[İzmir - MT]

Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
gezici radar her yerde olabilir arkadaşlar. Sivil araçtır ve normal kurulan radarın aynısıdır. anlayabilmenizin bir kaç yolu vardır, mesela normal araçlardaki gibi radyo antenleri bulunmaz. Biraz büyüktür :)

mesela benim şu ceza, 2008 yılından kalmadır. Motor alım/satım yaptım ve engel olmadı :D
2706_zpse80b4733.png
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
240
Beyaz Megan2 yeşilderede devriyede. Sağ arkasında Krom parlak bir extra anteni var, Özellikle geceleride içerideki ekranı arkasından gelirken görebilirsiniz. Arabaylada Motosikletlede çokça karşılaştım kendisiyle, :Çok şükür ondan ceza yemedim ama otoyolda 165km ile girmişim radara biraz dikkatli gidersek farkediyorsunuz çok yavaş tın tın gitmiyor çünkü. (bu arada birde yeşil renkli megane2 de var onu görmedim ama oda altınyolda devriyede oluyormuş.)
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Geçmiş olsun, 2 ay önce 85 le bana yazmışlar. Geçen haftalarda ödedim...
Zorla plaka söktürüyolar işte insanlara :D
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
87
merhaba arkadaşlar izmire pazartesi sabah ineceğim hayırlısıyla. yamaha r6 baktırabileceğim bir servis veya iyi bir ustanız var mıdır ? irtibat bilgilerini paylaşırsanız sevinirim
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Valla yamaha kullanmadığım için çok servis bilmiyorum ama

Hem yetkili satıcı hem servis diye bildiğim burası var.
İZMOTO
1649 SOK. NO:2 TURAN BAYRAKLI
02323727372

Hiç gitmedim daha iyi bir yer öneren illaki olacaktır.
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar çanakkaledeyken her hafta çarşamba günleri bir kafede toplanıyorduk. İzmir MT olarak her hafta böyle şeyler yapılmıyor mu?

Birde motorum tvs apache. arka tekerleği ayaklığa alıp çevirdiğimde ses geliyor tuhaf bi şıkırtı gibi. onu göstericem tavsiye etceğiniz varmı
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
451
motosikletin hız göstergesini iptal ettirdim gözüm takılmasın diye fakat araba ile çeşme otobanında ve çevre yolunda hep 160-180 arası gidiyorum. Hiç böyle bir ceza yemedim bu paylaşımlar çok güzel olmuş gerçekten. Otobanda 180 ile giderken yanımdan motorlu polisler geçmişti fakat yunuslardı. 2 motor yapıştırıyorlardı çeşme otobanında çok hoşuma gitmişti :queen: Ceza yemişsem eve bir kağıt geliyor değilmi. Sonradan çıkıp gecikme parası falan almazlar yani?
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
ceza tebliğ edildikten sonra başlıyor Batuhan'ın dediği gibi, Fakat ütopik bir durum olur siz temkinli olun, Postacı gelir ve sizi evde bulamazsa (BAZILARI) muhtarlığa bırakıp size tebliğ edilmesini talep ediyorlar. Muhtarda gelip posta kutuna gelip tebliğ etmen için bir bildirim bırakıyor. hepsi bir aksilik dahilinde sana ulaşamazsa o ceza yürürlüğe giriyor. :)
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Arkadaşlar çanakkaledeyken her hafta çarşamba günleri bir kafede toplanıyorduk. İzmir MT olarak her hafta böyle şeyler yapılmıyor mu?

Birde motorum tvs apache. arka tekerleği ayaklığa alıp çevirdiğimde ses geliyor tuhaf bi şıkırtı gibi. onu göstericem tavsiye etceğiniz varmı


Kaynamış gibi biraz :D
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Geçmiş olsun, 2 ay önce 85 le bana yazmışlar. Geçen haftalarda ödedim...
Zorla plaka söktürüyolar işte insanlara :D

bence sökme 1 ay önce plakasızlık cezası yedim 80 lira !! tünelde 116 ile radar cezası gelince sökmüştüm plakayı 2 3 hafta öle gezdim bütün yollar bnm di :queen: bir de tünelde tarafik polisinin yanından yaklaşık 200-210 km hızla geçtim tabi plakam yoktu orda :queen: bir tatlı oldu bir tatlı oldu ondan sonra çevirmede kaçamadım yakalandım 80 lira kitlediler... işte böle ne yaparsan yap kitliyorlar
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
ben sanırım çok şanslıyım hiç çevirmeye girmiyorum :)

bende ilk defa çevirmeye girdim o da bizim bayraklı Bornova yeni yolda Opet'in önünde hiç çevirme yapılmamıştı buralarda ilk defa oldu o da bana denk geldi işe gidiyordum ışıkları geçtim adamın birinin elinde telsiz bana bakarak telsizi ağzına götürdü anlayamadım ileri bir baktım polis amcam yolun ortasına geçmiş kollarını açmış beni bekliyor sola kaçmak istedim arabalar vardı yavaş gideceğim tuttu o gün mecbur durmak zorunda kaldım :D genelde durmam çünkü boş yere ceza kitliyorlar saçma sapan nedenlere bir iki defa denk geldik o yüzden durmak istemiyorum. yaptığım yanlış olabilir ama onlar da çok doğru yapmıyorlar boş yere ceza yazmak da nedir ??

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:46 ----------

bu arada GSR600 motorumu sattım 2-3 hafta oldu Fz6 fazer bakıyorum temiz çok yorulmamış 35-40 bin km leri fazla aşmamış tercihen siyah şasi fiyatı astronomik olmayan olursa bide bordo olursa çok güzel olur fazla mı istedim acaba :queen: neyse şaka bir yana fz6 fazer arıyorum bildiğiniz birinde satılık falan varsa yazarsanız sevinirim...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Biraz zor olucak bulmak ama sabredersen bulunur :)

Fiyatlar gecen seneye nazaran aldi basini gitti hayırlısı diyelim.

35 40bin civari fazerlarin egzantirik agir bakimlarinin geldiğini unutmmalisin hepsi oyle suan piyasakilerin 20bin civari bulmakta imkansiz zaten.
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Biraz zor olucak bulmak ama sabredersen bulunur :)

Fiyatlar gecen seneye nazaran aldi basini gitti hayırlısı diyelim.

35 40bin civari fazerlarin egzantirik agir bakimlarinin geldiğini unutmmalisin hepsi oyle suan piyasakilerin 20bin civari bulmakta imkansiz zaten.

evet o ağır bakımı aklımda maalesef ama yaptım diye motor satan da çok :S her iki türlü güven olmuyor en iyisi tanıdık bildik birisinden almak.

önceki motorumu şansa aldım yağmur altında bakmıştım çok beğenmiştim göstemeden almıştım çok orijinal çıkmıştı(acemi şansı:D) fazer da bakalım

nasıl olcak bu arada artçı için fazer nasıl rahat mı? yoksa dl 650 de alabilirim fazer ı 4 dilindir hastalığı için istiyorum :S
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arka selesi oldukca sert. Ama bi ss makinaya gore cok rahat.

Dl ile konforu kiyaslanamaz dl 2 kat daha iyi konfor sagliyor.

Uzun boylu bayan binerse pagler biraz yukarda ayaklarda agri yapiyor ama gsr600den rahat benim gorusume gore fazer.

Ben motorun agir bakimina 1000tl saydim :(

Usta dedi saticaksan ben 150tlye sesi keserim. Egzantirik minikten otuyordu.

Forumdan kaanurem nickli arkadasa aldik birlikte gittik oda egzantirik sesi..

Forumdan Göktuğ ozgur cihan54 erro vs vs fazerin topiginde herkes egzantirik degisimi yapti.

Sorun egzantirik zincirinden degil otomatik gergi kronik sekilde bozuluyor fazla dayanmiyor
Degisirken zinciride degistireyim diyorsunuz zincirde bi derece bosluk yapıyor.

Birde kirmizi anahtar problemi var ama onu dert etmemek lazim olmasada olur.

Gecen sene 13 lira olan fazer suan 15 16. Piyasa yukseldi artik dusmezde cbr 250 olmus 13.

Mumkunse absli fazer bak derimde onuda bulmak cok zor.

Dl bulmakta cok zor temizini. Eger 19bin butce varsa dl bulunur. Ama eger 15 16 varsa Dl cok cok zor bulunur hepsi yuksek km hepsi km dusurulmus.

Dl alinirsa 2008 ustu 4 bujili absli alinmali derim.
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
İzmir güzelyalıdayım hocam :)

@CEM, Çanakkale 18 mart motosiklet derneğinde her çarşamba cafede buluşup toplantılar vs yapılıyordu. İZMİR MT olarak her hafta buluşma yapılıyor mu? İzmir motoklupte perşembeleri yapıyor sanırım.

Öğrencilikten dolayı yeni geldim izmire motorcu arkadaş çevrem yok tanışıp sizlerle, hem arkadaş olmak hem de gezilere vs gelmek etkinliklere katılmak istiyorum.. Motorumun gücü yettiği sürece tabii (tvs apache) :))
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Simdi her hafta duzenli toplanti yapılmıyor.

2 haftada 1 toplanti olup 2 haftada birde gezi oluyor.

Geziler oylama birligiyle karar veriliyor.

Grubun etkinlikleri icin izmir mt facebook adresinden takip edebilirsiniz.

Ayni zamanda surekli katilicak arkadaslari kurduğumuz izmir mt whtsap grubuna ekliyoruz.
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
Arka selesi oldukca sert. Ama bi ss makinaya gore cok rahat.

Dl ile konforu kiyaslanamaz dl 2 kat daha iyi konfor sagliyor.

Uzun boylu bayan binerse pagler biraz yukarda ayaklarda agri yapiyor ama gsr600den rahat benim gorusume gore fazer.

Ben motorun agir bakimina 1000tl saydim :(

Usta dedi saticaksan ben 150tlye sesi keserim. Egzantirik minikten otuyordu.

Forumdan kaanurem nickli arkadasa aldik birlikte gittik oda egzantirik sesi..

Forumdan Göktuğ ozgur cihan54 erro vs vs fazerin topiginde herkes egzantirik degisimi yapti.

Sorun egzantirik zincirinden degil otomatik gergi kronik sekilde bozuluyor fazla dayanmiyor
Degisirken zinciride degistireyim diyorsunuz zincirde bi derece bosluk yapıyor.

Birde kirmizi anahtar problemi var ama onu dert etmemek lazim olmasada olur.

Gecen sene 13 lira olan fazer suan 15 16. Piyasa yukseldi artik dusmezde cbr 250 olmus 13.

Mumkunse absli fazer bak derimde onuda bulmak cok zor.

Dl bulmakta cok zor temizini. Eger 19bin butce varsa dl bulunur. Ama eger 15 16 varsa Dl cok cok zor bulunur hepsi yuksek km hepsi km dusurulmus.

Dl alinirsa 2008 ustu 4 bujili absli alinmali derim.

En iyisi ben bir tane V-strom DL 650 bakayım bütçeyi zorlayabildiğim kadar zorlayacağım garajıma koyayım yeter ki :queen:

Fazer da da gözüm kaldı çok beğendiğim bir makine o da. Gsr almadan önce de çok fazer bakmıştım ne hikmetse gsr olmuştui.

Neyse biraz beklicez mecburen ama motorsuz kalmak berbat bir şeymiş çocuğumu kaybetmiş gibiyim yaw :salut: yaşama sevincim gitti sanki

piskolojim bozuldu arada arkadaşımın motorunu alıyorum kendime geliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst