- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
O öyle gelir gider arasıra 
valla fiyatlarda bişeyler yapçaklarsa alalım bizde bişeyler yaa
bellik ve eldiven lazım bizede.
valla fiyatlarda bişeyler yapçaklarsa alalım bizde bişeyler yaa
bellik ve eldiven lazım bizede.
wallace da geri döndüüü
bu cumaa dururlar mı evdee
nerde başlarlargeceye bilmemde ozz da biteceği kesindir diyor kuşlar
sen toplantılara katılana kadar ve bisikletin bulunana kadar OZZ a gitmemeye karar verdik YASTAYIZ :queen:hele bi gelllllllll :rendeer:
benimde mont almam lazım zaten mehmet yazmış listeye toplantıdan 2 saat önce konakta falan buluşalım ben bilmiyorum MCA nın yerini :cat:
iyi iyi gurme yapalim bu hafta.. iyi oldu...
pazar aksamı bol muhabbetli bi okey oynadik, kız kardesimle ben, alp tunayla memo calli esli olduk... heh heheehe cift okeyler alp tunay in elinde patlaya patlaya kazandik... ne guzeldi, yaw ben bu alp tunay in ustune fazla gittim herhalde, adam bana karsi olunca her macta darma duman oluyo:mrgreen:
orda bi cocukla tanistik, motora da bayagi hevesliydi, aykut mu neymis adi, abi size cok ozeniyorum, '''ben de universite okudum, ben de zengin cocuguyum beni de araniza alin''' diyodu... biz de ona adinin son 3 harfini nickine yaz gel dedik...:mrgreen:
üzmeyin kardeşimi aykutum gel sen abi TATLI SU motorcusuda olsan motoru kapatmışta olsangel gruba bir çay söylersin
hepsinin hafızası tazelenir seni hemen tanırlar :cat:
Yapıcaklar..... bende eldiven bellik alıcam zaten..... Cumaya kadar haberleşiriz...:cat:
Gelecek listesi:
1. çayağacı_35
2. alp_tunay
3. chatkut
4. bikerboy35
5. kumita45
6. kolpa
Varmı artıran :silent: :queen: