Ya birgün buraya girmedim, 4 sayfa geyik olmuş yine . Ya alper sen o koca mandayı nasıl küçültüp kucağına aldın üstelik bademin elbisesini de ona giydirmişsin.
Ayrıca mangalda Rahmi abi bitti, sırada apv41 mi var (ben eti mezeyi rakıyı bol tutup yırtttım işi) zaten beni ve apv41 değil birgün bir ay bile sosun içinde tutsanız yine yutamazsınız merak etmeyin. ve vazgeçin bu sevdadan bak oğlak mevsimi geliyo mangalda rahmi abi yerine ilerki bir tarihte fırında oğlak olursa ben hayır demem. bu arada fırını olan bir yer de bulmak gerekir.:cat: