[İzmir - MT]

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Kim biri sana çamurmu demiş?...:pr::pr::pr::pr::pr: Nasıl derler sana :pr::pr:

Ben alırım ifadelerini.......:cat::cat:

::thanks: Alper abi :rendeer:

Neyse ben çıkıyorum.Wild Hogs (çılgın motorcular) un türkçe dublajlısını buldum onu izleyeceğim.İyi geceler izmir mt :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bence siz en iyisi 18 de devlet tiyatrolarının önünde buluşun.

Mehmet o filmi ben de istiyorum aklında olsun.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
motorlarla iskelede falan buluşma olmaz bence , iskeleye yanaşabilen var yanaşamayan var.
siz saat 18:03 de devlet tiyatrolarının önünde buluşun

yeri bilmeyenler için sööliyim MCA motordan konağa giderken solda, dönerken sağda, düşerken üstte, uçarken altta . :queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
peki karmacomA iki70-iki80 viraja yatmışken ne tarafta kalıyor ben onu merak ediyorum. çok pis viraj yaparım da
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
oo o zaman iş karışır, motorların yatışına göre istikamet tarifi yaparsak şimdi tanjant, cosinüs falan işin içine girer kimse gideceği yere varamaz. :queen:

konak iskelesinden sinüs 60 istikametine git , tam postanenin önündeki dörtyoldaan tanjant 45 yönüne giderkenn.....
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Bence siz en iyisi 18 de devlet tiyatrolarının önünde buluşun.

Mehmet o filmi ben de istiyorum aklında olsun.

Tamam abi akılmda :cat:

oo o zaman iş karışır, motorların yatışına göre istikamet tarifi yaparsak şimdi tanjant, cosinüs falan işin içine girer kimse gideceği yere varamaz. :queen:

konak iskelesinden sinüs 60 istikametine git , tam postanenin önündeki dörtyoldaan tanjant 45 yönüne giderkenn.....

Aman diyim mustafa abi karıştırma şimdi cosinüsü mosinüsü :queen: Gözünün yağına yumurta kırayım sus :cat: Ben nefret ederim tanjant 4 lüsünden :pr:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bi de bunların abileri vardır. biraz bilgilendireyim sizi. cotanjant, arcsinüs, falan diye giderler. isteyene bu konuda özel ders verebilirim. ilk gönüllü öğrencim mehmet olacak. çayın demlenme ve ısmarlanma açısının hesaplarını öğreteceğim kendisine.

Sonra Alp_tunay ve APV41 e de uzun fıstık yemenin açısı ve kabuk soymanın matamatiksel anlamını öğretip denklem kurduracağım....
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
bi de bunların abileri vardır. biraz bilgilendireyim sizi. cotanjant, arcsinüs, falan diye giderler. isteyene bu konuda özel ders verebilirim. ilk gönüllü öğrencim mehmet olacak. çayın demlenme ve ısmarlanma açısının hesaplarını öğreteceğim kendisine.

Sonra Alp_tunay ve APV41 e de uzun fıstık yemenin açısı ve kabuk soymanın matamatiksel anlamını öğretip denklem kurduracağım....

Offff offfff :salut: Türevler,integraller,matrisler :pale: Ben yanmışım,mahvolmuşum,ölmüşüm.Murat abi sen bunları öğret bana ben sana demlik demlik çay ısmarlarım :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
integral ve türev aynı zaten sadece birbirlerinin dönüşümü. böyle dediğim zaman daha kolay oluyor konuya ısınmak. türev dediğin birşeyin başkabirşeye göre değişimi değil mi. mesela aldığın yolun zamana göre değişimi hızını (1. türev) senin hızının zamana göre değişimi ise ivmeni verir. (2. türev) ne kadar kolay değil mi?:mrgreen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
motorlarla iskelede falan buluşma olmaz bence , iskeleye yanaşabilen var yanaşamayan var.
siz saat 18:03 de devlet tiyatrolarının önünde buluşun

yeri bilmeyenler için sööliyim MCA motordan konağa giderken solda, dönerken sağda, düşerken üstte, uçarken altta . :queen::queen:

hımm bu tarif karşısında ben sevgilimi sırtıma alır öle gelirim :queen::queen::queen::queen::p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hımm bu tarif karşısında ben sevgilimi sırtıma alır öle gelirim :queen::queen::queen::queen::p

mustafa abicim eğer tarifi tam çıkartamadıysan partnerine tarif edeyim o getirsin seni,
senin rozinante sanırım türk diildi dimi, yabancıydı;
şimdi rozinante yenge , konaktan go go go , soora mithatpaşa başında ilk soldan go , ordan yolun karşısından sağa go, ondan soora baya bi gooo go, karataş lisesinin yanından hemen sağa go , this iz orası :cat:
:queen::queen:
sen tarifi rozinanteye okut o seni götürür.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
mustafa abicim eğer tarifi tam çıkartamadıysan partnerine tarif edeyim o getirsin seni,
senin rozinante sanırım türk diildi dimi, yabancıydı;
şimdi rozinante yenge , konaktan go go go , soora mithatpaşa başında ilk soldan go , ordan yolun karşısından sağa go, ondan soora baya bi gooo go, karataş lisesinin yanından hemen sağa go , this iz orası :cat:
:queen::queen:
sen tarifi rozinanteye okut o seni götürür.

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

adaşım senin ER-5 le benim sevgilim hemşeri unutma :cherry:
ER-5 CAPONYANIN SAĞ ALT KÖŞESİNDEN
ROZİNANTE SOL ÜST KÖŞESİNDEN :queen::queen::queen:

okuttum ROZİye ama anlamadı
bide ER-5 le konuşsunlar o anlatır iyice :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bizde bacanak oluyoz bu durumda dimi, :queen: :queen:

bizim aramız biraz açık ama şu sıralar, beni ne zaman nikahına alacan diyip duruyodu gittim trafikden ruhsatını aldım üstüme, şimdi de tutturdu ehliyetin olmadan bindirmem diye :)

ehliyet işi içinde bişi kalmadı yakındır, yazılı aşaması geçti şimdi direksiyon sınavımı denir gidon sınavımı denir işte o kaldı ama burdan başka bir topikde sorduğum bir soru var onu herkese sorayım

http://www.motosiklet.net/forum/864318-post14.html ?
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
yes yeeeessssss :queen::queen::queen:

yaşasın CAPONCU BACANAKLAR :queen:

soruya baktım cevap Z şıkkı
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
integral ve türev aynı zaten sadece birbirlerinin dönüşümü. böyle dediğim zaman daha kolay oluyor konuya ısınmak. türev dediğin birşeyin başkabirşeye göre değişimi değil mi. mesela aldığın yolun zamana göre değişimi hızını (1. türev) senin hızının zamana göre değişimi ise ivmeni verir. (2. türev) ne kadar kolay değil mi?:mrgreen:

Ne demezsin murat abi :salut:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
bak ne güzel anladın mehmetcim, şimdi tenefüse çık,
dönüştede integrale geçmeyi hakettin,

hani hızın zamana göre türevi ivmeyi veriyodu ya
ee integralde farklı bişi diil türevin tersi
ivmenin integralini alıncada hızı bulursun,
:)
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
bak ne güzel anladın mehmetcim, şimdi tenefüse çık,
dönüştede integrale geçmeyi hakettin,

hani hızın zamana göre türevi ivmeyi veriyodu ya
ee integralde farklı bişi diil türevin tersi
ivmenin integralini alıncada hızı bulursun,
:)

Tamam ya ben kesin 100 ile geçerim sınavı :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Bence siz en iyisi 18 de devlet tiyatrolarının önünde buluşun.

Mehmet o filmi ben de istiyorum aklında olsun.

Abi film çok hoşuma gitti.Zaman zaman gülmekten yıkıldım :queen:

yavaşş gel, okulun etrafında radar madar vardır dikkat et.:queen:

hızı bulmayı öğrendin hemen 100le geçerim falan, sonra duramazsın mazallah :queen::queen:

Boşver durmayı ben alışkınım.En fazla bi ÇATADA PRANG işi halleder :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst