bende gelsem benim canavarı da sizin arkanıza bağlasak bende boşa atsam olur mu? garibim ömründe 120 km nin üstünü göremedi satmadan bir 160-170 görsün:mrgreen:
çakma izmirliyi dinleyin siz :mrgreen::queen:
TOPLANMA YERİ DEVLET TİYATROLARI ÖNÜ..... aYNI GÜN SAAT..
abi senin malzemeleri giyecek ebatta adam yok izmir MT'de :queen: 2-3 kişi birleşip düşünebiliriz ama![]()
bende gelsem benim canavarı da sizin arkanıza bağlasak bende boşa atsam olur mu? garibim ömründe 120 km nin üstünü göremedi satmadan bir 160-170 görsün:mrgreen:
wallace senin motora 225i gösterelim satarken not düşersin altına : bu motorla 225i gördüm dünyada bir eşi benzeri yok diye:queen::queen: fiyatıda 2ye katlarsın e bizide görürsün artık:rendeer:
devlet tiyatrolarının önünü biliyomusun, hani karşıyaka iskelesinin tam karşısında bi iskele daha var ya , onun sağ çaprazına denk geliyo, :queen:
ah ah bir zamanlar oralarda maksim gazinosu vardı, bi de cep telefonu falan yoktu yinede buluşma sıkıntısı olmazdı herkes konak YKM nin önünde buluşurdu, eskiden buralar yemyeşildi,
bi nostalji yapsanıza konak YKM nin önünde buluşun, :queen::queen:
yok be mehmet YKM buluşmaları artık mazide kaldı,
siz en iyisi MCA da buluşsanıza .![]()
bence siz buluşmayın,motorlarıda bırakın evin önüne,çay demleyip evde oturun.Yok yani organize problemi olmayan bi grupta neden böyle oluyor,kış geldi ayar kaçtı hahahahaaa,bence siz buluşma kıvamında değilsiniz.Size nöroshiruji ve endokrinoloji uygulayalım ya da en basidinden elektrik verelim kıvama gelin.
Bu işi en güzel yapacak olan bir kişi varsa o da Cengiss abidir.
SAYGILAR:mrgreen:
bence siz buluşmayın,motorlarıda bırakın evin önüne,çay demleyip evde oturun.Yok yani organize problemi olmayan bi grupta neden böyle oluyor,kış geldi ayar kaçtı hahahahaaa,bence siz buluşma kıvamında değilsiniz.Size nöroshiruji ve endokrinoloji uygulayalım ya da en basidinden elektrik verelim kıvama gelin.
Bu işi en güzel yapacak olan bir kişi varsa o da Cengiss abidir.
SAYGILAR:mrgreen:
Len baltalayan zaten o.... Yok varyanttan aşağı uçarmışlar yok karşıya zıplarken denize düşerlermiş.... Sanki tiyatro yapıcaz.... Ne işimiz var önünde....
Tekrar yazıyorum Son kez.........
Saat 6 da Devlet tiyatroları önü.......
arkadaşlar isterseniz şöylede olabilir; saat 18 00 da devlet tiyatrolarının önünde toplanabilirsiniz:queen:
Davut sen alışverişe işten direk çıkıp gideceksen beraber gidelim...hem biraz zorlayalım senin canavarı:wiinkk:
Ya siz onu bunu boşverin en iyisi saat 18:00 da devlet tiyatrolarının orda bulaşalım :queen:
sen zaten BULAŞMA san olmazdı :queen::queen::queen: