[İzmir - MT]

Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
hava iyi olursa bu sadece özbekle kalmasın turlayalım biraz yemeğimizi özbekte yeriz :)
 
Katılım
28 May 2013
Mesajlar
100
Çeşmealtı'ndan gezile gezile gidilebilir bence çokda güzel olur. Hatta daha fazla zaman kalırsa Bademler-Seferihisar tarafına çıkılıp ordan bile gelinebilir. Maksat yol yapmak :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Rotayi uzatmamak gerek yağmurlu hava cunku.

Yagmuruda riske alip hatta yagmurla beraberde gidebiliriz o yuzden gidersek yarin oglen 1 yada 2 civari yola cikariz aksam kararmadan doneriz.

Kesin sayi cikaralim kimler geliyor.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Yarın Çeşme tarafına yağmur yağma olasılığı daha yüksek. İzmir daha sakin. Ayrıca rüzgar da çok şiddetli olacak gibi görünüyor. O yüzden bu gezi işini Pazar yapsanız daha iyi olur bence.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
EVET PAZAR GÜNÜ HAVA DAHA İYİ GÖRÜNÜYOR.HAREKET NEREDEN SAAT KAÇTA ? BEN YARIN HAREKETLİ OLACAM CEPTEN RAHAT SİTEYE GİREMİYORUM CEM BAŞKAN İSTERSEN MESAJ AT WATS UP YADA NORMALDEN.YADA TELEFONUNU YAZ BEN ARAYAYIM.BENİM 506 328 1940 (SON DÖRT HANESİ DOĞUM TARİHİM AKILDA KOLAY KALIYOR :cherry: )
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Abi numarayi kaydettim ben seni ararım gezi saati ve yeri yarin netlesir.
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
10
Merhaba siteye kayıt olalı 1-2 ay oldu. Fazla giremesemde forumu takip etmeye çalışıyorum. Pazar günü kabul ederseniz bende aranıza katılıp tanışmak isterim. (Hava yağışsız olursa...)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Tabiki bekleriz...

Facebooktan izmir mt grubunada katılın buluşma yeri ge saati bugun kesinlestirip yazacagim.bildirim olarak geliyor facebooktan.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
Katılım
9 Tem 2013
Mesajlar
110
Umarım yağmur olmaz da bişiler yaaprız zira dün gece hayatımın en ıslak sürüşünü gerçekleştirdim alsancaktan göztepeye gelene kadar :)
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
107
Merhabalar.Şimdi cok sevdigim bir arkadasim aradi.Babasini kaybetmis.cenazesi şansıma !?urla zeytinalani camisinden 13 te kalkicak dolayisi ile ben size oradan katilirim.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Tamamdir abi basiniz sagolsun.

Simdi dostlar bayan artciyla gelmek isteyenler cekinmeden gelebilir bazi arkadaslar bayan artciyla gelicek cekinmelerine gerek yok..

Yarin 2de goztepe iskele yagmur olmazsa..
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
photo.php


photo.php


deneme

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------

10246768_1412887168982158_8345553574482235382_n.jpg


deneme..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst