[İzmir - MT]

Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
ooo millet alışverişte. sezon sıkı geçecek demekki. bi günde toplanıp motorları yenilemeye gidelim ne dersiniz?:mrgreen:

sahibinden az kullanılmış ikinci el kask, mont, dizlik,maske,bellik ne ararsan var adres akhisar girişi gürkay moto:cherry:.ha bide satılık 2002 model dl 1000 var suzuki temiz makina meraklısına duyrulur.eşe dosta hesaplı vrilecek haberiniz ola
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Oh oh oh,milletin alışveriş çılgınlığı tutmuş.

Valla gelebilirsel gelirim Kolpa,gelemezsem de en kötü ihtimal telefon ederim MCA ya..
Adem bey mutlaka yapacaktır güzel bişeyler:cat:
Fiyatlarda yardımcı oluyor elinden geldiğince,zaten fiyatların piyasadan aşağı olduğunu gidince görürsünüz..
Ben kredi kartını fulledim:pr: Nakidite de sakatta.Bir müddet mendil bile almayacağım,artık üstünüzde yeşil şeyler görürseniz bilinki bendendir :p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
abi benide yazın sizi yalnız günderirmiyim kambersiz döyün olmaz nerde buluşuyoz:cat:



Banada balaklava+ eldiven lazımdı.İyi olur aslında toplu alımda çok ucuza getirtiriz .Neyse olmazsa detayları konuşuruz.Bunlardan önemlisi bana arka lastik lazım aslında ama işteee malum sebepler ..

banada mont lazım bende geliyorum:)) ayrıca arka laztik de lazım:( benim kerata kendini buz patencisi sanmaya başladı:farao:

Gelecek listesi:

1. çayağacı_35
2. alp_tunay
3. chatkut
4. bikerboy35
5. kumita45
6. kolpa
7. hızlıcesi2
8. PIERzig
9. holygun

Varmı artıran :silent: :queen:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
arkadaşlar bende MCA ya gelmek istiyorum. ama size yetişirmiyim bilmem.. siz kaçta orada olursunuz..
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar bende MCA ya gelmek istiyorum. ama size yetişirmiyim bilmem.. siz kaçta orada olursunuz..

valla benim okuduğum kadarıyla 18 ya da 18:30 gibi orada olacaklar. oradan da toplantıya gelecekler. ama daha kesin bilgi gelir birazdan:cat:

Sen git gurmeye 2 çay fazladan içip farkı kapat..... Biz arkada kamyonetle geliyoruz....:queen::queen:

ben sizden önce gidersem gurmeye size çay kalmaz be:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Cuma saat 6 da konak vapur iskelesinde olun... Toplanıp hep beraber gidicez......

o KADAR TANTANADAN SONRA DEİŞTİ...

AYNI GÜN SAAT DEVLET TİYATROLARI ÖNÜ....
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Cuma saat 6 da konak vapur iskelesinde olun... Toplanıp hep beraber gidicez......

konak nerde vapur iskelesi nerde. yolun karşısında mı (alsancağa gidiş yönünde mi) olalım yoksa öteki tarafında mı?(inciraltına gidiş yönünde) birde iskelenin önünde dersen eğer kaldırıma çıkıp çimenleri geçip iskelenin önüne mi çıkalım motosikletlerle. anlamadım nerde buluşulacak yawww:pr::pr::pr::queen::queen::queen::queen::queen::cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan:silent::silent::silent::silent::silent::silent:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
konak nerde vapur iskelesi nerde. yolun karşısında mı (alsancağa gidiş yönünde mi) olalım yoksa öteki tarafında mı?(inciraltına gidiş yönünde) birde iskelenin önünde dersen eğer kaldırıma çıkıp çimenleri geçip iskelenin önüne mi çıkalım motosikletlerle. anlamadım nerde buluşulacak yawww:pr::pr::pr::queen::queen::queen::queen::queen::cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan:silent::silent::silent::silent::silent::silent:
Harbiden konak iskelesini nerden çıkardın alp_tunay:p Devlet tiyatrosu yolun üstüydü :queen:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
tamam ben anladım gibi (vapurların yanına çekeriz motorları) sanki izin alabilirsen belirtilen saatte aranızda olacağım.. olmadı arkanızdfan gelir MCA da bişeyler bırakırsanız bende bellik, balaklava gibi aperatif bişeyler alırım.. görüşmek dileğiyle..
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
arkadaşlar bende MCA ya gelmek istiyorum. ama size yetişirmiyim bilmem.. siz kaçta orada olursunuz..

Bu kışın modası aramıza yeni katılmak :cat: Vatana millete hayırlı ve uığurlu olması dileklerimle :queen:

MCA'ya gelecek listesi:

1. çayağacı_35
2. alp_tunay
3. chatkut
4. bikerboy35
5. kumita45
6. kolpa
7. hızlıcesi2
8. PIERzig
9. holygun
10. yurtdas
Varmı artıran :silent: :queen:

Yer: saat 18:00 konak iskelesi yanı


Bende tam anlamadım konak iskelesinin neresi.Ama farketmez boş bir yer bulur yanaşırım
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kaybedin birbirinizi aklınız başınıza gelsin, varyanttan inen adam iskeleye nasıl geçecek,devlet tiyatrolarının önünde su,mu çıktı, KILAVUZU karga olanın burnu OTTAN kurtulmaz,çakma izmirliyi dinleyin siz :mrgreen::p:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ulen tamam Tiyatro önü olsun...Amma tantana çıktı ha.... Hep o wallacenin eseri.... Sanki gelecekmiş gibi karıştırıyo ortalığı....

Kaynar çay döküp haşlarım seni....:cherry: Bulandırma çay ı... Aman suyu...

TOPLANMA YERİ DEVLET TİYATROLARI ÖNÜ..... aYNI GÜN SAAT..
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ulen tamam Tiyatro önü olsun...Amma tantana çıktı ha.... Hep o wallacenin eseri.... Sanki gelecekmiş gibi karıştırıyo ortalığı....

Kaynar çay döküp haşlarım seni....:cherry: Bulandırma çay ı... Aman suyu...

TOPLANMA YERİ DEVLET TİYATROLARI ÖNÜ..... aYNI GÜN SAAT..
Hee şölee yola gel Angaralıııııı:queen: Çayı dökerken bardakları tutalımda boşa gitmesin nimett wallace içer sonra:queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
sahibinden az kullanılmış ikinci el kask, mont, dizlik,maske,bellik ne ararsan var adres akhisar girişi gürkay moto:cherry:.ha bide satılık 2002 model dl 1000 var suzuki temiz makina meraklısına duyrulur.eşe dosta hesaplı vrilecek haberiniz ola

abi senin malzemeleri giyecek ebatta adam yok izmir MT'de :queen: 2-3 kişi birleşip düşünebiliriz ama :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst