[İzmir - MT]

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
kadınlar plajından kum getiriyim olurmu?:queen::queen::queen:

başka bişi getirirdim kadınlar plajındanda burcuda okuyo forumu:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
senin niyetin belli oldu :p anlamadık hadi sana iyi eğlenceler :queen: yanına sağlam birini al sercan olabilir mesela :pr:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
burcu yasakladı onunla konuşmamı benim:p:p:p
çok haşarı birisiymiş o acayip acayip resimleri varmış onun:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bizimi gördü yoksa :mrgreen: eğer bizsek söyle izmiri terk edelim :queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ewt sanada aynını yapar bak bulaşma ona dedi
sen depoda benzin varmı diye çakmakla yaklaşırsın sonra kendini deponun üstünde bulursun dedi:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yaw kolpa o resim fotoşoplu falan de, onlar gs500e binmez de, :queen: anlat işte durumu, bak üstadların memleketi terketme tehlikesi oluştu mazallah :salut:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ya sorma karmancoma zaten ben neden rahmi abilerin pandasını görmedim diye soruyo.
bide resim çektirmişim pandayla ondan gizli diye tavır yaptı zaten:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ya sorma karmancoma zaten ben neden rahmi abilerin pandasını görmedim diye soruyo.
bide resim çektirmişim pandayla ondan gizli diye tavır yaptı zaten:p

:queen::queen::queen::queen: of of karnım ağırdı

o modifiyeli manda idi falan de, m sini büktük panda oldu de, diye tavsiye edecemde senin işin zor, bak kızdırma hocamı sonunda kaskıyla atacak sana kafayı.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:queen::queen::queen::queen: of of karnım ağırdı

o modifiyeli manda idi falan de, m sini büktük panda oldu de, diye tavsiye edecemde senin işin zor, bak kızdırma hocamı sonunda kaskıyla atacak sana kafayı.

İyide resimdeki siyah beyaz dı... Ben hiç beşiktaşlı manda ya rastlamadım.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
benim bildiğim mandalar pek öyle ele avuca gelmiyo zaten alper abi beşiktaşlısınamı takıldın sen koca mandayı kucaklamışnda:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
benim bildiğim mandalar pek öyle ele avuca gelmiyo zaten alper abi beşiktaşlısınamı takıldın sen koca mandayı kucaklamışnda:p

Len o manda diil panda.... Sen bile inanmışsın manda olduğuna.... Burcu inanırmı bilmem..O da sana kalmış....:cherry::cherry:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya mandaydı pandaydı konuyu hemen saptırmışsınız. Kolpa sen detay ver bakayım şu Kuşadası ile ilgili. Ne yapacaksın ne kadar sürecek gece orda mı kalacaksın vs vs. bilelim yawww
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Ya birgün buraya girmedim, 4 sayfa geyik olmuş yine . Ya alper sen o koca mandayı nasıl küçültüp kucağına aldın üstelik bademin elbisesini de ona giydirmişsin.
Ayrıca mangalda Rahmi abi bitti, sırada apv41 mi var (ben eti mezeyi rakıyı bol tutup yırtttım işi) zaten beni ve apv41 değil birgün bir ay bile sosun içinde tutsanız yine yutamazsınız merak etmeyin. ve vazgeçin bu sevdadan bak oğlak mevsimi geliyo mangalda rahmi abi yerine ilerki bir tarihte fırında oğlak olursa ben hayır demem. bu arada fırını olan bir yer de bulmak gerekir.:cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
walla bugün üstümden büyük bi ağırlık kalkmış gibi hissediyorum neden acaba?:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst