EVET PAZAR GÜNÜ HAVA DAHA İYİ GÖRÜNÜYOR.HAREKET NEREDEN SAAT KAÇTA ? BEN YARIN HAREKETLİ OLACAM CEPTEN RAHAT SİTEYE GİREMİYORUM CEM BAŞKAN İSTERSEN MESAJ AT WATS UP YADA NORMALDEN.YADA TELEFONUNU YAZ BEN ARAYAYIM.BENİM 506 328 1940 (SON DÖRT HANESİ DOĞUM TARİHİM AKILDA KOLAY KALIYOR :cherry: )