[İzmir - MT]

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bende gelsem benim canavarı da sizin arkanıza bağlasak bende boşa atsam olur mu? garibim ömründe 120 km nin üstünü göremedi satmadan bir 160-170 görsün:mrgreen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Günaydın İzmir Mt :rendeer:

bende gelsem benim canavarı da sizin arkanıza bağlasak bende boşa atsam olur mu? garibim ömründe 120 km nin üstünü göremedi satmadan bir 160-170 görsün:mrgreen:

Yazzık :salut: Murat abicim kaygılanma sen ben cuma günü çeki halatı getireyim yanımda.Çekelim benim motorla :cat: Şimdi diğer motorların sağı solu kopar çekerken :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
çakma izmirliyi dinleyin siz :mrgreen::p:queen:

TOPLANMA YERİ DEVLET TİYATROLARI ÖNÜ..... aYNI GÜN SAAT..

devlet tiyatrolarının önünü biliyomusun, hani karşıyaka iskelesinin tam karşısında bi iskele daha var ya , onun sağ çaprazına denk geliyo, :queen:
ah ah bir zamanlar oralarda maksim gazinosu vardı, bi de cep telefonu falan yoktu yinede buluşma sıkıntısı olmazdı herkes konak YKM nin önünde buluşurdu, eskiden buralar yemyeşildi,
bi nostalji yapsanıza konak YKM nin önünde buluşun, :queen::queen:
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
bende gelsem benim canavarı da sizin arkanıza bağlasak bende boşa atsam olur mu? garibim ömründe 120 km nin üstünü göremedi satmadan bir 160-170 görsün:mrgreen:

wallace senin motora 225i gösterelim satarken not düşersin altına : bu motorla 225i gördüm dünyada bir eşi benzeri yok diye:queen::queen: fiyatıda 2ye katlarsın e bizide görürsün artık:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
wallace senin motora 225i gösterelim satarken not düşersin altına : bu motorla 225i gördüm dünyada bir eşi benzeri yok diye:queen::queen: fiyatıda 2ye katlarsın e bizide görürsün artık:rendeer:

ne demek kardeşim elbet biryerde rastlaşırız geceler uzun. satalım o fiyatlara sana neler ısmarlarım ben. çatır çatır yeriz o parayı beraber:cat:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
devlet tiyatrolarının önünü biliyomusun, hani karşıyaka iskelesinin tam karşısında bi iskele daha var ya , onun sağ çaprazına denk geliyo, :queen:
ah ah bir zamanlar oralarda maksim gazinosu vardı, bi de cep telefonu falan yoktu yinede buluşma sıkıntısı olmazdı herkes konak YKM nin önünde buluşurdu, eskiden buralar yemyeşildi,
bi nostalji yapsanıza konak YKM nin önünde buluşun, :queen::queen:

Mustafa abi bulandırma ortalığı.Şimdide ykm demi buluşcaz :silent: :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
yok be mehmet YKM buluşmaları artık mazide kaldı,

siz en iyisi MCA da buluşsanıza . :p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
o maksim in içinden ağaçlar geçerdi. önünde de otobüs durakları vardı. ne giderdim oraya bir zamanlar
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
bence siz buluşmayın,motorlarıda bırakın evin önüne,çay demleyip evde oturun.Yok yani organize problemi olmayan bi grupta neden böyle oluyor,kış geldi ayar kaçtı hahahahaaa,bence siz buluşma kıvamında değilsiniz.Size nöroshiruji ve endokrinoloji uygulayalım ya da en basidinden elektrik verelim kıvama gelin.

Bu işi en güzel yapacak olan bir kişi varsa o da Cengiss abidir.
SAYGILAR:mrgreen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
bence siz buluşmayın,motorlarıda bırakın evin önüne,çay demleyip evde oturun.Yok yani organize problemi olmayan bi grupta neden böyle oluyor,kış geldi ayar kaçtı hahahahaaa,bence siz buluşma kıvamında değilsiniz.Size nöroshiruji ve endokrinoloji uygulayalım ya da en basidinden elektrik verelim kıvama gelin.

Bu işi en güzel yapacak olan bir kişi varsa o da Cengiss abidir.
SAYGILAR:mrgreen:

Neee :silent: Cuma günü toplantıyı senin evde yapıp çayı senin evdemi içelim :silent:
:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bence siz buluşmayın,motorlarıda bırakın evin önüne,çay demleyip evde oturun.Yok yani organize problemi olmayan bi grupta neden böyle oluyor,kış geldi ayar kaçtı hahahahaaa,bence siz buluşma kıvamında değilsiniz.Size nöroshiruji ve endokrinoloji uygulayalım ya da en basidinden elektrik verelim kıvama gelin.

Bu işi en güzel yapacak olan bir kişi varsa o da Cengiss abidir.
SAYGILAR:mrgreen:

Len baltalayan zaten o.... Yok varyanttan aşağı uçarmışlar yok karşıya zıplarken denize düşerlermiş.... Sanki tiyatro yapıcaz.... Ne işimiz var önünde....:)

Tekrar yazıyorum Son kez.........

Saat 6 da Devlet tiyatroları önü.......
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar isterseniz şöylede olabilir; saat 18 00 da devlet tiyatrolarının önünde toplanabilirsiniz :p:queen:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
arkadaşlar isterseniz şöylede olabilir; saat 18 00 da devlet tiyatrolarının önünde toplanabilirsiniz :p:queen:

yok yok bence saat 18:00'da devlet tiyatrolarının önünde buluşalım... :queen::queen::queen:

Davut sen alışverişe işten direk çıkıp gideceksen beraber gidelim...hem biraz zorlayalım senin canavarı:wiinkk:

tamam beraber gidelim bide ben haddimi bilirim yawww hiç atraksyona gerek

:cat::cat::cat:yokkk....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst