[İzmir - MT]

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
wallace da geri döndüüü
bu cumaa dururlar mı evdee
nerde başlarlargeceye bilmemde ozz da biteceği kesindir diyor kuşlar
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
benimde mont almam lazım zaten mehmet yazmış listeye toplantıdan 2 saat önce konakta falan buluşalım ben bilmiyorum MCA nın yerini :cat:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
sen toplantılara katılana kadar ve bisikletin bulunana kadar OZZ a gitmemeye karar verdik YASTAYIZ :queen:hele bi gelllllllll :rendeer:

ohohhhh
koca kışş ozz suz geçmezz yaaa
benii beklerseniz benim gibi kabuğuna çekilmişş kaplumbağ olursunuzhele iş bisikletin bulunmasına kaldıysaa.....:queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
benimde mont almam lazım zaten mehmet yazmış listeye toplantıdan 2 saat önce konakta falan buluşalım ben bilmiyorum MCA nın yerini :cat:

imkanın varsa e-bay den almanı tavsiye ederim. hem kaliteli markalar var hemde iyi fiyata bulabilirsin. biz montları öyle aldık kargo vermemize rağmen bayada hesaplı geldi.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ARKADAŞLAR toplantı başlığını yazdım, onay bekliyor, gideceğimiz yer gurme, eğitim toplantısı olacak, ve mca yolumuzun üzeri gitmeden hep birlikte uğrarız tuncer geleceğimizi haber versin oraya :cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
hatta bizzat forrapıda bekleriz
karmaçomaya aldıkları şeylere baya bi indirim yaptırmış modumuz bi kıyağınıda biz görelim:wiinkk:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
iyi iyi gurme yapalim bu hafta.. iyi oldu...

pazar aksamı bol muhabbetli bi okey oynadik, kız kardesimle ben, alp tunayla memo calli esli olduk... heh heheehe cift okeyler alp tunay in elinde patlaya patlaya kazandik... ne guzeldi, yaw ben bu alp tunay in ustune fazla gittim herhalde, adam bana karsi olunca her macta darma duman oluyo:mrgreen:

orda bi cocukla tanistik, motora da bayagi hevesliydi, aykut mu neymis adi, abi size cok ozeniyorum, '''ben de universite okudum, ben de zengin cocuguyum beni de araniza alin''' diyodu... biz de ona adinin son 3 harfini nickine yaz gel dedik...:mrgreen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
iyi iyi gurme yapalim bu hafta.. iyi oldu...

pazar aksamı bol muhabbetli bi okey oynadik, kız kardesimle ben, alp tunayla memo calli esli olduk... heh heheehe cift okeyler alp tunay in elinde patlaya patlaya kazandik... ne guzeldi, yaw ben bu alp tunay in ustune fazla gittim herhalde, adam bana karsi olunca her macta darma duman oluyo:mrgreen:

orda bi cocukla tanistik, motora da bayagi hevesliydi, aykut mu neymis adi, abi size cok ozeniyorum, '''ben de universite okudum, ben de zengin cocuguyum beni de araniza alin''' diyodu... biz de ona adinin son 3 harfini nickine yaz gel dedik...:mrgreen:

eywallah sercanım...
walla iyiki gelmişim bende toplantıya çoktandır tanıyomuşum gibi hissettim kendimi yabancılık çekmedim hiç :p:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
üzmeyin kardeşimi aykutum gel sen abi TATLI SU motorcusuda olsan motoru kapatmışta olsan :p gel gruba bir çay söylersin :p hepsinin hafızası tazelenir seni hemen tanırlar :cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
üzmeyin kardeşimi aykutum gel sen abi TATLI SU motorcusuda olsan motoru kapatmışta olsan :p gel gruba bir çay söylersin :p hepsinin hafızası tazelenir seni hemen tanırlar :cat:

üzmeyin bakiim beni :salut: abicim gelirim tabi bi terslik olmazsa bakma işte iş için şehir dışındayken 1 toplantı kaçırdık mecburi kontak açamadık ama dinlemem tatlı su tuzlu su denizi deler gelirim :p
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yapıcaklar..... bende eldiven bellik alıcam zaten..... Cumaya kadar haberleşiriz...:cat:

Banada balaklava+ eldiven lazımdı.İyi olur aslında toplu alımda çok ucuza getirtiriz .Neyse olmazsa detayları konuşuruz.Bunlardan önemlisi bana arka lastik lazım aslında ama işteee malum sebepler ..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ooo millet alışverişte. sezon sıkı geçecek demekki. bi günde toplanıp motorları yenilemeye gidelim ne dersiniz?:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst