[İzmir - MT]

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ehliyetin var tabii senin, 3 hafta sonra bende çeşmeye gelirim, :)
c.tesi ehliyet sınavına girdim çünkü, motorla bornova dışına çıkmaya tırsıyom galiba,
nerde olursa olsun bende gelirim tabiiki daha öncekiler gibi.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ehliyetin var tabii senin, 3 hafta sonra bende çeşmeye gelirim, :)
c.tesi ehliyet sınavına girdim çünkü, motorla bornova dışına çıkmaya tırsıyom galiba,
nerde olursa olsun bende gelirim tabiiki daha öncekiler gibi.

heyt be kardeşim al ehliyetini de yol yapalım beraber. çay içeriz çeşmede kumru yeriz geliriz
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Ayıp Ayıp Lokmalarım sayılmış :queen: allahtan ben komple kimin ne yediğinin hesabını tuttumda bolca T ve R harfi vardı denmiş nickinde hakkımda asılsız dedi kodular var. Ama bi gerçek var balıkçı teyze sevdi bizi :queen: biz geldikten sora hiç bi müşterinin yüzüne bakmadı :queen: bu arada teras'a merasa gelmiyom abicim ben o bardaklar orda olduğu sürece küstüm oynamıyorum. Ben bir daha oynarsam makinanın anahtarını bırakırım masaya artık :wiinkk:

ÇEŞME mi gecti yazılanlarda?::145::
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bencede toplantı teras ta olsun ne hikmetse en kalabalık orada oluyoruz birde nedense hep çayları birileri ısmarlıyor :p heryerde olduğu gibi bizi oradada çok seviyorlar :cat: kolpa ve tarık varsa zaten başkasına gerek yok biz alple bir takım olur ikisiyle bardak oyunu oynarız :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bencede toplantı teras ta olsun ne hikmetse en kalabalık orada oluyoruz birde nedense hep çayları birileri ısmarlıyor :p heryerde olduğu gibi bizi oradada çok seviyorlar :cat: kolpa ve tarık varsa zaten başkasına gerek yok biz alple bir takım olur ikisiyle bardak oyunu oynarız :queen:

Sırf şahane cuma oyunu için teras uygun.... Açıyoruz başlığı..İlgililerin dikkatine....:p:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
yeşil değilmiydi orası ya alp ne oldu aslında sen bolywood ta oynayacak adamsın DANY DE VİTO NUN YERİNE :p
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
abi sana cok guzel bir oyun buldum süper....
linkini özelden atıyorum...oyun kuralalrı resimde belli zaten puhaha:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
banada bende isterim ve senide bekliyoruz toplantıya yan çizmek yok bu seferki sivil toplantı
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
çengis abi sanada yolluyorum ok!
saat8de bir arkadaşımı havaalanından alacağım...kandırırsam ugrarız mutlaka:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tesadüfe bak..Attığı oyundaki kuralın başında sivil olacaksın yazıyor......:queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
TrTarık;849759' Alıntı:
Ayıp Ayıp Lokmalarım sayılmış :queen: allahtan ben komple kimin ne yediğinin hesabını tuttumda bolca T ve R harfi vardı denmiş nickinde hakkımda asılsız dedi kodular var. Ama bi gerçek var balıkçı teyze sevdi bizi :queen: biz geldikten sora hiç bi müşterinin yüzüne bakmadı :queen: bu arada teras'a merasa gelmiyom abicim ben o bardaklar orda olduğu sürece küstüm oynamıyorum. Ben bir daha oynarsam makinanın anahtarını bırakırım masaya artık :wiinkk:

ÇEŞME mi gecti yazılanlarda?::145::

Çeşmeeee :queen: Uzun zamandır çeşmeye uğramıyordum.Aslında murat abininde dediği gibi gidip bi çeşmede kumru partisi versek ne güzel olur.Hatta çaşmeye kadar gidipte balık avlamazsak olmaz bence.Mt İzmir balık avında.Murat abi kulağa hoş gelmiyormu sence?Çeşme,balık,kumru,uzun yol v.s Özelliklede çeşme ve balık kısmı :bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çeşmeeee :queen: Uzun zamandır çeşmeye uğramıyordum.Aslında murat abininde dediği gibi gidip bi çeşmede kumru partisi versek ne güzel olur.Hatta çaşmeye kadar gidipte balık avlamazsak olmaz bence.Mt İzmir balık avında.Murat abi kulağa hoş gelmiyormu sence?Çeşme,balık,kumru,uzun yol v.s Özelliklede çeşme ve balık kısmı :bounce:

Yakında biğ mangal furyamız var merak etme..... Buraları sıkı takip et kaçırma.........:cat:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Yakında biğ mangal furyamız var merak etme..... Buraları sıkı takip et kaçırma.........:cat:

Yazın iş sebebiyle sık sık denizliye gittiğim için birçok organizasyonu kaçırdım ama denizli sezonunu kapattığım için artık izmirdeyim sürekli.Bundan sonraki organizasyonları es geçeceğimi pek sanmıyorum :flower: Ya bu arada grubun bir kısmı yine görünmüyor ortalıkta.Her gece biryerleremi gidiyor bunlar yaw.Akşamdan inciraltındaydım ve dönüşte gurmeye baktım önünde motor falan yok.Acaba bugün nereyi mesken tuttular :cyclopsan
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biz ordaydık.... Yağmurdan hemen sonra dağıldık.... Öteki gurup onlar gece aleminde bir oraya bir buraya akar durur... Kendileri bilmez nerde olduklarını....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst