İzmir İl Temsilcisi
- Katılım
- 30 Eyl 2010
- Mesajlar
- 2,523
Arkadaşlar geçtigimiz haftalarda mangal yapmıştık konuyu açıp paylaşamadık vakit bulamadıgım için.
mangal etkinliginden bir kaç kare paylaşayım.
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Bunlarda dün yaptıgımız geziden bir kare. fotolar geldiginde detaylı konularda açılacak
dün için 3-5 kişi demiştik ama yine sayımız 10u geçti. gayet keyifliydi.
[/url][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
[/url][/IMG]
mangal etkinliginden bir kaç kare paylaşayım.
Bunlarda dün yaptıgımız geziden bir kare. fotolar geldiginde detaylı konularda açılacak
dün için 3-5 kişi demiştik ama yine sayımız 10u geçti. gayet keyifliydi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------