[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
noluyor bakayım burada :mrgreen:tanjant bilmem jant tan anlarım :p kosinüs hiç bilmem ama sinüzitten yıllardır çekerim,birde sizin bilmediğiniz benim bildiğim romatizmam var :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
noluyor bakayım burada :mrgreen:tanjant bilmem jant tan anlarım :p kosinüs hiç bilmem ama sinüzitten yıllardır çekerim,birde sizin bilmediğiniz benim bildiğim romatizmam var :queen:

Yav boşver sen bunları..Ne anlarlar trigonometriden falan... Daha motorun durma mesafesini hesap edemeyen adamlar gelmiş frankeştayn ( daha aynştayn ı frankeştayn zannedenler bile var ... O kendini biliyor...:queen:) olmuşlar başımıza....:pr::pr::pr:

Yarın Freud u da Elm sokağındaki hayın adam freedy yaparlar.....:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
o cinsi münasebetsiz freudu fredy ustayla karışrıacak adamın anlını karışlarım

frediy ustayı kim bilmez,
hele frediyin kapuskası , adam harika kapuska yapar tanımayan yoktur.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
o cinsi münasebetsiz freudu fredy ustayla karışrıacak adamın anlını karışlarım

frediy ustayı kim bilmez,
hele frediyin kapuskası , adam harika kapuska yapar tanımayan yoktur.

Hayrola karmakomalakçım.... Sende Noel babanın geyik arabasına binmişsin.... Dedim bi kapkamankomalak gayet düzgün yazıyor... O da sardırdı geyiğe....

Aramıza hoş geldiniz..... Geyikler getirdiniz..... :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
SONUNDA HUZUR EVİNE GİRDİ MUSTAFA kardeşim, ne yapsın sonunda geyiklere ortak oldu :psonunda geyik çiftliği kuracağız bir kaç ortak,yada susacağız,izleyeceğiz,dinleyeceğiz,özleyeceğiz GEYİKLERİ :silent:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
gidelim bir arsa alalım kuralım çiftiliğimizi. hormonsuz domates falan da yetiştririz. bahçede mangal yakarız köpeklerimizi salarız. gelen giden MT lilere de yaşlıyız biz duymuyoruz anlamıyoruz taklidi yapar sepetleriz.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
haa wallace ne diyon anlamıyom, biraz büyük yaz be abicim gözlerim seçmiyo, :wiinkk:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
noluyor bakayım burada :mrgreen:tanjant bilmem jant tan anlarım :p kosinüs hiç bilmem ama sinüzitten yıllardır çekerim,birde sizin bilmediğiniz benim bildiğim romatizmam var :queen:

Yav boşver sen bunları..Ne anlarlar trigonometriden falan... Daha motorun durma mesafesini hesap edemeyen adamlar gelmiş frankeştayn ( daha aynştayn ı frankeştayn zannedenler bile var ... O kendini biliyor...:queen:) olmuşlar başımıza....:pr::pr::pr:

Yarın Freud u da Elm sokağındaki hayın adam freedy yaparlar.....:queen::queen::queen:

o cinsi münasebetsiz freudu fredy ustayla karışrıacak adamın anlını karışlarım

frediy ustayı kim bilmez,
hele frediyin kapuskası , adam harika kapuska yapar tanımayan yoktur.


allah muhabbetinizi arttırsın...espri zeka işidir maşaallah bizim MT İQ patlaması yapmış bide deli diyoruz kendimize ne alakası var canımmmm:queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Yav boşver sen bunları..Ne anlarlar trigonometriden falan... Daha motorun durma mesafesini hesap edemeyen adamlar gelmiş frankeştayn ( daha aynştayn ı frankeştayn zannedenler bile var ... O kendini biliyor...:queen:) olmuşlar başımıza....:pr::pr::pr:

Yarın Freud u da Elm sokağındaki hayın adam freedy yaparlar.....:queen::queen::queen:

Şİtttt pişttt noluyor bakim::miiz:: İnanmayın bu yaşlı adama arkadaşlar.Çamur atıyo birilerine ::ranntign

o cinsi münasebetsiz freudu fredy ustayla karışrıacak adamın anlını karışlarım

frediy ustayı kim bilmez,
hele frediyin kapuskası , adam harika kapuska yapar tanımayan yoktur.

Abi ben Freud Mreud,yok elm sokağı,yok bilmem kaçıncı cuma falan tanımam ::angry2:: Kapuskayıda sevmem zaten ::wacko:: O yüzden istediğimi istediğim yaparım ::151::

SONUNDA HUZUR EVİNE GİRDİ MUSTAFA kardeşim, ne yapsın sonunda geyiklere ortak oldu :psonunda geyik çiftliği kuracağız bir kaç ortak,yada susacağız,izleyeceğiz,dinleyeceğiz,özleyeceğiz GEYİKLERİ :silent:

Neee haftasonu huzurevi mt'nin çiftliktemi toplanıyoruz :silent:

haa wallace ne diyon anlamıyom, biraz büyük yaz be abicim gözlerim seçmiyo, :wiinkk:

::koop::::xs06::
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
pşşt memet duyamıyoz, iyi göremiyoz falan dedik diye ne o ööle hemen nanik falan çekiyon, ::evil::::ranntign
sen belediye otobüsünde de uyuyo numarası yaparak hamile, yaşlı ve gazilere yerde vermiyosundur,
koltuk değneğiyle gezenlere çelme takıyosundur,

he ya sen mt çiftliğine gelsene bi ara bizim atların sağlam çiftelerinden tadarsın :queen::queen::queen:

Neee haftasonu huzurevi mt'nin çiftliktemi toplanıyoruz :silent:

gelen giden MT lilere de yaşlıyız biz duymuyoruz anlamıyoruz taklidi yapar sepetleriz.
:bounce:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
pşşt memet duyamıyoz, iyi göremiyoz falan dedik diye ne o ööle hemen nanik falan çekiyon, ::evil::::ranntign
sen belediye otobüsünde de uyuyo numarası yaparak hamile, yaşlı ve gazilere yerde vermiyosundur,
koltuk değneğiyle gezenlere çelme takıyosundur,

he ya sen mt çiftliğine gelsene bi ara bizim atların sağlam çiftelerinden tadarsın :queen::queen::queen:




:bounce:

Koltuk değnekleriyle yürüyenlere çelme takmıyorum direk koltuk değneklerini alıp kaçıyorum :queen: :queen: :queen: Bu arada abi bende atçıyım meraketme :cat:


Aklıma gelmişken bugün saat 18:00 da devlet tiyatrolarının önünde toplanalım en iyisi :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya gençler şu benim chopper a binerken bu bastonla ben çok zorlanıyorum. bir de vizöre numaralı cam mı takdırsam bilemedim kaskın içinde gözlük pek iyi durmuyor ya yakını görüyorum ya da uzağı. yolda giderken de gözlük değiştiremiyorum ki sürekli. neyse ya ne soracağım unutkanlık işte.

siz bi gün tiyatroya mı gidecektiniz oyun eldiveni almaya yoksa vapur mu alacaktınız neydi o yaaaa. zaten o zamanlar ekmek de karneyleydi. karnende yıldızlı pekiyi varsa ekmek alırdın. bizim de bi coğrafya hocamız vardı nesrin hoca kulakları çınlasın. ne aksi adamdı ya elimizde ekmek görürse sopayla vururdu.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
ya gençler şu benim chopper a binerken bu bastonla ben çok zorlanıyorum. bir de vizöre numaralı cam mı takdırsam bilemedim kaskın içinde gözlük pek iyi durmuyor ya yakını görüyorum ya da uzağı. yolda giderken de gözlük değiştiremiyorum ki sürekli. neyse ya ne soracağım unutkanlık işte.

siz bi gün tiyatroya mı gidecektiniz oyun eldiveni almaya yoksa vapur mu alacaktınız neydi o yaaaa. zaten o zamanlar ekmek de karneyleydi. karnende yıldızlı pekiyi varsa ekmek alırdın. bizim de bi coğrafya hocamız vardı NESRİN HOCA kulakları çınlasın. ne aksi adamdı ya elimizde ekmek görürse sopayla vururdu.

Seni ihtiyar bunak :queen: HErşeyi birbirine karıştırıyorsun ama konu uzun fıstık olunca herşeyi hatırlıyorsun :wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
eee bazı konularda yılların tecrübesi var. otomatik pilot gibi ezberlemişiz napalım da fıstıklı dolma mı yapacaktık konu niye fıstığa geldi onu anlamadım. bide sen kimlerdendin yavrum???
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
eee bazı konularda yılların tecrübesi var. otomatik pilot gibi ezberlemişiz napalım da fıstıklı dolma mı yapacaktık konu niye fıstığa geldi onu anlamadım. bide sen kimlerdendin yavrum???

Az yiyip çok gezenlerdenmiş muratcım....:queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
eee bazı konularda yılların tecrübesi var. otomatik pilot gibi ezberlemişiz napalım da fıstıklı dolma mı yapacaktık konu niye fıstığa geldi onu anlamadım. bide sen kimlerdendin yavrum???

Sarışın hatun hesabı :queen: Ben kimim:silent: O kim :silent: Burası neresi :silent: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bize ne oldu,o seninkimiydi benimkimi, çok önemli bir şey soracağım ama kimse bana cevap vermiyor ( 5 saattir ) cesur sen benden niye korktun :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Elimde bi simit var ısırmayla koparmanın imkanı yok..Bu ne len...Lastik gibi... Dişlerim simitte kalacak........:pr::pr:

İzmirin gevrekleri böylemi oluyor acaba?..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
izmirin simitleri ısırarak yenmez:mrgreen: çaya batırıp yiyeceksin sen onu :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst