın.
Yoksa da mevcut yerlerle gidip görüşelim :cat:

İkisini birden yaparız yani..
Tarihlerini de bu hafta kararlaştırırız..
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
hiltonda yaptığımız bence çok güzeldi...yemekli menüyüde çok uygun bir fiyata ayarlamıştın sanırım tuncer...yine aynı yer olabilir :cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
gokart nerde? çeşme otobanında mı?
pınarbaşı pistindemi?

bowling için orkide yapabiliriz. menüsüyle beraber çok uygun bi fiyatı vardı en son kalabalık gidince dahada indirim alabiliriz sanırım.

organizasyonları dörtgözle bekliyorum...
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Herkeze iyi haftalar ama benim haftam hiçde iyi başlamadı.:pale:

Nedir bu kedilerden çektiğim yaa:jocolor::jocolor:

Önceki motorda brandanın üstüne yatıyolardı brandayı tırnaklarıyla delik delik yaptılar. Hadi kedir dedim fazla uğraşmadım.
Yeni motorda havalarda soğuyunca ş.refsiz hayvanlar brandanın altına girmeye başladılar her geldiğimde motorun koltuk fln çamur içinde oluyordu.
Dün gece o s.refsiz kedi takmış peşine bi köpek saklanmış brandanın altına köpekte paramparça etmiş brandayı ısıra ısıra.
Nasıl tepem attı kediyi duvarın üstüne yakaladım o sinirle bir yumruk attım ömrümde duymadığım sesler geldi hayvandan. Heralde en son zehirli mama vericem o lanet hayvanlara.

Motorun her yanı çamurlu pati izi kedi köpek karışık. Bereket motoru devirmeye güçleri yetmemiş.

Nedir bu işin çözümü yaa Brandayı alttan bağlıyorum gene bi delik bulup giriyo lanet hayvan içine. Gerçi artık brandamızda 10 parça oldu:salut::salut::salut:
Kolpa bana geldiğinizde ben de ayni dertten yakınmıştım,hatırlıyorsan. Çözümü benim yaptığım gibi yapıcan. şimdi hem çok rahat hemde çok güvende motorum (kedi köpek )açısından .
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gokart nerde? çeşme otobanında mı?
pınarbaşı pistindemi?

bowling için orkide yapabiliriz. menüsüyle beraber çok uygun bi fiyatı vardı en son kalabalık gidince dahada indirim alabiliriz sanırım.

organizasyonları dörtgözle bekliyorum...

Sende bir araştır fiyat al...En uygun hangisiyse oraya gideriz..... Herkesin sağlığı ve kesesine uymalı....:cat::cat:

Bende go kart ayarlayım.....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
gokart nerde? çeşme otobanında mı?
pınarbaşı pistindemi?

bowling için orkide yapabiliriz. menüsüyle beraber çok uygun bi fiyatı vardı en son kalabalık gidince dahada indirim alabiliriz sanırım.

organizasyonları dörtgözle bekliyorum...

Bütün aklına gelebilecek yerleri gezdim,konuştum.En mantıklı ve en güzel yer (fiyatın haricinde yer olarak da) Hilton'daydı.
Orkidedeki hem daha fazla fiyat verdi,hemde inan pist olarak hiç iyi değil..

Herkes beğenmişti Hilton'u..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bütün aklına gelebilecek yerleri gezdim,konuştum.En mantıklı ve en güzel yer (fiyatın haricinde yer olarak da) Hilton'daydı.
Orkidedeki hem daha fazla fiyat verdi,hemde inan pist olarak hiç iyi değil..

Herkes beğenmişti Hilton'u..
Şu anda belki fiyatı indirmiş olabilirler.... O da alsın..... Sen biliyorsun iki yeride... Kıyaslamayı sen yaparsın.....:cat::cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
en fazla 1-2 ytl fark eder pisti güzelse hiltonunki olsun ben hiltonda oynamadım bilmiyorum.
egs park mavişehir ve hiltonda fiyat 9ytl miş menü+oyun aynı firma işletiyomuş ikisinide.

Kolpa bana geldiğinizde ben de ayni dertten yakınmıştım,hatırlıyorsan. Çözümü benim yaptığım gibi yapıcan. şimdi hem çok rahat hemde çok güvende motorum (kedi köpek )açısından .

haklısınız aslında da bizim burda uygun yer yok onun için.
sistem olarak sizinki çok güzel hayran kaldım. yer ayarlıyabilirsem bende öyle bişey denicem son çare artık.
Bu arada urladaki tamirci mehmet ustayı tarif edebilirmisiniz. ben haftasonu gelip benim burgmanı göstermek istiyorum ona komple bi elden geçirsin. iyi bi suzuki servisiymiş. hatta müsayit bi vaktiniz olursa beraberde gidebiliriz.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst