Arka selesi oldukca sert. Ama bi ss makinaya gore cok rahat.
Dl ile konforu kiyaslanamaz dl 2 kat daha iyi konfor sagliyor.
Uzun boylu bayan binerse pagler biraz yukarda ayaklarda agri yapiyor ama gsr600den rahat benim gorusume gore fazer.
Ben motorun agir bakimina 1000tl saydim
Usta dedi saticaksan ben 150tlye sesi keserim. Egzantirik minikten otuyordu.
Forumdan kaanurem nickli arkadasa aldik birlikte gittik oda egzantirik sesi..
Forumdan Göktuğ ozgur cihan54 erro vs vs fazerin topiginde herkes egzantirik degisimi yapti.
Sorun egzantirik zincirinden degil otomatik gergi kronik sekilde bozuluyor fazla dayanmiyor
Degisirken zinciride degistireyim diyorsunuz zincirde bi derece bosluk yapıyor.
Birde kirmizi anahtar problemi var ama onu dert etmemek lazim olmasada olur.
Gecen sene 13 lira olan fazer suan 15 16. Piyasa yukseldi artik dusmezde cbr 250 olmus 13.
Mumkunse absli fazer bak derimde onuda bulmak cok zor.
Dl bulmakta cok zor temizini. Eger 19bin butce varsa dl bulunur. Ama eger 15 16 varsa Dl cok cok zor bulunur hepsi yuksek km hepsi km dusurulmus.
Dl alinirsa 2008 ustu 4 bujili absli alinmali derim.