noluyor bakayım burada :mrgreen:tanjant bilmem jant tan anlarımkosinüs hiç bilmem ama sinüzitten yıllardır çekerim,birde sizin bilmediğiniz benim bildiğim romatizmam var :queen:
o cinsi münasebetsiz freudu fredy ustayla karışrıacak adamın anlını karışlarım
frediy ustayı kim bilmez,
hele frediyin kapuskası , adam harika kapuska yapar tanımayan yoktur.
noluyor bakayım burada :mrgreen:tanjant bilmem jant tan anlarımkosinüs hiç bilmem ama sinüzitten yıllardır çekerim,birde sizin bilmediğiniz benim bildiğim romatizmam var :queen:
Yav boşver sen bunları..Ne anlarlar trigonometriden falan... Daha motorun durma mesafesini hesap edemeyen adamlar gelmiş frankeştayn ( daha aynştayn ı frankeştayn zannedenler bile var ... O kendini biliyor...:queenolmuşlar başımıza....
r:
r:
r:
Yarın Freud u da Elm sokağındaki hayın adam freedy yaparlar.....:queen::queen::queen:
o cinsi münasebetsiz freudu fredy ustayla karışrıacak adamın anlını karışlarım
frediy ustayı kim bilmez,
hele frediyin kapuskası , adam harika kapuska yapar tanımayan yoktur.
Yav boşver sen bunları..Ne anlarlar trigonometriden falan... Daha motorun durma mesafesini hesap edemeyen adamlar gelmiş frankeştayn ( daha aynştayn ı frankeştayn zannedenler bile var ... O kendini biliyor...:queenolmuşlar başımıza....
r:
r:
r:
Yarın Freud u da Elm sokağındaki hayın adam freedy yaparlar.....:queen::queen::queen:
o cinsi münasebetsiz freudu fredy ustayla karışrıacak adamın anlını karışlarım
frediy ustayı kim bilmez,
hele frediyin kapuskası , adam harika kapuska yapar tanımayan yoktur.
SONUNDA HUZUR EVİNE GİRDİ MUSTAFA kardeşim, ne yapsın sonunda geyiklere ortak oldusonunda geyik çiftliği kuracağız bir kaç ortak,yada susacağız,izleyeceğiz,dinleyeceğiz,özleyeceğiz GEYİKLERİ :silent:
haa wallace ne diyon anlamıyom, biraz büyük yaz be abicim gözlerim seçmiyo, :wiinkk:
Neee haftasonu huzurevi mt'nin çiftliktemi toplanıyoruz :silent:
:bounce:gelen giden MT lilere de yaşlıyız biz duymuyoruz anlamıyoruz taklidi yapar sepetleriz.
pşşt memet duyamıyoz, iyi göremiyoz falan dedik diye ne o ööle hemen nanik falan çekiyon, ::evil::::ranntign
sen belediye otobüsünde de uyuyo numarası yaparak hamile, yaşlı ve gazilere yerde vermiyosundur,
koltuk değneğiyle gezenlere çelme takıyosundur,
he ya sen mt çiftliğine gelsene bi ara bizim atların sağlam çiftelerinden tadarsın :queen::queen::queen:
:bounce:
ya gençler şu benim chopper a binerken bu bastonla ben çok zorlanıyorum. bir de vizöre numaralı cam mı takdırsam bilemedim kaskın içinde gözlük pek iyi durmuyor ya yakını görüyorum ya da uzağı. yolda giderken de gözlük değiştiremiyorum ki sürekli. neyse ya ne soracağım unutkanlık işte.
siz bi gün tiyatroya mı gidecektiniz oyun eldiveni almaya yoksa vapur mu alacaktınız neydi o yaaaa. zaten o zamanlar ekmek de karneyleydi. karnende yıldızlı pekiyi varsa ekmek alırdın. bizim de bi coğrafya hocamız vardı NESRİN HOCA kulakları çınlasın. ne aksi adamdı ya elimizde ekmek görürse sopayla vururdu.
eee bazı konularda yılların tecrübesi var. otomatik pilot gibi ezberlemişiz napalım da fıstıklı dolma mı yapacaktık konu niye fıstığa geldi onu anlamadım. bide sen kimlerdendin yavrum???
eee bazı konularda yılların tecrübesi var. otomatik pilot gibi ezberlemişiz napalım da fıstıklı dolma mı yapacaktık konu niye fıstığa geldi onu anlamadım. bide sen kimlerdendin yavrum???
izmirin simitleri ısırarak yenmez:mrgreen: çaya batırıp yiyeceksin sen onu :queen: