- Katılım
- 27 Ağu 2013
- Mesajlar
- 54
İyi olur Cem arayı fazla uzatmayalım.ne zaman yapalım bir buluşma bu cuma iyimidir?
İyi olur Cem arayı fazla uzatmayalım.ne zaman yapalım bir buluşma bu cuma iyimidir?
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151885375856403&set=vb.324456531402&type=2&theater
Bizim gruba chopper lazım mangalı şöyle körüklesin![]()
Ayarlayında cuma buluşalım havada güzel gözüküyor ama buluşup dana gibi cafede oturmayalım azıcık motorlarlada gezelim ya![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151885375856403&set=vb.324456531402&type=2&theater
Bizim gruba chopper lazım mangalı şöyle körüklesin![]()
EMREGTRyi katiliyorumAyarlayında cuma buluşalım havada güzel gözüküyor ama buluşup dana gibi cafede oturmayalım azıcık motorlarlada gezelim ya![]()
kemboo iyi fikir:cat:alsancakta falan toplanalım incir altına doğru sürelim orda biraz muhabbet ederiz 2 turlar geliriz![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151885375856403&set=vb.324456531402&type=2&theater
Bizim gruba chopper lazım mangalı şöyle körüklesin![]()
Merhaba asansörün orada karataş lisesi ve karşısındaki okul güvenlikli otopark hizmeti veriyor diye biliyorum ama inşallah yanılmam.
Bu arada cuma buluşma varsa eşimle katılırım![]()
k.yaka biraz uzak olur gece asansör tarafında kalıp sabah yola çıkıcam yinese t.ederim:wiinkk:Perşembe yok ama Cuma olacak sanırım cuma akşamıda burda olacaksan bekleriz dostum. Asansörün oralar motor için sakat düzgün bir kilitle kitle derim halil rıfat paşa tarafına koyacaksan. Bildiğim kadarıyla kapalı otoparkta yok oralarda. Karşıyakaya getiririm dersen benim otoparka koyarız![]()