[İzmir - MT]

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Arkadaşlar geçtigimiz haftalarda mangal yapmıştık konuyu açıp paylaşamadık vakit bulamadıgım için.

mangal etkinliginden bir kaç kare paylaşayım.

LP2aQG.jpg
[/url][/IMG]

1P4yNp.jpg
[/url][/IMG]



Bunlarda dün yaptıgımız geziden bir kare. fotolar geldiginde detaylı konularda açılacak :)

dün için 3-5 kişi demiştik ama yine sayımız 10u geçti. gayet keyifliydi. :)

rLjQEN.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

DXEMDv.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
9 Tem 2013
Mesajlar
110
Merhaba arkadaşlar. Sürekli taipteym forumları ama maalesef katılamıordum etkinliklere. Bu hafta dan itibaren izmirdeyim ve düzenlenen etkinliklere katılmayı planlıyorum. Hatta ve hatta alsancakta çok severek gittiğim ve bir çok tecrübeli chopper severle tanıştığım ve orada çalışan arkadaşımın da Harleyi olduğu bir cafe var. Fayton Bistro. Eğer size de uyarsa hafta içi bir akşam üstü ya da hafta sonu orda buluşalım derim ???
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Merhabalar.

Alsancakta toplanmaktan artik vazgectik yani acik alanlar disinda..

Toplantı 3 5 kisiyle sinirli kalmayıp daha evelki gibi 30 40 kiside olabiliyor. Alsancak gibi trafigi olan ve 30 motorun park yeri buyuk problem. Ayrica kalabalik mekanlarda 10 kisinin dahi sohbet etmesi birbirini duymasi zor oluyor. Etkinlikler genel olarak oylama ile yapiliyor.

Yani teklifiniz icin tesekkur ederiz ama daha genis ve acik mekanlar tercihimiz.

Gundogdu meydani toplanip muhabbet etmemiz icin uygun fakat etkinlikler ve toplantilarda belli zaman araliklarinda oluyor.

Izmir mt toplantilarina katılanları ve geziye katilacak olanlari izmir mt whatsap grubuna dahil ediyoruz.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Herkese kapımız acik herkesi bekliyoruz :)

Dediğiniz mekana belki musait olan 3 5 kisi kacamak yapabilir tanistigimizda konusuruz hocam saygilar :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Izmir mt toplantilarina katılanları ve geziye katilacak olanlari izmir mt whatsap grubuna dahil ediyoruz.
Merhaba,
Toplantiya katildiktan sonra mi whatsapp grubuna dahil ediyorsunuz? Yoksa katilmadan once dahil etmiyormusunuz? Etkinliklerden daha hizli haberdar ormak icin?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Aslinda gelecem gelecem diyip gelmeyenler olduğu icin ilk tanisip sonra gruba dahil ediyoruz ama sizler icin sakincasi yok :)

2 grup var.

1i sadece etkinliklerin haber edildigi grup.

Digeri muhabbet sohbet makara geyik sorular ani bulusmalar vs... ama bu gruba girip cikanlar oluyor muhabbet grubu olduğu için yarim saate 300 mesaj gelebiliyor 30a yakin kisi var.

Isterseniz facebookta izmir mt facebook grubuda var etkinlikler ordan bildirim seklindede geliyor her koldan aktifiz :)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Sende haklisin dostum. Umarim en yakin zmaanda toplantilara katilabilirim.
Ozel mesaj yolladim bakarmisin
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cevaplandi :)

Etkinlik ve gezilere katilamayan arkadaslar hic problem degil 2 haftada 1 etkinlik oluyor genelde :)

Mutlaka gorusuruz. Benim actigim konulardan profilimden bakarak onceki etkinliklerimizede bakabilirsiniz.
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
Merhaba arkadaşlar. Sürekli taipteym forumları ama maalesef katılamıordum etkinliklere. Bu hafta dan itibaren izmirdeyim ve düzenlenen etkinliklere katılmayı planlıyorum. Hatta ve hatta alsancakta çok severek gittiğim ve bir çok tecrübeli chopper severle tanıştığım ve orada çalışan arkadaşımın da Harleyi olduğu bir cafe var. Fayton Bistro. Eğer size de uyarsa hafta içi bir akşam üstü ya da hafta sonu orda buluşalım derim ???

abi bende takılıyorum buraya motorcu mu adam :D
 
Katılım
25 Tem 2013
Mesajlar
350
mutlaka. Ayrıca Cem'in söylediği gibi, biz o kafeye göre çok kalabalık oluyoruz. oraya 5 kişi gidersen bile problem yaşayabilirsin :)
 
Katılım
9 Tem 2013
Mesajlar
110
Haklısın dostum. Bende zaten o kadar çok sayıda olacağımızı düşünemedim bi an için. 3-4 kişi fln gidersek olabilir ancak dediğiniz gibi.
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
arada 3 4 kişide olur orayada gideriz ama bizim bir sorunumuz var "genelde" hadi 3 kişi şuraya gidelim dediğinde 15 kişi oluyoruz bi anda :mrgreen: aslında sorunda değil süper bişey :cherry:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Herkese kapımız acik. :)

Hosgeldiniz tekrardan.

1 onceki sayfada etkinlik ve buluşmaların isleyis duzenini yazmistim :)

2haftada oluyor hemen hemen.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Merhaba arkadaşlar,
Çeşme İzmir arası belediye otobüsü için imza kampanyası var. Tamam çoğumuzun motoru var ama sonuçta olmayan var, motorumuzun bozuk olduğu zamanlar var, 15 tl ne ya İzmir Çeşme arası. Ben 20 tl ye İzmir Adana vergiler dahil uçakla uçmuşluğum var...

http://www.change.org/tr/kampanyalar/aziz-kocaoğlu-çeşme-izmir-arasında-belediye-otobüsü-istiyoruz-ayrıca-çeşme-nin-ilçe-içi-ulaşım-sorununa-çözüm-istiyoruz-köy-dolmuşu-mantığını-kaldıralım?recruiter=83095151&utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------

Bu arada bu hafta sonu Pınarbaşında Pist şampiyonası etap yarışı var. Belki duymayanlar vardır gitmek isteyenler için paylaşayım;

tps2_750.jpg



Türkiye Pist Şampiyonası'nın ikinci ayağı 19-20 Nisan 2014 tarihlerinde İzmir Park’ta yapılacak. Türkiye’nin çeşitli illerinden gelecek yarışçılar, İzmir Park'ın birbirinden zorlu virajlarında büyük çekişme yaşayacak. İzmir Park'ta bu sene ikinci defa start alacak Pist Şampiyonası'nın 2. Ayak yarışında 1000cc (A-B-C), 600 cc (A-B-C), Bayanlar Kupası ve 125 cc kategorilerinde yarışlar adeta nefesleri kesecek. İzmir Park'ta en hızlı 30 sporcunun katıldığı TMF GP'de de yarış severler, usta pilotların kıyasıya mücadelelerine şahit olacak.

19 Nisan Cumartesi günü serbest ve sıralama antrenmanları yapılacak ve yarışların yapılacağı 20 Nisan Pazar günü ise birbirinden iddialı pilotların nefes kesen mücadeleleri izmir Park’ta sahne alacak. Yarış severler, İzmir Park’ta motor sesleriyle beraber heyecan dolu bir gün geçirecek.

Öte yandan 18 Nisan Cuma günü saat 14:00-17:00 saatleri arası idari ve teknik kontroller yapılacak.


http://www.tmf.org.tr/haber_detay.asp?haberID=988
 
Son düzenleme:
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
10265607_508668465923196_4796774804927424457_o.jpg


deneme için koyuyorum fotoyu..

bizim sasalı etkinligimiz birazdan konu acıcam :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
hava güzel olursa yarış dışı bir etkinlik yok pek çekici bir hava olmazsa yarış yaparız belki :p imzayı attım bu arada gerçekten 20 lira çok fazlaymış benim memleketim muğla oradada ulaşım ciddi bir sıkıntı 20 km yola 5tl 6 tl gibi rakamlar oynuyor. 4 kişilik bir aile çeşmeye gideyim dese 160 lira git gel. adamın o kadar parası olsa araba alır herhalde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst